Ο αρχισχεδιαστής της Peugeot, Ζιλ Βιντάλ, το προίκισε με σπορ, χυτές γραμμές και φρόντισε να προβάλλει τον σύγχρονο και ξεχωριστό χαρακτήρα του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το μήκος του 208 φτάνει τα 3,96 μ. και υπολείπεται επτά ολόκληρα εκατοστά του απερχόμενου 207, ενώ είναι επίσης ένα εκατοστό χαμηλότερο και έως και 173 κιλά ελαφρύτερο. Οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν ελαφρύτερο ατσάλι και περισσότερα πλαστικά υλικά και έτσι περιόρισαν σημαντικά το βάρος του 208, του οποίου η ελαφρύτερη έκδοση ζυγίζει μόλις 975 κιλά.
Σε πείσμα των μικρότερων εξωτερικών του διαστάσεων, θα προσφέρει το 208 μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες του. Στο πίσω μέρος αυξήθηκαν οι διαθέσιμοι χώροι για τα γόνατα κατά πέντε εκατοστά και τα 285 λίτρα του χώρου αποσκευών ισοδυναμούν με 15 λίτρα αύξηση σε σύγκριση με το 207. Εντελώς νέα είναι η διαμόρφωση του εσωτερικού, όπου υπάρχει ένα μικρό τιμόνι, τα όργανα πλησιάζουν κοντά στον οδηγό και στην κεντρική κονσόλα προβλέπεται μία μεγάλη οθόνη αφής για τον έλεγχο και τη ρύθμιση των διαφόρων λειτουργιών.
Η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται από 5 πετρελαίου και ισάριθμους βενζίνης, με τους πρώτους να αποδίδουν από 70 έως 112 ίππους. Δύο από τους βενζινοκινητήρες είναι τρικύλινδροι και αποδίδουν 68 και 82 ίππους και οι άλλοι τρεις τετρακύλινδροι έχουν ισχύ 95, 120 και 156 άλογα. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η οικονομική κατανάλhttp://www.blogger.com/img/blank.gifωση και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων, για παράδειγμα η κατανάλωση των ντιζελοκινητήρων κυμαίνεται μεταξύ 3,4 και 3,7 λίτρων ανά 100 χλμ., ενώ οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες αρκούνται σύμφωνα με την Peugeot σε 4,2 λίτρα αμόλυβδη στα 100 χλμ.
Οι Γάλλοι είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη εκτεταμένη χρήση οικολογικών υλικών κατά την παραγωγή του 208 και αναφέρουν ότι οι προφυλακτήρες και ο ανεμιστήρας του κλιματισμού κατασκευάζονται από φυτικές ίνες και ανακυκλωμένα πλαστικά. Με την κατασκευή των προφυλακτήρων από φυτικές ίνες υπολογίζεται ότι θα απαιτούνται κάθε χρόνο 1.600 τόνοι πετρελαίου λιγότεροι κατά την παραγωγή του 208!
Πηγή www.gazzetta.gr
Περιοδικό Αυτοκίνητο Αν. Μακεδονίας & Θράκης