Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Τα ελαστικά ήταν το κλειδί για τη νίκη του Vettel στο Μπαχρέιν



Η σωστή στρατηγική ελαστικών ήταν αποφασιστική για να διασφαλίσει ο Sebastian Vettel την πρώτη του φετινή νίκη στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Με στρατηγική τριών pit stop ο πιλότος της Red Bull κατέκτησε την 22η νίκη στην καριέρα του παίρνοντας pole position στις κατατακτήριες δοκιμές. Έτσι, σε σύνολο τεσσάρων αγώνων, τέσσερις διαφορετικές ομάδες έχουν από μία αγωνιστική νίκη και ο Vettel ήταν ο τέταρτος διαφορετικός πιλότος που ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ο Γερμανός οδηγός ξεκίνησε με μαλακή γόμα P Zero Yellow, άλλαξε σε μεσαία P Zero White μετά από 11 γύρους και ολοκλήρωσε τα τελευταία stint με P Zero Yellow soft και P Zero White medium.

Το Μπαχρέιν είναι από τα πιο απαιτητικά σιρκουί της χρονιάς λόγω φθοράς των ελαστικών εξ αιτίας της άμμου που συχνά γεμίζει την πίστα και των αρκετών στροφών μεσαίων – χαμηλών ταχυτήτων με υψηλές απαιτήσεις πρόσφυσης από τα πίσω ελαστικά.

Επομένως η σωστή διαχείριση των ελαστικών λαμβάνοντας υπόψη και την πτώση της απόδοσής τους λόγω υπερθέρμανσης ήταν κρίσιμη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα των 57 γύρων, ο οποίος ξεκίνησε με σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες και ριπές ανέμου και το θερμόμετρο στην πίστα να δείχνει περίπου 32 βαθμούς Κελσίου.

Οι περισσότεροι οδηγοί τάχθηκαν υπέρ μιας στρατηγικής τριών pit stop, αλλά ο Paul di Resta της Force India επέλεξε τακτική δύο pit-stop. Ο Σκοτσέζος πιλότος κράτησε το τελευταίο του σετ μεσαίων ελαστικών επί 24 γύρους πριν τερματίσει έκτος, ξεκινώντας 10ος στο grid μη έχοντας ολοκληρώσει ένα κατατακτήριο γύρο  στο Q3 για οικονομία στα ελαστικά του. Ο Di Resta τερμάτισε πίσω από το Nico Rosberg της Mercedes, ο οποίος επέλεξε να κάνει μόνο ένα γύρο στο Q3 για να εξοικονομήσει ένα έξτρα σετ μαλακών.

Ο οδηγός της Lotus GP και πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kimi Raikkonen ξεκίνησε 11ος στο grid αφού απέτυχε να περάσει στο Q3, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να του μείνουν άθικτα αρκετά ελαστικά για τον αγώνα. Ο Φιλανδός τα χρησιμοποίησε προς όφελός του δίνοντας μάχη με τον Vettel για την πρώτη θέση από τα μισά του αγώνα όταν ο Raikkonen έτρεχε με μεσαία και ο Vettel με μαλακή γόμα. Στα τελευταία stint, έκαναν pit stop και οι δύο στον ίδιο γύρο και χρησιμοποίησαν μεσαία γόμα. Φέρνοντας τα ελαστικά σε θερμοκρασία λειτουργίας, ο Vettel κατάφερε να απομακρυνθεί από τον πιλότο της Lotus, αλλά ο Raikkonen μείωσε τη διαφορά τους αφού ξεκίνησε με συντηρητική οδήγηση στο τελευταίο stint για να προστατεύσει τα ελαστικά.

Ο οδηγός της Mercedes Michael Schumacher υιοθέτησε στρατηγική τριών pit stop που του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει πολλές θέσεις και να τερματίσει τελικά σε βαθμολογούμενη θέση αν και ξεκίνησε 22ος μετά από ποινή αλλαγής κιβωτίου.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery σχολίασε: «Ασφαλώς ήταν ένας αγώνας υψηλών τεχνικών προκλήσεων σε ένα σιρκουί χωρίς προηγούμενη αγωνιστική εμπειρία. Παρόλα αυτά, επιλέξαμε να φέρουμε μαλακή και μεσαία γόμα ώστε να δημιουργήσουμε άφθονες ευκαιρίες για στρατηγικές. Αν και η φθορά ήταν κρίσιμος παράγοντας στον αγώνα, κάτι που φάνηκε και από τις τακτικές που παρακολουθήσαμε στις κατατακτήριες δοκιμές, τα ελαστικά ανταποκρίθηκαν άψογα σε όλες τις απαιτήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν. Προς το τέλος του αγώνα, προτεραιότητα για τους οδηγούς ήταν να προφυλάξουν τα ελαστικά από απότομη μείωση της απόδοσης, κάτι το οποίο όλοι διαχειρίστηκαν άριστα. Οι ελάχιστες χρονικές διαφορές που αποτελούν το κύριο χαρακτηριστικό των φετινών αγώνων μετά τη μείωση των διαφορών επιδόσεων μεταξύ των γομών μας επιβεβαιώνονται και από το γεγονός ότι έχουμε τέσσερις διαφορετικούς νικητές σε τέσσερις αγώνες. Η παρουσία της Lotus ήταν επίσης εντυπωσιακή με δύο μονοθέσια στο βάθρο – και το πρώτο πόντιουμ για τον πρώην μας οδηγό δοκιμών Romain Grosjean, ο οποίος ήταν μαζί μας στις δοκιμές του Μπαχρέιν το 2010: η εμπειρία του σαφώς αποδείχτηκε χρήσιμη. Όσο για τον Kimi, φαίνεται ότι πέρασε με άνεση από τα ελαστικά ράλι στα αγωνιστικά P Zero μας!»

Η νέα γενιά μουσαμά: Ένας κομψός τρόπος να καλύψετε το αυτοκίνητο σας

Αν η μητέρα σας είναι από αυτές που βάζουν σεμεδάκια ακόμα και πάνω στην τηλεόραση flat screen, μην της δείξετε την παρακάτω φωτογραφία! Θα πάρει ιδέες!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Τετρακίνητο 500αράκι ετοιμάζει η ΦΙΑΤ

Τη δόξα ή καλύτερα την εμπορική πορεία του Mini Countryman ζήλεψαν οι Ιταλοί. Έτσι μετά το 500L (large δηλαδή), εξελίσσεται το Χ (4x4 δηλαδή). Σύμφωνα με τις φήμες λοιπόν το 500L θα αποκτήσει και τετρακίνητη, υπερυψωμένη έκδοση η οποία θα διαθέτει τετρακίνηση που θα προέρχεται από την Jeep.



Οι κινητήρες θα είναι οι γνώριμοι της Fiat, μεταξύ των οποίων ο 0,9lt Twinair αλλά και ο 1,3lt diesel απόδοσης 95PS. Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε και ένα πρωτότυπο μοντέλο τον Οκτώβριο στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισίου...

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πηγή: protothema