Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Ποιός θέλει αυτήν την Harley;

Eίναι μοντέλο του 1929 και πωλείται στο e-bay για 25.000 ευρώ. Με αυτήν την μηχανή μπορείς να κάνεις τα εξής χρήσιμα:


α) να κάνεις τα τζάμια της ενοχλητικής γειτόνισσας να τραντάζονται ακόμα και αν περνάς 5 τετράγωνα μακριά.
β)Να πάρεις φόρα και να πηδήξεις πάνω από καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα μαζί
γ) Να πείσεις όσους αναρωτιούνται, ότι παρκάρεις σε μια σπηλιά και το βράδυ βγαίνεις περιπολίες στο Gotham City
δ) Και στο τσακίρ κέφι να απογειωθείς!

Μόνο με 25.000 ευρώ.



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ετοιμάζεστε να πληρώσετε τα τέλη; Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε


Μεταξύ 22 και 1358 ευρώ κυμαίνονται τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, για Ι.Χ. μικρού και μεσαίου κυβισμού, που πρέπει να πληρώσουμε μέχρι τις 31.12.2011.

Η εκπρόθεσμη προμήθεια του σήματος, δηλαδή από 1.1.2012 και μετά, συνεπάγεται...
αυτοτελές πρόστιμο ισόποσο της αξίας του σήματος.

Από 1.1.2012 και μετά οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας των οχημάτων που κυκλοφορούν χωρίς ειδικό σήμα αφαιρούνται με πράξη της αστυνομίας και επιστρέφονται μόνον αν ο κάτοχος προσκομίσει αποδεικτικό πληρωμής μαζί με το πρόστιμο εκπρόθεσμης προμήθειας του σήματος και όχι πρόστιμο για μη επικόλλησή του.

Σε περίπτωση κλοπής, απώλειας ή καταστροφής του ειδικού σήματος ο κάτοχος δεν απαλλάσσεται από την υποχρέωση προμήθειας νέου σήματος. Στην περίπτωση αυτή επιβάλλεται πρόστιμο 30 ευρώ και χορηγείται νέο σήμα χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός κι αν τα τέλη είναι χαμηλότερα, οπότε θα είναι ανάλογο το πρόστιμο.

Για τα επιβατικά τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31 Οκτωβρίου 2010 καθώς και για τις μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, τα τέλη διαμορφώνονται αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα και κυμαίνονται από 22 έως 1.320 ευρώ.

Στα αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού τα νέα τέλη διαμορφώνονται στα 135 ευρώ από 120 ευρώ για τα 1.072 με 1.357 κυβικά εκατοστά και σε 240 ευρώ από 220 ευρώ για τα 1.358 μέχρι 1.548 κυβικά εκατοστά.

Πώς θα τα παραλάβουμε
Τα ειδικά σήματα τελών κυκλοφορίας έτους 2012 όλων των αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών θα διατεθούν μέχρι την 31.12.2011 είτε από την τράπεζα, με την επίδειξη του ειδοποιητηρίου πληρωμής, είτε από την εφορία, με την επίδειξη της άδειας κυκλοφορίας, στην περίπτωση που δεν λάβουμε ειδοποιητήριο ή το απολέσουμε ή το ειδοποιητήριο έχει λανθασμένα στοιχεία (ΑΦΜ, ονοματεπώνυμο, αριθμό κυκλοφορίας, κυλινδρισμός, μικτό βάρος κ.λπ.), καθώς και όταν το όχημα απαλλάσσεται από τέλη.

Για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1.10.2011 και μετά δεν αποστέλλεται ειδοποιητήριο πληρωμής και ο κάτοχός του οφείλει να το προμηθευτεί εμπρόθεσμα, ειδάλλως αντιμετωπίζει πρόστιμο.

Το ειδικό σήμα προμηθεύονται υποχρεωτικά έναντι 5 ευρώ ακόμη και οι κάτοχοι οχημάτων που απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Το 50% του τέλους πληρώνουν οι κάτοχοι οχημάτων προσωρινής εισαγωγής για κάθε επιπλέον μήνα κυκλοφορίας στην Ελλάδα πέραν του χρόνου απαλλαγής. Για οχήματα που κυκλοφορούν για λιγότερο από ένα εξάμηνο καταβάλλεται το 50% των τελών.

Για τις μηχανές
Για τα δίτροχα και τα τρίτροχα μοτοποδήλατα, για τα οποία η άδεια κυκλοφορίας εκδίδεται από την αστυνομία και τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε 12 ευρώ, οι κάτοχοί τους δεν έχουν υποχρέωση εφοδιασμού με το ειδικό σήμα.

Για υβριδικά και ηλεκτρικά Ι.Χ.
Απαλλάσσονται των τελών τα υβριδικά μέχρι 1.929 κυβικά εκατοστά, τα ηλεκτροκίνητα, υδρογόνου ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, που ταξινομήθηκαν μέχρι 31/10/2010.

Ακόμη, απαλλάσσονται των τελών οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες μέχρι 1.929 κυβικά, ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης κυκλοφορίας.

Για υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες -δίκυκλες και τρίκυκλες- άνω των 1.929 κυβικών, που ταξινομήθηκαν μέχρι 31.10.2010, καταβάλλεται το 50% των τελών που αντιστοιχεί στα συμβατικά οχήματα.

Για τα υβριδικά, υδρογόνου και ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που ταξινομούνται από 1.11.2010 και μετά, τα τέλη υπολογίζονται βάσει εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Πηγή: www.newsbeast.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου το WWF για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης

«Στη σωρεία περιβαλλοντικά απαράδεκτων τροπολογιών που κατατέθηκαν χωρίς καμία διαβούλευση και δημοσιοποίηση στο νομοσχέδιο για τον νέο τρόπο έκδοσης αδειών δόμησης, περιλαμβάνεται και η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης οχημάτων στους περιβαλλοντικά εξαιρετικά επιβαρυμένους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης», όπως καταγγέλλει το WWF.



Η συμβολή της πετρελαιοκίνησης στη διόγκωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης έγκειται στα αυξημένα ποσοστά συγκεντρώσεων οξειδίων του αζώτου (ΝΟx), όζοντος, μικροσωματιδίων (ΡΜ10 και κυρίως ΡΜ2.5) και καπνού, όπως έχει επισημανθεί και από πρόσφατη μελέτη του Ε.Μ.Π. για την πόλη της Αθήνας.

Σύμφωνα με την οργάνωση, η πρόοδος της τεχνολογίας πετρελαιοκίνησης δεν έχει, ακόμα, καταφέρει να αντιμετωπίσει τις πολύ μεγάλες εκπομπές οξειδίων του αζώτου και μικροσωματιδίων που έχουν δραματικές συνέπειες στο φυσικό περιβάλλον και στην ανθρώπινη υγεία. Η σημασία της συγκεκριμένης «αδυναμίας» γίνεται ακόμα πιο έντονη λόγω και της σημαντικής υστέρησης των ευρωπαϊκών ορίων εκπομπών NOx σε σχέση π.χ. με την Ιαπωνία ή με τις συστάσεις του Οργανισμού Προστασίας Περιβάλλοντος των Η.Π.Α.

Επιπλέον, το WWF επισημαίνει ότι «η αδυναμία πάταξης της νοθείας στα καύσιμα, ο αναποτελεσματικός έλεγχος των οχημάτων που κυκλοφορούν στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα και η απουσία σχεδιασμού ακυρώνουν τα όποια πιθανά οφέλη και καταδεικνύουν το μέγεθος του σφάλματος στο οποίο υπέπεσε ο Υπουργός ΠΕΚΑ με τη συγκεκριμένη αντιεπιστημονική πολιτική απόφαση».

Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης έγινε την ίδια ημέρα που ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τη νέα του έκθεση για την ατμοσφαιρική ρύπανση στην Ευρώπη, μέσα από την οποία προκύπτει ότι η είσοδος πετρελαιοκίνητων τελευταίας τεχνολογίας στην ευρωπαϊκή αγορά συσχετίζεται με αυξημένες συγκεντρώσεις ΝΟ2 και ότι τα ελαφρά πετρελαιοκίνητα είναι ιδιαίτερα προβληματικά αναφορικά με τις εκπομπές NOx.

Στην ίδια έκθεση, η Ελλάδα κατέχει την 4η θέση αναφορικά με τις συγκεντρώσεις αιωρούμενων σωματιδίων μικρής διαμέτρου (PM2,5). Τα στοιχεία αυτά θα έπρεπε να αποτελούν ικανό λόγο για τη συνέχιση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης, τουλάχιστον έως το 2014, οπότε και θα τεθούν σε εφαρμογή αυστηρότερα όρια ρύπων για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Κατά το WWF Ελλάς, πριν από οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να έχει επιτευχθεί σημαντική πρόοδος στη μείωση της ρύπανσης από οχήματα δημόσιας χρήσης, ταξί, λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά και να έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα συνολικό πλαίσιο πολιτικών για τις μετακινήσεις που θα περιλαμβάνει αλλαγές στο σύστημα εισόδου των οχημάτων στην πρωτεύουσα, μέτρα για την ενθάρρυνση της χρήσης ΜΜΜ παράλληλα με τη βελτίωση των δικτύων τους, κίνητρα και αντικίνητρα για την αντικατάσταση πάσης φύσεως οχημάτων με άλλα αποδοτικότερα, σωστότερη εκπαίδευση των οδηγών κ.ο.κ. Η απελευθέρωση στα ταξί θα πρέπει επίσης να μελετηθεί κατάλληλα ώστε ο αριθμός τους να μη συντελεί σε περαιτέρω υπέρβαση των συγκεντρώσεων ατμοσφαιρικών ρύπων.

«Το WWF Ελλάς έρχεται να ενώσει τη φωνή του με το πλήθος των περιβαλλοντικών οργανώσεων και επιστημονικών φορέων, καθώς και με την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής των Ελλήνων, που στο πρόσφατο παρελθόν κατέστησαν σαφές πως οι παρούσες συνθήκες συνηγορούν στη διατήρηση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Καλούμε τη νέα κυβέρνηση να προχωρήσει σε άμεση κατάργηση της τροπολογίας για την πετρελαιοκίνηση», σχολιάζει ο Αχιλλέας Πληθάρας, υπεύθυνος εκστρατειών πολιτικής του WWF Ελλάς.


Πηγή: www.econews.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

H Nissan λανσάρει το ανανεωμένο GT-R, μοντέλο 2012

Η Nissan ανακοίνωσε το λανσάρισμα του ανανεωμένου GT-R, το οποίο αναμένεται στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Ιανουάριο του 2012.

Το GT-R του 2012, θα διαθέτει ακόμη μεγαλύτερη ισχύ που φτάνει τους 550 ίππους, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Ενώ τα κεραμικά φρένα και η κάμερα οπισθοπορίας είναι στάνταρ στον «μαχητικό» εξοπλισμό του, σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει τόσο στην
ανάρτηση όσο και στη μετάδοση της κίνησης. Οι βελτιώσεις αυτές αφορούν τόσο την ενισχυμένη ακαμψία του πλαισίου, όσο και τις επιμέρους ρυθμίσεις καλύτερου χειρισμού του σε ακραίες οδικές συνθήκες.

Σε ορισμένες αγορές (όπως την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο) θα διατίθεται και μια νέα έκδοση με την ονομασία «TRACK PACK», με αυστηρά διθέσια καμπίνα, ακόμα πιο ειδικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, πρόσθετη ψύξη στα φρένα, καθώς και διαφορετικές ζάντες. Πρόκειται δηλαδή για μια μετεξέλιξη του μοντέλου Spec V, που μετατρέπει το GT-R σε ένα supercar για αγωνιστικές αποστολές.

Piaggio Beverly 350 SportTouring


Η σειρά των best-seller με μεγάλους τροχούς της Piaggio, εμπλουτίζεται με ένα νέο μοντέλο σπορ χαρακτήρα: το νέο Beverly SportTouring.
Νέος κινητήρας 350 κ.εκ.– συμπαγής σαν τα 300 κ.εκ., αλλά με την απόδοση των 400 κ.εκ., πίσω ελαστικό 150/70 και νέα εμφάνιση, με λεπτομέρειες σε σατινέ φινίρισμα. Η κλάση και η κομψότητα του Beverly, σε μια νέα σπορ έκδοση.
Το νέο Beverly SportTouring είναι το πρώτο σκούτερ εξοπλισμένο με ABS / ASR, ώστε να εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την απόδοση, χωρίς ποτέ να θυσιάζεται η απόλυτη ασφάλεια.
Το best seller με μεγάλους τροχούς της Piaggio, με πωλήσεις πάνω από 300.000 οχήματα και αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς εδώ και δέκα χρόνια, βελτιώνει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του, συνδυάζοντας σε ένα νέο μοντέλο απόδοση, άνεση και οδηγική ευχαρίστηση.
Σας παρουσιάζουμε το Beverly SportTouring, μια έκδοση εκλεπτυσμένης αισθητικής, επιθετική και ταυτόχρονα κομψή, η οποία συγκεντρώνει όλη την εμπειρία και κορυφαία τεχνολογία των σκούτερ του Ομίλου Piaggio, όσον αφορά στην ασφάλεια, την απόδοση και την αξιοπιστία. Το Beverly SportTouring είναι το πρώτο μοντέλο της Piaggio, που είναι εξοπλισμένο με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα 350 κ.εκ., μία μονάδα που φτιάχτηκε για να αποδώσει τη μέγιστη ισχύ ενός κινητήρα 400 κ.εκ., αλλά με το μέγεθος και τα επίπεδα εκπομπών και κόστους χρήσης ανάλογα με εκείνα των 300 κ.εκ.
Το νέο SportTouring διαθέτει συνδυασμένο σύστημα πέδησης ή εναλλακτικά είναι το πρώτο σκούτερ στον κόσμο, με ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR για μέγιστη ασφάλεια, ακόμα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και χαμηλής πρόσφυσης.
Εν όψει των υψηλότερων επιδόσεων, το νέο SportTouring έχει φαρδύτερο πίσω ελαστικό (150/70), ώστε να εξασφαλίζεται μέγιστη σταθερότητα και κράτημα στο δρόμο.

Ο νέος κινητήρας: μικρές διαστάσεις, υψηλές επιδόσεις.
Στο Beverly SportTouring κάνει το ντεμπούτο του ο νέος υγρόψυκτος μονοκύλινδρος 350, 4-χρονος, με 4 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό κινητήρας – η κορυφαία τεχνολογία του Ομίλου Piaggio στους κινητήρες σκούτερ.
Ένας κινητήρας σχεδιασμένος για να προσφέρει απόδοση συγκρίσιμη με των 400 κ.εκ., αλλά με συνολικές διαστάσεις και βάρος αντίστοιχες με αυτές ενός 300.
Η νέα μονάδα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να βελτιστοποιηθεί η δυναμική των ρευστών, με την υιοθέτηση λύσεων που βελτιώνουν την απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου. Η νέα σχεδίαση συμβάλλει επίσης στη σημαντική μείωση των εκπομπών.
Οι διαστάσεις του κυλίνδρου (διάμετρος x διαδρομή, 69 χιλ x 78 χιλ) επιλέχθηκαν για να εξασφαλιστεί καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές, ακόμα και με φορτίο, και μεγαλύτερη ελαστικότητα.
Ο νέος κινητήρας 350 σχεδιάστηκε με ξηρό κάρτερ και βαλβίδα reed, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερες απώλειες ισχύος λόγω μειωμένης υδραυλικής αντίστασης, αλλά και μικρότερο όγκο του λαδιού και μεγέθους κινητήρα.
Κατά το σχεδιασμό του νέου κινητήρα δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση των απωλειών λόγω τριβής: τα «κοκοράκια» διαθέτουν πλέον ράουλα, με όφελος τη μείωση των επιπέδων θορύβου και την καλύτερη μηχανική απόδοσης.
Επίσης, στο μπροστινό μέρος της μετάδοσης, υπάρχει ένας νέος αυτόματος συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων σε μπάνιο λαδιού, ο οποίος εξασφαλίζει καλύτερη απόδοση και πιο σταθερή λειτουργία στην πάροδο του χρόνου, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής θερμικής καταπόνησης. Ένα ειδικό αυτόματο σύστημα λίπανσης εξασφαλίζει τη σταθερή ψύξη του συστήματος σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας.
Αυτές οι τεχνικές λύσεις, σε συνδυασμό με ένα νέο CVT (Continuously Variable Transmission), που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το συγκεκριμένο κινητήρα, επέτρεψε την εξοικονόμηση βάρους 10 κιλών περίπου σε σύγκριση με το 400.
Η απόδοση, ανάλογη με εκείνη του 400, - με μέγιστη ισχύ 24,5 kW (33,3 CV) στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 32,3 Nm (3,3 kgm) στις 6.250 σ.α.λ., τοποθετεί το νέο Beverly SportTouring στην κορυφή της κατηγορίας.
Μικρό μέγεθος και μέγιστη απόδοση, για μεγαλύτερη εξοικονόμηση: χάρη στο νέο κινητήρα, το κόστος χρήσης του Beverly SportTouring έχει διατηρηθεί στο ίδιο επίπεδο με ένα σκούτερ 300, ενώ προσφέρει μειωμένα έξοδα συντήρησης. Στην πραγματικότητα, τακτική συντήρηση προβλέπεται σε διαστήματα των 10.000 χλμ.
Εξαιρετικά είναι τα δεδομένα και για την οικονομία καυσίμου: χάρη στο νέο κινητήρα, το Beverly SportTouring πετυχαίνει μέση κατανάλωση* άνω των 30 km/l, πετυχαίνοντας έτσι αυτονομία άνω των 330 χιλιομέτρων.
* Κύκλος 3,1 WMTC

Πλαίσιο: αποτελεσματικότητα μοτοσυκλέτας με την άνεση ενός scooter.
Η εξαιρετική απόδοση του κινητήρα ενισχύεται από ένα πρωτότυπο και εξαιρετικά αποτελεσματικό πλαίσιο, σημείο υπεροχής για όλα τα μοντέλα Beverly. Για ακόμα μία φορά, η τεχνολογία του νέου Beverly SportTouring προσφέρει ευελιξία, αποτελεσματικότητα και οδηγική ευχαρίστηση στο μέγιστο.
Το διπλό σωληνωτό πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες υψηλής αντοχής με μεταλλικές ενισχύσεις. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, εμπρός υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χιλ., ενώ στο πίσω μέρος είναι τοποθετημένα δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε 4 θέσεις, που εγγυώνται τη βέλτιστη απορρόφηση των ατελειών της επιφάνειας του δρόμου, εξασφαλίζοντας μέγιστη άνεση και ταυτόχρονα ουδέτερο και ακριβή χειρισμό.
Διατηρώντας τις αξίες της μεγάλης ευκινησία και του εύκολου χειρισμού που διέπουν ένα αστικό μεταφορικό μέσο, το νέο Beverly SportTouring προσφέρει κορυφαίο κράτημα στο δρόμο, χάρη στους μεγάλους τροχούς, με ζάντες κράματος αλουμινίου 5 διπλών μπράτσων (16 "x 3.00" εμπρός και 14"x 3.50" πίσω) και φαρδιά ελαστικά (110/70 και 150/70 αντίστοιχα).


Συνδυασμένη πέδηση, ABS και ASR: ισχυρό και ασφαλές πάντα
Όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, το νέο Beverly SportTouring δεν φοβάται τις συγκρίσεις, χάρη στο ισχυρό σύστημα πέδησης, που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας. Το μπροστινό φρένο αποτελείται από ένα semi-floating δίσκο 300 χιλ. και μία πλωτή δαγκάνα 3-εμβόλων (2 εμβόλων στην έκδοση με ABS), ενώ πίσω είναι τοποθετημένος ένας δίσκος 240 χιλ. Οι δύο δίσκοι συνεργάζονται, χάρη στο συνδυασμένο σύστημα πέδησης (μόνο για την έκδοση χωρίς ABS): πατώντας τη δεξιά μανέτα ενεργοποιούνται δύο έμβολα στην εμπρός δαγκάνα, ενώ με την αριστερή μανέτα λειτουργεί το τρίτο έμβολο εμπρός αλλά και το πίσω φρένο. Μια βαλβίδα διανομής, που λειτουργεί σε σειρά με την αριστερή μανέτα, ρυθμίζει την πίεση του εμπρός φρένου με βάση την πίεση πίσω, προκειμένου να αποφευχθεί η ελάφρυνση του πίσω τροχού, κρατώντας έτσι ουδέτερη την ισορροπία του οχήματος.
Το νέο Beverly SportTouring είναι το πρώτο σκούτερ εξοπλισμένο με πακέτο ABS / ASR, για τη βέλτιστη διαχείριση του δίκυκλου ακόμη και στις πιο επικίνδυνες καταστάσεις, όπως στην περίπτωση ξαφνικής απώλειας πρόσφυσης στην απότομη επιτάχυνση ή φρενάρισμα.
Και οι δύο τροχοί είναι εξοπλισμένοι με ένα δίσκο και έναν αισθητήρα για στιγμιαία ανίχνευση της ταχύτητας περιστροφής. Οι αισθητήρες συνδέονται με μια υδραυλική μονάδα ελέγχου δύο καναλιών, που μέσω σέρβο-μηχανισμού ρυθμίζει την πίεση στο σύστημα πέδησης, ενεργοποιώντας το ABS όταν ο τροχός έχει την τάση να μπλοκάρει.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι η συνολική και διαρκής πρόσφυση των ελαστικών, με συνέπεια τη μείωση των αποστάσεων ακινητοποίησης.
Το ASR, σε συνδυασμό με το σύστημα ABS, αποτελεί ένα περαιτέρω βήμα προς τα εμπρός, όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια.
Χάρη στο ASR η ισχύς εξόδου μειώνεται αυτόματα όταν οι αισθητήρες ανιχνεύουν επικείμενη ολίσθηση του πίσω τροχού. Η παρέμβαση αυτή συμβάλλει στην πρόληψη της απώλειας του ελέγχου, σε ανώμαλο έδαφος ή σε χαμηλής πρόσφυσης επιφάνειες.
Το ASR μπορεί εύκολα να απενεργοποιηθεί με ειδική εντολή από το τιμόνι, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται πάντοτε η δυνατότητα μη λειτουργίας σε ιδιαίτερες συνθήκες (π.χ., εκκίνηση σε ανηφόρα, με χαλίκι, κλπ.). Λειτουργία και απενεργοποίηση, σημειώνονται με φωτεινή ένδειξη στον πίνακα οργάνων.

Στυλ: επιθετικό και κομψό, με σφραγίδα Made in Italy.
Το αποφασιστικό και κομψό στυλ του νέου Beverly SportTouring πηγάζει από μια προσεκτική και αρμονική εξέλιξη στο ξεχωριστό στυλ της οικογένειας Beverly, που αναζητά μία λεπτή ισορροπία μεταξύ της εκλεπτυσμένης απλότητας, χαρακτηριστική όλων των made in Italy προϊόντων, και ορισμένων σημαντικών λεπτομερειών που χαρίζουν μία πιο σπορ γεύση.
Ακόμα και με την πρώτη ματιά, το Beverly SportTouring ξεχωρίζει εξαιτίας της φιμέ ζελατίνας του, που εκτός από το να τονίζει το σπορ στυλ, βελτιώνει την αεροδυναμική προστασία για τον αναβάτη.
Αντικαθιστώντας τα χρωμιωμένα στοιχεία, με σατινέ και ματ λεπτομέρειες – όπως η κατακόρυφη "φάσα" μπροστά – τονίζονται οι πολύπλοκες επιφάνειες, χαρίζοντας στο νέο SportTouring πιο σπορ και κομψή εμφάνιση.
Νέα είναι και η εξάτμιση, η οποία ξεχωρίζει από τα δύο προστατευτικά καλύμματα σε γκρι/μαύρο χρωματισμό, καθώς και οι ζάντες με τα 5 διπλά μπράτσα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.
Το touring πνεύμα του νέου Beverly τονίζεται από πολυάριθμα στοιχεία, μελετημένα με σκοπό μια οδηγική εμπειρία που χαρακτηρίζεται από τη μέγιστη άνεση. Η δύο επίπεδων σέλα (για οδηγό και συνεπιβάτη) ήταν πάντα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του μοντέλου και στο SportTouring είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, μαύρο και κόκκινο, σε συνδυασμό με το εσωτερικό της ποδιάς. Πρόσθετη κομψότητα προσδίδουν οι εξωτερικές ραφές, θυμίζοντας σαλόνι σπορ αυτοκινήτων.
Το νέο SportTouring διαθέτει ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Διαθέτει φωτισμό και είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Μπορεί να φιλοξενήσει δύο full jet ή ένα flip up κράνος, εκτός από τα έγγραφα, για τα οποία παρέχεται ειδικός χώρος.
Η αποθηκευτική ικανότητα συμπληρώνεται από μία πρακτική σχάρα αποσκευών με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι, με ανάλογο χρωματισμό, αλλά και ο γνωστός αναδιπλούμενος γάντζος για την τσάντα.

Χρώματα
Η μοναδική εμφάνιση του νέου Beverly SportTouring ολοκληρώνεται με μια αποκλειστική γκάμα χρωμάτων και συνδυασμών, που επιλέχθηκαν για να ενισχύσουν το σχήμα και το σπορ χαρακτήρα του σκούτερ: το νέο ασημί «Argento Cometa», ένα ματ χρώμα που τονίζει ακόμα περισσότερο τα σχήματα και τις επιφάνειες, το μαύρο «Nero Cosmo», που προσφέρει μια πιο επιθετική εμφάνιση σε συνδυασμό με τη σέλα και το πίσω τμήμα της ποδιάς σε κόκκινο χρώμα, ενώ υπάρχουν και τα κλασικά μπλε «Blu Midnight», κόκκινο «Rosso Antares» και λευκό «Bianco Luna», που συνδυάζονται με μαύρη σέλα.

Η τεχνολογία Hybrid4 κερδίζει στη Γερμανία το βραβείο «Χρυσό Τιμόνι»

Στο πλαίσιο των βραβείων «Χρυσό Τιμόνι» (Goldenes Lenkrad), που διεξήχθησαν στις 9
Νοεμβρίου στο Βερολίνο και είναι από τα πιο σημαντικά για την Ευρωπαϊκή
αυτοκινητοβιομηχανία, η PSA Peugeot Citroën παρέλαβε το βραβείο Περιβάλλοντος για
την παγκόσμια πρεμιέρα της υβριδικής τεχνολογίας diesel HYbrid4.
Η τεχνολογία HYbrid4 diesel επιλέχθηκε ανάμεσα σε 16 αυτοκίνητα, πρωτότυπα οχήματα και
οχήματα με τεχνολογικές καινοτομίες που σημάδεψαν την χρονιά με την αποδεδειγμένη ή
δυνητική συμβολή τους στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Η επιτροπή
αποτελείται από αναγνώστες του Auto Bild και του Bild am Sonntag, όπως επίσης και από
μία ομάδα επιλεγμένων ειδικών από 15 χώρες.
Το βραβείο αποτελεί μία εξαιρετική διάκριση για το Peugeot 3008 HYbrid4, το πρώτο
παγκοσμίως υβριδικό diesel crossover, και για το Citroën DS5 HYbrid4 Airdream, που θα
κυκλοφορήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Το βραβείο απονεμήθηκε στον Jean-Marc Gales, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο των Μαρκών
Peugeot και Citroën, κατά τη διάρκεια μιας εορταστικής εκδήλωσης στις 9 Νοεμβρίου.
“Είμαστε πολύ περήφανοι που παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο για δεύτερη συνεχόμενη
χρονιά, σε συνέχεια του βραβείου για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot iOn το 2010. Το
“Πράσινο Τιμόνι” αυτής της χρονιάς επιβεβαιώνει την πάγια θέση της PSA Peugeot Citroën
για την τεχνολογία μείωσης εκπομπών ρύπων. Πιστεύω ότι η υβριδική τεχνολογία HYbrid4
diesel θα γίνει σύντομα σημείο αναφοράς στην αγορά, όπως ακριβώς και ο κινητήρας HDi
με το φίλτρο σωματιδίων, και η τεχνολογία HDi Stop&Start που λανσάραμε την
προηγούμενη χρονιά.”
Συνδυάζοντας την περιβαλλοντική απόδοση ενός κινητήρα diesel θερμικής καύσης με τα
πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης του HYbrid4 της
PSA Peugeot Citroën HYbrid4 αποδίδει εξαιρετικά οφέλη σε οικονομία καυσίμου και
εκπομπές τύπων. Μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 30% σε σύγκριση με ένα
συμβατικό όχημα diesel, ενώ εκπέμπει λιγότερα από 100g/km CO2.
200 ιπποδύναμη, 3.8 lt κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km και εκπομπές 99g CO2 ανά
χιλιόμετρο
Εμπρός το Peugeot 3008 HYbrid4 και το Citroën DS5 HYbrid4 Airdream διαθέτουν έναν
κινητήρα diesel 120 kW (163 hp) με φίλτρο σωματιδίων, ενώ στον πίσω άξονα διαθέτουν
έναν ηλεκτρικό κινητήρα 27 kW (37 hp), κάνοντας δυνατή την τετρακίνηση.

Ήρθε το νέο Picanto 3d, 1.0lt με 69ps & 1.2lt με 85ps

Ετοιμοπαράδοτη είναι πλέον η 3-θυρη έκδοση του νέου Piantο στην Ελλάδα. ΄Οπως και η 5-θυρη έκδοση, διατίθεται με δύο κινητήρες βενζίνης 1.0lt με 69ps & 1.2lt με 85ps. Και οι δύο κινητήρες διατηρούν σε πολύ χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου (4,2lt/100km για τον 1,0 & 4,5lt/100km για τον 1,2) και τις εκπομπές ρύπων CO2 (99g/km για τον 1.0 & 105g/km για τον 1.2) προφέροντας τον 1 από τους 2 κινητήρες χωρίς τέλη κυκλοφορίας!

Το 3-θυρο Picanto με τις επιβλητικές του σχεδιαστικές λεπτομέρειες αποπνέει έναν πιο «σπορ αέρα». Το αμάξωμα συνδυάζει τη στιβαρότητα με τις χυτές γραμμές, ενώ τα χαρακτηριστικά μεγάλα παράθυρα συμπληρώνουν την αδιαμφισβήτητα σπορ εμφάνιση.
Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός του τιμήθηκε άλλωστε με το πολυπόθητο βραβείο iF product design 2012. Πρόκειται για ένα διεθνές βραβείο το οποίο απονέμεται για την ποιότητα του σχεδιασμού, της κατασκευής, της καινοτομίας αλλά και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Με το Picanto η Kia μέσα σε τρία χρόνια λαμβάνει το τέταρτο βραβείο σχεδιασμού iF, (Venga 2010, Sportage & Optima 2011) ενώ η μάρκα έχει κερδίσει και το βραβείο σχεδίασης Red Dot Design τέσσερις φορές τα τελευταία χρόνια.

"Η βράβευση για το νέο Kia Picanto είναι μια μεγάλη επιτυχία για την ομάδα σχεδιασμού μας και αναγνώριση της σχεδιαστικής στρατηγικής της μάρκας μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Σχεδιασμού της Kia, Peter Schreyer. «Η δεύτερη γενιά Picanto διαθέτει αυτοπεποίθηση, αισθητική και έντονο σπορ χαρακτήρα που τονίζονται ακόμα περισσότερο στην τρίθυρη έκδοση."

Το 3,6 μέτρων μήκους Kia Picanto μπορεί να υπερηφανεύεται για τολμηρή και δυναμική σχεδίαση, υψηλής ποιότητας εσωτερική διαρρύθμιση και σειρά από κορυφαία χαρακτηριστικά που καλύπτουν τον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό των απαιτητικών καταναλωτών που επιθυμούν ένα μικρότερο αυτοκίνητο.

Στην Ευρώπη, η τρίθυρη έκδοση αναμένεται να αντιπροσωπεύσει το 36 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων Picanto. Μέσα από τους πρώτους εννέα μήνες του 2011, το Picanto (νέα γενιά και η πρώτη γενιά σε συνδυασμό) ήταν ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις μοντέλα της Kia παγκοσμίως, με 179.405 μονάδες.

«Είμαστε βέβαιοι ότι το νέο Picanto θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία μικρών αυτοκινήτων, προσφέροντας πολλά χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, όπως την αυξημένη άνεση των επιβατών και την αύξηση του χώρου αποσκευών," δήλωσε ο Tae-Hyun (Thomas) Senior Executive Vice President and COO της Kia. «Αυτό το βραβείο, για το πρώτο μας τρίθυρο αυτοκίνητο στην Α-κατηγορία είναι ακόμη μία σαφή ένδειξη ότι οι προσπάθειές μας για την σχεδιαστική ανάδειξη της Kia έχουν αποτελέσματα."

Από την έναρξή του το 1953, τo βραβείo σχεδίασης προϊόντων iF απονέμεται σε ετήσια βάση και είναι ανάμεσα στα πιο σημαντικά βραβεία στον κόσμο για την υπεροχή στον σχεδιασμό. Για το 2012, συνολικά 2.923 προϊόντα καταγράφηκαν σε 16 διαφορετικές κατηγορίες. Το Kia Picanto τιμήθηκε στην κατηγορία «Σχεδιασμός Μεταφορών», που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, πλοία, τρένα και αεροπλάνα.

Η επίσημη τελετή για την παρουσίαση των βραβείων iF product design 2012 θα πραγματοποιηθεί στις 10 Φεβρουαρίου 2012 κατά τη διάρκεια του Creative Business Week στο Μόναχο.

To 3-θυρο Picanto, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, διαθέτει τη μοναδική και μεταβιβάσιμη 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της Kia, ενώ για τις παραγγελίες έως τέλος Νοεμβρίου ισχύει ειδική προσφορά έκπτωσης € 800 και επιπλέον δωρεάν οι αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα πλοήγησης. Η πρώτη έκδοση 1.0 Easy ανέρχεται στα € 9.150 με το όφελος της απόσυρσης και διαθέτει A/C, ABS, 6AB, RCD/MP3 και ηλεκτρικά παράθυρα.

Continental - Επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2012TM στην Πολωνία και την Ουκρανία αλλά και στη Γαλλία το 2016

Η Continental AG ανακοίνωσε ότι θα παίξει ενεργό ρόλο ως αποκλειστικός εταίρος και Επίσημος Χορηγός του UEFA EURO 2012TM στην Πολωνία και την Ουκρανία, καθώς και στο UEFA EURO 2016TM στη Γαλλία. Αυτό θα επιτρέψει στην ηγετική επιχείρηση της ευρωπαϊκής αγοράς ελαστικών για επιβατικά οχήματα να κάνει το επόμενο λογικό βήμα στην πολύ επιτυχημένη στρατηγική, την οποία ξεκίνησε το 1995, για να αξιοποιήσει το ποδόσφαιρο ως επικοινωνιακή πλατφόρμα. Επιτρέπει επίσης στην Continental να συνεχίσει να παίζει ενεργό ρόλο στα ευρωπαϊκά αθλητικά γεγονότα και ταυτόχρονα να θέτει τα θεμέλια για τα επόμενα χρόνια. «Μετά από τη σπουδαία εμπειρία με το UEFA EURO 2008 στην Αυστρία και την Ελβετία, σκοπεύουμε με αυτές τις δύο αποκλειστικές χορηγικές συμφωνίες να υποστηρίξουμε την κορυφαία θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι στόχοι μας παραμένουν αμετάβλητοι: να αυξήσουμε τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της κορυφαίας μάρκας Continental· να εντείνουμε περισσότερο το συναισθηματικό στοιχείο και τη διακριτότητα της εταιρικής εικόνας μας ως προς την ασφάλεια και την απόδοση στο φρενάρισμα· και να ενισχύσουμε μακροπρόθεσμα τις πωλήσεις ελαστικών της κορυφαίας μάρκας Continental. Τα χαρακτηριστικά της εικόνας – πάθος, ακρίβεια και το είδος του ομαδικού πνεύματος που εκδηλώνεται τόσο καλά κατά τη διάρκεια των κορυφαίων ποδοσφαιρικών τουρνουά στον κόσμο – ταυτίζονται τέλεια με την κορυφαία μάρκα μας και την εταιρεία Continental συνολικά», εξήγησε ο Nikolai Setzer, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Τομέα Ελαστικών.

«Είναι σπουδαίο ότι μπορούμε να υποδεχόμαστε ξανά την Continental στην οικογένεια των χορηγών του UEFA EURO. Η Continental υποστηρίζει ενεργά το ποδόσφαιρο εδώ και πολλά χρόνια. Η παρουσία μιας έμπιστης εταιρείας όπως η Continental ως Χορηγού των UEFA EURO 2012™ και 2016™ αποτελεί σπουδαίο πλεονέκτημα για την UEFA και είναι τιμή μας να τους καλωσορίζουμε στην ομάδα μας», δήλωσε ο Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Μάρκετινγκ της UEFA. «Προσδοκούμε να συνεργαστούμε στενά με την Continental στην κοινή αποστολή μας, να κάνουμε το EURO 2012™ και το EURO 2016™ συναρπαστικές και αξέχαστες διοργανώσεις.»

Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, η Continental χρησιμοποίησε τις αποκλειστικές χορηγίες της στο παγκόσμιο επαγγελματικό ποδόσφαιρο για να ξεχωρίσει αποτελεσματικά από τον ανταγωνισμό. Θεμελίωσε μια μοναδική θέση για την εικόνα της μάρκας και ενσωμάτωσε συστηματικά τις διεθνείς χορηγικές δραστηριότητές της στις σχέσεις της με τους πελάτες της. Η στρατηγική απέδωσε ουσιαστικά: Από το 2003, η κορυφαία μάρκα ελαστικών Continental πέτυχε να σημειώνει διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας στις κρίσιμες ευρωπαϊκές αγορές. «Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι η χορηγική στρατηγική μας στρέφεται σε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας μας – και όχι μόνο στις χώρες που διοργανώνουν τους αγώνες. Το δεύτερο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό τουρνουά στον κόσμο προσελκύει πολύ ενδιαφέρον παγκοσμίως· τόσο στις στρατηγικά σημαντικές αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, όσο και στην Ασία και τη Νότια Αμερική», προσθέτει ο Setzer. Στα πλαίσια ενός ειδικού επενδυτικού προγράμματος με ύψος πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ, η Continental κατασκευάζει νέες εγκαταστάσεις παραγωγής ελαστικών στη Ρωσία, την Κίνα, τη Βραζιλία, την Ινδία και τις ΗΠΑ. Με αυτόν τον τρόπο, ο κορυφαίος ευρωπαϊκός κατασκευαστής ελαστικών παρέχει εφεδρικές δυνατότητες για τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στη Γερμανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Ρουμανία και την Τσεχική Δημοκρατία και προετοιμάζει το έδαφος για τη σχεδιαζόμενη μελλοντική ανάπτυξη.

Η Continental ενσωματώνει στη συνολική στρατηγική της όλες τις ενέργειες δραστηριοποίησης στον χώρο της χορηγίας του ποδοσφαίρου. Η παρούσα επικεντρώνεται στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας μέσω της προσφοράς προϊόντων με ιδιαίτερα καλή απόδοση στο φρενάρισμα. Η Continental χρησιμοποιεί την χορηγική πείρα που έχει συγκεντρώσει τα προηγούμενα χρόνια για να καλλιεργήσει την προώθηση μιας έννοιας σχετικής με τις συνθήκες που επικρατούν εκεί όπου θα τελεστεί η επόμενη σημαντική διοργάνωση. Τα βασικά σε αυτή την περίπτωση έχουν τη μορφή προωθητικής επικοινωνίας – με χειμερινή και θερινή διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση, στα έντυπα μέσα και στα ηλεκτρονικά – μαζί με διαφημιστικές περιμετρικές πινακίδες σε όλα τα ματς του UEFA EURO. Επιπλέον, η αποκλειστική χρήση των εισιτηρίων των αγώνων για τους επαγγελματικούς εταίρους και τους καταναλωτές προσφέρει ελκυστικές δυνατότητες για προωθητικές ενέργειες μέσω εισιτηρίων. Η Continental εφαρμόζει αυτή την επιλογή σε διάφορες αγορές και με εξειδικευμένο τρόπο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εμπλοκή της Continental, ο ιστότοπος www.ContiSoccerWorld.com διαθέτει αποκλειστικά ρεπορτάζ παρασκηνίων για τα αστέρια, τις ομάδες, τους προπονητές και τις διοργανώτριες χώρες, καθώς και άλλες ποδοσφαιρικές ειδήσεις.

Απελευθέρωση πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η εταιρεία Robert Bosch A.E. χαιρετίζει την χθεσινή ψήφιση από την Ολομέλεια της Ελληνικής Βουλής της τροπολογίας, που επιτρέπει πλέον την κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατηγών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία Bosch, πρωτοπόρος παγκοσμίως στην εξέλιξη της τεχνολογίας του αυτοκινήτου, έχει να επιδείξει σημαντικές εφευρέσεις, στα 125 χρόνια λειτουργίας της, στον τομέα και των πετρελαιοκινητήρων, που συμβάλλουν σημαντικά στην οικονομική χρήση των οχημάτων, στην μείωση των εκπομπών βλαβερών αερίων, στην υψηλότερη απόδοση του κινητήρα και εν τέλει στην προστασία του περιβάλλοντος.
Κάποια στοιχεία είναι ενδεικτικά των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν οι πετρελαιοκινητήρες προδιαγραφών EURO 5 και άνω, έναντι των βενζινοκινητήρων.
Ένα πετρελαιοκίνητο όχημα νέας τεχνολογίας, από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο :
  • εκπέμπει μέχρι και 25% λιγότερο CO2
  • έχει κατά μέσο όρο 33% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου
  • έχει κατά 50% υψηλότερη ροπή του κινητήρα
  • έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα
Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν πολλαπλά πλεονεκτήματα, αλλά κυρίως είναι φιλικά προς το περιβάλλον, αφού μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου.