Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

An Electrifying Victory

Στο μυαλό και στην καρδιά ενός πραγματικού petrolhead, τα όρια ανάμεσα σε κορυφαίες αυτοκινητιστικές και αγωνιστικές στιγμές είναι εξαιρετικά δυσδιάκριτα. Σαφής απάντηση σε διλήμματα του τύπου “Paris|Dakar VS Le Mans 24h“ αποτελούν προβληματισμό ικανό να οδηγήσει σε παράνοια οποιονδήποτε - από αυτόν που θα ξενυχτήσει για να παρακολουθήσει ολόκληρο τον αγώνα του Le Mans σε live streaming, μέχρι αυτόν που θα περάσει τη νύχτα με sleeping bag στο ξέφωτο κάποιας στροφής της Circuit de la Sarthe

Ένα είναι το μόνο σίγουρο. Όπως και πολλές άλλες στιγμές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο 24ωρος αγώνας του Le Mans είναι κάτι που δεν μπορεί να περιγραφεί ικανοποιητικά μόνο με τη χρήση λέξεων. Η Audi κέρδισε τον φετινό αγώνα, κάνοντάς το σε e-tron στιλ (μετά τα TFSI και TDI στιλ των περασμένων σεζόν) και φρόντισε να μεταφέρει λίγη από την ατμόσφαιρα του αγώνα στο παρακάτω βίντεο.

Τι αγώνας, τι οδηγοί, τι αυτοκίνητα, τι βίντεο! Απολαύστε το!









Πηγή: Audi

Περιοδικό Autokinisimag

Toyota GT86: Τιμές & Εξοπλισμός

Η στιγμή που όλοι περιμέναμε έφτασε (βέβαια, δεδομένης της γενικευμένης ελληνικής οικονομικής κατάστασης δεν είμαστε και πολύ σίγουροι πως το ελληνικό αγοραστικό αυτοκινητιστικό κοινό περίμενε πως και πως τη συγκεκριμένη ανακοίνωση - εμείς πάντως, έχοντας ήδη δηλώσει θαυμαστές του GT86, μια μικρή ανυπομονησία την είχαμε).

Οι εικασίες που έκανε ολόκληρη η ομάδα του περιοδικού όλον αυτόν τον καιρό της αναμονής επαληθεύτηκαν εν μέρει από την επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπίας. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Toyota GT86 C: 35.900€

Toyota GT86 T: 36.500€

Toyota GT86 Premium: 38.100€

Οι παραπάνω τιμές αφορούν τις εκδόσεις με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Για αυτούς που θα προτιμήσουν το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:

Toyota GT86 C: 37.700€

Toyota GT86 T: 38.300€

Toyota GT86 Premium: 39.900€

Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης C, σύμφωνα με την Toyota, περιλαμβάνει σύστημα έξυπνης εισόδου οδηγού και εκκίνησης, cruise control, αλουμινένια πεντάλ, δερμάτινο λεβιέ ταχυτήτων και τιμόνι, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες 17 ιντσών, χρωμιωμένες εξατμίσεις, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, φώτα ημέρας LED, φωτιστικά σώματα HID Xenon, εμπρός προβολείς ομίχλης, αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής, Torsen μπλοκέ διαφορικό, VSC με δυνατότητα απενεργοποίησης και 7 αερόσακους. Η έκδοση Τ διαθέτει επιπλέον του εξοπλισμού της έκδοσης Τ σύστημα πολυμέσων που περιλαμβάνει Radio, CD, mp3, Bluetooth, USB και θύρα Aux-in, ενώ η έκδοση Premium αποτελεί την καλύτερα εξοπλισμένη έκδοση του GT86 διαθέτοντας και δερμάτινα (τα εμπρός θερμαινόμενα) καθίσματα. 


Δυστυχώς και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, η «γυμνή» έκδοση του GT86 δεν θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας κάτι που ίσως ξενίσει μερικούς (εμείς είμαστε κάποιοι από αυτούς) που ενδεχομένως να ήθελαν να «χτίσουν» εκ των υστέρων το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις δικές του, λογικά περισσότερο ανήσυχες, προτιμήσεις αλλά και αυτούς που ίσως περίμεναν κάτι φθηνότερο από την Toyota.

Περισσότερες πληροφορίες για τα οικονομοτεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου μπορείτε να αναζητήσετε στην επίσημη ιστοσελίδα της Toyota, ενώ παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε μερικά βίντεο (χρήσιμα για όσους έρχονται για πρώτη φορά σε διαδικτυακή επαφή με το GT86) που συνιστούν μια ολοκληρωμένη οπτική των χαρακτηριστικών του νέου μοντέλου της Toyota.


Πηγή: Toyota

Περιοδικό Autokinisimag

Please Fasten Your Safety Belts

Ζώνη ασφαλείας. Παντού και πάντοτε, για οποιαδήποτε απόσταση όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι. Τελεία και παύλα. Πόσω μάλλον σε αγωνιστικές συνθήκες, όπως σε αυτές της Formula 1. Δείτε στο παρακάτω βίντεο μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τις ζώνες ασφαλείας και τη χρησιμότητά τους από τον Nico Rosberg και τον Aldo Costa της Williams.











Πηγή: WilliamsF1

Περιοδικό AutokinisiMag 

King of the Street Vol.2

Και εκεί που νομίσαμε πως τα 3 βίντεο τα οποία μοιραστήκαμε μαζί σας μόλις πριν από λίγες ημέρες ήταν αρκετά, η ομάδα του High Tech Corvette φρόντισε να μας τροφοδοτήσει με περισσότερα. Απολαύστε λοιπόν παρακάτω το 4ο, 5ο και 6ο μέρος από τη διοργάνωση King of the Street (KOTS) που πραγματοποιείται αυτό τον μήνα στο Τέξας των ΗΠΑ.












Πηγή: HighTechCorvette

Περιοδικό AutokinisiMag