Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Αποκαλύφθηκε το Peugeot 208

Δόθηκαν σήμερα στην δημοσιότητα τα χαρακτηριστικά για τον διάδοχο του Peugeot 207,που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης, την ερχόμενη άνοιξη. To Peugeot 208 είναι μικρότερο στις διαστάσεις, οικολογικό και πιο οικονομικό.



Ο αρχισχεδιαστής της Peugeot, Ζιλ Βιντάλ, το προίκισε με σπορ, χυτές γραμμές και φρόντισε να προβάλλει τον σύγχρονο και ξεχωριστό χαρακτήρα του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το μήκος του 208 φτάνει τα 3,96 μ. και υπολείπεται επτά ολόκληρα εκατοστά του απερχόμενου 207, ενώ είναι επίσης ένα εκατοστό χαμηλότερο και έως και 173 κιλά ελαφρύτερο. Οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν ελαφρύτερο ατσάλι και περισσότερα πλαστικά υλικά και έτσι περιόρισαν σημαντικά το βάρος του 208, του οποίου η ελαφρύτερη έκδοση ζυγίζει μόλις 975 κιλά.

Σε πείσμα των μικρότερων εξωτερικών του διαστάσεων, θα προσφέρει το 208 μεγαλύτερη ευρυχωρία στους επιβάτες του. Στο πίσω μέρος αυξήθηκαν οι διαθέσιμοι χώροι για τα γόνατα κατά πέντε εκατοστά και τα 285 λίτρα του χώρου αποσκευών ισοδυναμούν με 15 λίτρα αύξηση σε σύγκριση με το 207. Εντελώς νέα είναι η διαμόρφωση του εσωτερικού, όπου υπάρχει ένα μικρό τιμόνι, τα όργανα πλησιάζουν κοντά στον οδηγό και στην κεντρική κονσόλα προβλέπεται μία μεγάλη οθόνη αφής για τον έλεγχο και τη ρύθμιση των διαφόρων λειτουργιών.

Η γκάμα των κινητήρων απαρτίζεται από 5 πετρελαίου και ισάριθμους βενζίνης, με τους πρώτους να αποδίδουν από 70 έως 112 ίππους. Δύο από τους βενζινοκινητήρες είναι τρικύλινδροι και αποδίδουν 68 και 82 ίππους και οι άλλοι τρεις τετρακύλινδροι έχουν ισχύ 95, 120 και 156 άλογα. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η οικονομική κατανάλhttp://www.blogger.com/img/blank.gifωση και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων, για παράδειγμα η κατανάλωση των ντιζελοκινητήρων κυμαίνεται μεταξύ 3,4 και 3,7 λίτρων ανά 100 χλμ., ενώ οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες αρκούνται σύμφωνα με την Peugeot σε 4,2 λίτρα αμόλυβδη στα 100 χλμ.

Οι Γάλλοι είναι ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη εκτεταμένη χρήση οικολογικών υλικών κατά την παραγωγή του 208 και αναφέρουν ότι οι προφυλακτήρες και ο ανεμιστήρας του κλιματισμού κατασκευάζονται από φυτικές ίνες και ανακυκλωμένα πλαστικά. Με την κατασκευή των προφυλακτήρων από φυτικές ίνες υπολογίζεται ότι θα απαιτούνται κάθε χρόνο 1.600 τόνοι πετρελαίου λιγότεροι κατά την παραγωγή του 208!

Πηγή www.gazzetta.gr

Περιοδικό Αυτοκίνητο Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Car&Audio - Phonocar VM036


Ποιό αμάξι της Ηοnda βούλιαξε πρώτο λόγω Ταιλάνδης;

To 2012 Ηοnda CR-V ίσως να μην προλάβει να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε η κατασκευάστρια εταιρία. Αιτία οι καταστροφικές πλημμύρες της Ταιλάνδης, οι οποίες αναγκάζουν τα εργοστάσια της Ηοnda σε Καναδά και ΗΠΑ να μειώσουν την παραγωγή τους, λόγω έλλειψης εξαρτημάτων.







Η Honda έχει ήδη κλείσει και τα 6 εργοστάσια της στην Ταιλάνδη, τα οποία δεν αναμένεται να ανοίξουν νωρίτερα από την άνοιξη! Επίσης, ανακοίνωσε ότι μειώνει κατά 50% την παραγωγή στα εργοστάσια της σε ΗΠΑ και Καναδά, μέχρι 10 Νοεμβρίου. Εξαιτίας όλων των παραπάνω, το 2012 Ηοnda CR-V είναι πολύ πιθανόν να καθυστερήσει αρκετές εβδομάδες να βγει στην αγορά. Προς το παρόν, οι φανατικοί της Honda μπορούν να το απολαμβάνουν στα βίντεο του youtube


Για να μάθετε περισσότερα για τις επιπτώσεις της Ταιλανδέζικης καταστροφής στις ιαπωνικές βιομηχανικές πατήστε εδώ


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας 2012

Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλοι φόροι και τα χαράτσια των τελευταίων ετών, από τον τρόπο φορολόγησης μέχρι και τα τεκμήρια των ΙΧ αυτοκινήτων, ήρθε και ο ...νέος τρόπος που υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας, που κάνει υποψήφιους αγοραστές και πωλητές αυτοκινήτων άνω κάτω…



Με εγκύκλιο το υπουργείο Οικονομικών ορίζει ότι η διάθεση των σημάτων ανατίθεται στις τράπεζες, συνεταιριστικές τράπεζες, στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Ε. και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. και θα γίνεται έως την 31/12/2011.

Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31 Οκτωβρίου 2010 και τις μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης, ισχύουν με βάση τον κυλινδρισμό

Τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1 Νοεμβρίου 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:

Κλιμάκιο εκπομπών CO2 Τέλη κυκλοφορίας ανά γραμμάριο CO2

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.

Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Σημειώνεται ότι επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης που προκύπτουν από την κυριότητα ή κατοχή τους.

Για να δείτε τις τιμές των νέων τελών, όπως τις ανακοίνωσε το autokinisimag από τον Σεπτέμβριο πατήστε εδώ


Πηγή: protothema

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Kλειστά και πάλι τα Τέμπη

Όσοι σκοπεύουν να κινηθούν στην ΠΑΘΕ μέσα στον Νοέμβριο θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι ενεργοποιήθηκαν από σήμερα νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Τέμπη. Ξεκίνησαν από σήμερα οι εργασίες καθαρισμού και συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας που προβλέπεται να διαρκέσουν μέχρι 25 Νοεμβρίου.


Συγκεκριμένα θα απαγορεύεται η διέλευση:
Στις 1, 3, 7, 9 και 11 Νοεμβρίου 2011, μόνο για δύο ώρες ανά ημέρα (μεταξύ 06:00 - 08:00 πμ).

Από 14 έως και 25 Νοεμβρίου 2011 όλο το 24ώρο (πλήρης αποκλεισμός κυκλοφορίας).

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έκθεση Μιλάνο, παρουσίαση νέων μοντέλων

Στην έκθεση EICMA 2011, που θα πραγματοποιηθεί 8 με 13 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο του Μιλάνο, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό το νέο maxi σκούτερ APRILIA SRV 850 και το Bevelry Sport Touring 350.

Η παρουσίαση των νέων μοντέλων εκφράζουν απόλυτα την τάση που αναμένεται να κυριαρχήσει στην προσεχή διεθνή έκθεση 2 τροχών προς ισχυρότερους και μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες και επιβεβαιώνει ότι ο Όμιλος Piaggio αφουγκράζεται και ικανοποιεί τις ανάγκες του κοινού.

Το λανσάρισμα του Aprilia SRV 850 maxiscooter αποτελεί σημαντική είδηση για τον κόσμο των σκούτερ μεγάλου κυβισμού και επιβεβαιώνει τις καινοτόμες τεχνικές δεξιότητες του Ομίλου Piaggio, που πρόκειται να παρουσιάσει και άλλα σημαντικά μοντέλα σκούτερ και μοτοσυκλετών από τα εμπορικά σήματα που εκπροσωπεί κατά τη διάρκεια της 69ης διεθνούς έκθεσης μοτοσυκλέτας.

Το maxi SRV 850 θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν οι επισκέπτες της διεθνούς έκθεσης EICMA 2011 στο περίπτερο της Aprilia, της πιο νικηφόρου ιταλικής και ευρωπαϊκής μάρκας, σε σχέση με όλους τους εν ενεργεία κατασκευαστές, η οποία συγκεντρώνει μια μοναδική συλλογή με 2 παγκόσμιους τίτλους στο πρωτάθλημα Superbike, 7 παγκόσμια πρωταθλήματα off-road και 37 τίτλους στο πρωτάθλημα MOTO GP.

To SRV 850 αναμένεται να επαναπροσδιορίσει τα όρια του κόσμου των σκούτερ: ισχύς, ισορροπία, σπορ πνεύμα και σχεδίαση, όλα συνδυάζονται και συμμετέχουν στη κατασκευή του νέου σκούτερ, που κληρονομεί τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και τις αισθητικές προδιαγραφές των σπορ μοτοσυκλετών Aprilia.

Το SRV 850 είναι εφοδιασμένο με τον πρώτο και μοναδικό κινητήρα σκούτερ δικύλινδρο, V 90°, με 4 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό, που αγγίζει τη μέγιστη ισχύ παρέχει ισχύ των 55,9 kW (76,0 CV) στις 7.750 στροφές και μάξιμουμ ροπή 76,5 Nm (7,8 kgm) στις 6.000 στροφές, χαρακτηριστικά που τοποθετούν το SRV 850 στην κορυφή της κατηγορίας. Ο χαρακτήρας και η εμφάνιση παραπέμπει ξεκάθαρα στον κόσμο της superbike Aprilia, ενώ οι μηχανικοί του Noale με τις εξαιρετικές τους τεχνικές ικανότητες - ξεκινώντας από το φοβερό όπλο της Gilera GP 800, που πρωτοεμφανίστηκε το 2007 ως το ισχυρότερο σκούτερ στο κόσμο – εξέλιξαν περαιτέρω το επαναστατικό αυτό project από πλευράς επιδόσεων κινητήρα, πλαισίου αλλά και οδηγικής συμπεριφοράς. Οι λάτρεις της μάρκας Aprilia αποκλείεται να δυσκολευτούν να αναγνωρίσουν τις στιλιστικές προδιαγραφές του νέου SRV 850, που μαζί με τις μοναδικές επιδόσεις συνεισέφεραν στο να κατοχυρώσουν την Aprilia ως σημείο αναφοράς στον κόσμο των αγωνιστικών μοτοσυκλετών.

Με το Beverly Sport Touring, το best seller με τους μεγάλους τροχούς της Piaggio που ξεπέρασε
σε πωλήσεις τα 310.000 δίτροχα από το 2001 που πρωτοεμφανίστηκε μέχρι σήμερα, ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του. Το νέο σκούτερ θα φοράει ολοκαίνουργιο κινητήρα 350 κ.εκ., μεγαλύτερο ελαστικό στον πίσω τροχό 150/70 και θα συνδυάζει τον κομψό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα με μια σπορ εμφάνιση. Το Beverly Sport Touring θα είναι το πρώτο μοντέλο Piaggio που θα φοράει τον πιο εξελιγμένο κινητήρα της Piaggio με ισχύ μεγαλύτερη από 33 ίππους. Μια κινητήρια μονάδα που σχεδιάστηκε και μπήκε στην παραγωγή έτσι ώστε να προσφέρει επιδόσεις κινητήρα 400 κ.εκ. αλλά να διαθέτει βάρος, μέγεθος ακόμη και επίπεδα εκπομπών ρύπων που αντιστοιχούν σε δίτροχο 300 κ.εκ. Το νέο Beverly Sport Touring 350 είναι επίσης το πρώτο σκούτερ στον κόσμο που είναι εφοδιασμένο με το σύστημα ABS/ASR (Anti spin Regulator), ένα εξαιρετικά εξελιγμένο σύστημα που επιτρέπει την μέγιστη εκμετάλλευση των επιδόσεων με απόλυτη και συνεχή ασφάλεια.

Η Seat σας κάνει δώρο τα καύσιμα για 10.000 χλμ

Από 1η Νοεμβρίου 2011, η SEAT Tεχνοκάρ θέτει σε ισχύ νέο προωθητικό πρόγραμμα το οποίο προσφέρει «δωρεάν» καύσιμα σε όλους τους νέους πελάτες SEAT για 10.000 χλμ!.

Το νέο αυτό προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για όλα τα μοντέλα SEAT και προσφέρει σημαντικότατες εκπτώσεις τιμών επί του νέου τιμοκαταλόγου, που αντιστοιχούν στην αξία του καυσίμου του κάθε μοντέλου για 10.000 χλμ, όπως αυτή προκύπτει από την επίσημη μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου μεικτού κύκλου του Κατασκευαστή.
Σαν αξία λίτρου καυσίμου έχει υπολογιστεί η μέση τιμή για την Νομαρχία Αθηνών την 25/10, όπως αυτή ανακοινώθηκε στο επίσημο σχετικό site του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, www.fuelprices.gr (€1,645/λίτρο για βενζίνη και €1,464/λίτρο για πετρέλαιο).

Με το νέο αυτό πρόγραμμα και σε συνδυασμό με το όφελος της κρατικής απόσυρση ένα Ibiza SC 1.2 70hp Comfort μπορεί να αποκτηθεί με μόλις €9.896, ένα Ιbiza 5D 1.2 TSI Style με €12.430, ενώ ένα Leon 1.2 TSI Copa με μόλις €14.330.
Το μέγιστο δυνατό όφελος αφορά στο Freetrack 2.0lt TSI 211hp Style 4WD DSG και φτάνει μέχρι και τις 4.182€.

Η ισχύς του νέου προωθητικού προγράμματος ορίζεται έως την 31/12/2011.

Επισυνάπτεται πίνακας με τις νέες λιανικές τιμές προσφοράς καθώς και τις λιανικές τιμές με απόσυρση και το συνολικό όφελος που προκύπτει για τους καταναλωτές.

Η Seat σας κάνει δώρο τα καύσιμα για 10.000 χλμ

Από 1η Νοεμβρίου 2011, η SEAT Tεχνοκάρ θέτει σε ισχύ νέο προωθητικό πρόγραμμα το οποίο προσφέρει «δωρεάν» καύσιμα σε όλους τους νέους πελάτες SEAT για 10.000 χλμ!.

Το νέο αυτό προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για όλα τα μοντέλα SEAT και προσφέρει σημαντικότατες εκπτώσεις τιμών επί του νέου τιμοκαταλόγου, που αντιστοιχούν στην αξία του καυσίμου του κάθε μοντέλου για 10.000 χλμ, όπως αυτή προκύπτει από την επίσημη μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου μεικτού κύκλου του Κατασκευαστή.
Σαν αξία λίτρου καυσίμου έχει υπολογιστεί η μέση τιμή για την Νομαρχία Αθηνών την 25/10, όπως αυτή ανακοινώθηκε στο επίσημο σχετικό site του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, www.fuelprices.gr (€1,645/λίτρο για βενζίνη και €1,464/λίτρο για πετρέλαιο).

Με το νέο αυτό πρόγραμμα και σε συνδυασμό με το όφελος της κρατικής απόσυρση ένα Ibiza SC 1.2 70hp Comfort μπορεί να αποκτηθεί με μόλις €9.896, ένα Ιbiza 5D 1.2 TSI Style με €12.430, ενώ ένα Leon 1.2 TSI Copa με μόλις €14.330.
Το μέγιστο δυνατό όφελος αφορά στο Freetrack 2.0lt TSI 211hp Style 4WD DSG και φτάνει μέχρι και τις 4.182€.

Η ισχύς του νέου προωθητικού προγράμματος ορίζεται έως την 31/12/2011.

Επισυνάπτεται πίνακας με τις νέες λιανικές τιμές προσφοράς καθώς και τις λιανικές τιμές με απόσυρση και το συνολικό όφελος που προκύπτει για τους καταναλωτές.

O Vettel συνεχίζει ακάθεκτος με pirelli για ένα ακόμα ρεκόρ


Κερδίζοντας στην Ινδία τον 11ο αγώνα του τη φετινή σεζόν, ο Sebastian Vettel της Red Bull Racing συνεχίζει την προσπάθειά του να ισοβαθμήσει το ρεκόρ νικών σε μια χρονιά που κατέχει ο Michael Schumacher από το 2004 με 13 νίκες.

Η ολοκαίνουργια πίστα Buddh στα περίχωρα του Νέου Δελχί υπέστη σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με ταχύτερο γυρολόγιο καθώς η πίστα καθάριζε και περισσότερη γόμα στρωνόταν στην άσφαλτο. Τα P Zero Yellow soft και P Zero Silver hard ήταν τα ελαστικά του αγώνα, με το μαλακό να αποδεικνύεται περίπου δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο ανά γύρο σε σχέση με το σκληρό.

Έτσι δόθηκε η ευκαιρία στις ομάδες να εφαρμόσουν κάποιες ενδιαφέρουσες στρατηγικές, καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να περιορίσουν τη χρήστη των σκληρών ελαστικών. Ο Paul di Resta (Force India), ο Vitaly Petrov (Lotus Renault) και ο Sergio Perez (Sauber) ήταν οι μόνοι που ξεκίνησαν με σκληρή γόμα, αλλά γρήγορα άλλαξαν σε μαλακή μέσα σε πέντε γύρους.

Ο Vettel οδήγησε την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος, χρησιμοποιώντας στρατηγική δύο pit stop καταφέρνοντας να ξεφύγει από την απειλή του Jenson Button της McLaren – ο οποίος ανέβηκε δύο θέσεις μετά την εκκίνηση. Οι έξι πρώτοι πιλότοι χρησιμοποίησαν στρατηγική δύο pit stop, ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ο οδηγός που τερμάτισε στην υψηλότερη θέση μετά από τρεις στάσεις στα pits – έβδομη θέση μετά από σύγκρουση.

Έχοντας εγκαταλείψει από την πρώτη δεκάδα μετά τη σύγκρουση με τον Hamilton, ο Felipe Massa ήταν ο πρώτος που άλλαξε σε σκληρά ελαστικά στον 31ο γύρο, αλλά ο πιλότος της Ferrari δεν κατάφερε να τερματίσει λόγω σπασμένης ανάρτησης. Ο Fernando Alonso μετά από δύο στάσεις στα pits διασφάλισε μία θέση στο βάθρο, σταματώντας δύο γύρους μετά τον Mark Webber της Red Bull Racing για να αλλάξει σε σκληρά ελαστικά στον 37ο γύρο. Το δίδυμο είχε διαφορά μικρότερη των δύο δευτερολέπτων από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Vettel, ο οποίος πήρε την pole position το Σάββατο, άλλαξε σε σκληρή γόμα στην τελευταία στάση του, 13 γύρους από το τέλος. Ο Γερμανός σημείωσε επίσης τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (τελευταίος γύρος) με σκληρά ελαστικά P Zero Silver, κερδίζοντας με διαφορά 8,433s από τον Button.

Ο Bruno Senna της Lotus Renault πραγματοποίησε το μεγαλύτερο stint με μαλακά ελαστικά, μία απόσταση 34 γύρων, ενώ ο οδηγός της Williams, Rubens Barrichello έκανε το μεγαλύτερο stint με σκληρή γόμα, επίσης 34 γύρους ακριβώς.

Ο καιρός ήταν στεγνός και ζεστός σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, που ξεκίνησε με εξωτερική θερμοκρασία 310C και θερμοκρασία πίστας 37 βαθμών, κάτω από ήλιο με ελαφρά καταχνιά.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Paul Hembery σχολίασε: «Χωρίς να γνωρίζουμε ακριβώς πώς θα είναι η πίστα, αποφασίσαμε να φέρουμε το σκληρό ελαστικό στην Ινδία, που ήταν σκόπιμα μία συντηρητική επιλογή. Έτσι είδαμε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες στρατηγικές, με κάποιους οδηγούς να τρέχουν με σκληρή γόμα στην αρχή και άλλους στο τέλος του αγώνα. Το μυστικό κατά τη διάρκεια της τελευταίας φάσης για τους δύο πρώτους ήταν να καταλάβουν σε ποιο σημείο ένα καινούργιο σετ σκληρών ελαστικών ήταν ταχύτερο από ένα φθαρμένο σετ μαλακών. Ήταν ένας σκληρός αγώνας, αλλά διαπιστώσαμε εξαιρετική αντοχή και από τις δύο γόμες καθώς και άριστες επιδόσεις – με τον Vettel να σημειώνει τον ταχύτερο γύρο με σκληρό ελαστικό P Zero Silver. Επίσης, συγκεντρώσαμε άφθονες πληροφορίες που θα είναι πολύ χρήσιμες όταν φτάσει η ώρα της επιλογής ελαστικών του χρόνου».