Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Δεύτερη νίκη της χρονιάς με Pirelli για τον Alonso


Εφαρμόζοντας στρατηγική δύο pit stop, ο Fernando Alonso (Ferrari) γίνεται ο πρώτος οδηγός που κερδίζει σε δύο grand prix το 2012 και περνά στην κορυφή του πρωταθλήματος μετά από μία συναισθηματικά φορτισμένη νίκη στην πατρίδα του. Ο Alonso ξεκίνησε 11ος και κατάφερε να καλύψει 10 θέσεις κάνοντας δύο μικρά stint με μαλακά ελαστικά P Zero Yellow και ένα μεγαλύτερο 29 γύρων με μεσαία P Zero White. Ο Sebastian Vettel (Red Bull) ξεκίνησε από pole position και είχε δημιουργήσει μία διαφορά 20 δευτερολέπτων μέχρι τη μέση του αγώνα που ξεκίνησε η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας. 

Ο Γερμανός μπήκε στα pits για να αλλάξει σε μεσαίες γόμες με την προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος αφού είχε ήδη τρέξει δύο stint με μαλακές και όταν επανήλθε στον αγώνα παρέμεινε πρώτος. Αλλά λίγο μετά την επανεκκίνηση, ο Vettel εγκατέλειψε με τεχνικό πρόβλημα και ο Ισπανός Alonso πέρασε μπροστά, έχοντας επίσης κάνει ένα pit stop υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας για το τελευταίο σετ μεσαίων ελαστικών. Ο Romain Grosjean (Lotus), ακολουθώντας παρόμοια στρατηγική με του Alonso βρισκόταν σε ισχυρή θέση μέχρι τη στιγμή που αντιμετώπισε και αυτός τεχνικό πρόβλημα στον 40ο γύρο. Οι τελικές θέσεις στο βάθρο κρίθηκαν στους τελευταίους γύρους, μετά από ένα επεισοδιακό φινάλε με άφθονη δράση και προσπεράσεις. 

Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε δεύτερος για τη Lotus με τρίτο τον Michael Schumacher της Mercedes. Ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκε την περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας για να αλλάξει το τελευταίο σετ ελαστικών, ενώ ο Schumacher ακολούθησε διαφορετική στρατηγική. Η τρίτη θέση του Schumacher – και η υψηλότερη (από τη 12η θέση εκκίνησης) μεταξύ των πέντε οδηγών που ξεκίνησαν τον αγώνα με μεσαίες γόμες – ήταν επίσης το καλύτερό του αποτέλεσμα τη φετινή χρονιά και το πρώτο βάθρο μετά την επιστροφή του, έχοντας επιτεθεί θεαματικά στους τελευταίους γύρους με μαλακό ελαστικό. Και πάλι, τρία διαφορετικά μονοθέσια και κατασκευαστές κινητήρων εκπροσωπήθηκαν στο βάθρο, με οδηγούς τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές. 

Ο Paul di Resta (Force India) ήταν ο μοναδικός που χρησιμοποίησε στρατηγική one-stop, σταματώντας για να αλλάξει από μαλακές σε μεσαίες γόμες στον 23ο γύρο και στη συνέχεια έκανε το μεγαλύτερο stint και για τους δύο τύπους ελαστικών: 23 γύρους με μαλακό και 34 γύρους με μεσαίο. Ο Di Resta τερμάτισε έβδομος, δύο μόλις θέσεις πριν από τον team mate του Nico Hulkenberg (δύο pit stop), του οποίου η πέμπτη θέση ήταν επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του.


Πηγή: Pirelli


Περιοδικό Autokinisimag

Τώρα έχεις την ευκαιρία να κάνεις δικό σου το best-seller της αγοράς Beverly 300!


Η προωθητική ενέργεια της Piaggio Hellas, για το Beverly 300 συνεχίζεται για περιορισμένο αριθμό οχημάτων! Τώρα μπορείς και εσύ να αποκτήσεις το Beverly300, το σκούτερ που έφερε την επανάσταση στον κόσμο των σκούτερ, στην ανταγωνιστική τιμή 4.090€. Το Beverly 300, είναι η πρόταση της Piaggio για εσάς που θέλετε ένα ευέλικτο, ασφαλές, και ιδανικό σκούτερ για οδήγηση στην πόλη. Το Beverly 300 προσφέρει εγγυημένη άνεση και αξιοπιστία ακόμα και για αποδράσεις σε κοντινούς προορισμούς εκτός πόλης και διαθέτει δισκόφρενο εμπρός διαμέτρου 300mm. Η εμφάνιση του χαρακτηρίζεται από συμμετρικές γραμμές και καμπύλες που του προσδίδουν ιδιαίτερη αίσθηση κομψότητας. Διαθέτει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για να φιλοξενεί δύο jet κράνη. Σχεδιασμό με προσοχή στη λεπτομέρεια το Beverly 300, συνεχίζει να ξαφνιάζει όχι μόνο για την σχεδίαση αλλά και για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, αφού πλαισιώνεται από τον κορυφαίο μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα ηλεκτρονικού ψεκασμού Piaggio Quasar.


Πηγή: Piaggio


Περιοδικό Autokinisimag