Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Μέχρι πόσων χρονών οδηγείς μια Ferrari F40;

Οι 80χρονοι, εδώ στην Ελλάδα, αν - και όταν- οδηγούν αποκλείεται να έχουν στα χέρια τους κάτι περισσότερο απο το τιμόνι ενός Lada ή ενός σαραβαλιασμένου Datsun. Στην Γερμανία όμως οι 80χρονοι κυκλοφορούν με Ferrari F40!


Επειδή όμως τα γεράματα δεν γνωρίζουν εθνικότητα, ο παππούλης έριξε το super-car που οδηγούσε πάνω σε ένα δέντρο (θα είχε ξεχάσει τα γυαλιά του). Ο ίδιος δεν έπαθε τίποτα αλλά η Ferrari παρόλο που είναι δυνατό σκαρί έπαθε ζημιά 250.000 ευρώ. Δεν είναι σίγουρο ότι όλο το ποσό θα καλύφθεί από την ασφαλιστική εταιρία του υπερήλικα αλλά δεδομένης της σπανιότητας του οχήματος είναι σίγουρο ότι θα κυκλοφορήσει ξανά στον δρόμο. Ελπίζουμε όχι με τον ίδιο οδηγό...



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης

Το Fridolin χτυπάει πάντα 2 φορές!

Τo Fridolin, που έγινε δημοφιλές στη Γερμανία ως αυτοκίνητο ταχυδρομικών αποστολών, έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα. Η Vοlkswagen παρουσίασε ένα υπό εξέλιξη όχημα, που όταν φθάσει στην παραγωγή (2020), θα κάνει την εργασία των ταχυδρομικών υπαλλήλων πιο απλή και πιο φιλική προς το περιβάλλον.

Το σύγχρονο μοντέλο ονομάζεται «eT» και έχει μήκος 4,09 μέτρων, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 4,1 κυβικών μέτρων. Στη δεξιά πλευρά του οχήματος υπάρχει μία ηλεκτρική συρόμενη πόρτα, η οποία ανοίγει και με τηλεχειρισμό, για να διευκολύνεται ο οδηγός-μεταφορέας. Επιπλέον, το όχημα είναι ελεγχόμενο και από τη θέση του συνοδηγού, χάρη σε ένα μικρό μοχλό («drive stick»), ο οποίος επιταχύνει το αυτοκίνητο έως και με 6 χλμ./ώρα.

Με τη βοήθεια τηλεχειρισμού μπορεί ο… ταχυδρόμος ακόμα και να ακολουθεί το eT, δυνατότητα την οποία υποστηρίζουν μία κάμερα και αισθητήρες στους προφυλακτήρες. Το αυτοκίνητο αποφεύγει τα μικρά εμπόδια, ενώ ακινητοποιείται αυτόματα μπροστά από κάποια άλλα. Όλες οι διαδρομές απομνημονεύονται από ένα iPad, το οποίο προειδοποιεί ακόμα και για τα σπίτια που έχουν σκύλους, οι οποίοι δαγκώνουν!

Σύμφωνα με τα γερμανικά ταχυδρομεία, το eT μπορεί να εξοικονομήσει σε κάθε περιοχή χρόνο 40 λεπτών.
Η κίνηση εξασφαλίζεται από δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς του πίσω άξονα, οι οποίοι αποδίδουν έως και 96 kW ή 130,56 ίππους και εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα που φτάνει τα 110 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 32,1 kWh, η οποία βρίσκεται μέσα στο πάτωμα του eT, αρκεί για μία αυτονομία της τάξης των 100 χιλιομέτρων. Η διάρκεια φόρτισης είναι ακόμη μεγάλη, κάτι που αναμένεται να βελτιωθεί όταν θα περάσει το αυτοκίνητο στην παραγωγή το 2020.


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιό είναι το βαν της χρονιάς;

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Renault Kangoo «Zero Emissions (ZE)» αναδείχθηκε νικητής στην καθιερωμένη ετήσια ψηφοφορία της Επιτροπής Ευρωπαίων δημοσιογράφων για το Van της Χρονιάς.

Το μηδενικών ρύπων ελαφρύ επαγγελματικό van της γαλλικής εταιρείας ψηφίστηκε για την πρώτη θέση με 104 βαθμούς από τους συνολικά 168.

Τις τρεις επόμενες θέσεις της τελικής ψηφοφορίας των 22 επιλεγμένων Ευρωπαίων δημοσιογράφων από το χώρο του επαγγελματικού αυτοκινήτου, κατέλαβαν κατά σειρά τα Iveco Daily, Fiat Ducato και Volkswagen Caddy.

ΙΝΤΕRNATIONAL VAN OF THE YEAR
OI ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
1992: Volkswagen Transporter T4
1993: Nissan Sunny Van
1994: Fiat Ducato II/Peugeot Boxer II/Citroën Jumper I
1995: Mercedes Sprinter I
1996: Mercedes Vito I
1997: Peugeot Partner I/Citroën Berlingo I
1998: Renault Master
1999: Opel Astra Van
2000: Iveco Daily III
2001: Ford Transit
2002: Renault Trafic/Opel Vivaro
2003: Ford Transit Connect
2004: Volkswagen Transporter T5
2005: Mercedes Vito II
2006: Fiat Doblo I fl
2007: Ford Transit
2008: Fiat Scudo II/Peugeot Expert II/Citroën Jumpy II
2009: Fiat Fiorino/Peugeot Bipper/Citroën Nemo
2010: Nissan NV200
2011: Fiat Doblo II

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Τα wallpapers της εβδομάδας

Θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας μερικά από τα πιο δημοφιλή wallpaper, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο; To autokinisimag.blogspot.com μαζεύει κάθε εβδομάδα τις πιο δημοφιλείς εικόνες και τις δημοσιεύει, για να μην προλάβετε να βαρεθείτε ποτέ την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε αφού αντιγράψετε την εικόνα στον υπολογιστή σας είναι δεξί κλίκ στο ποντίκι-Ορισμός ως φόντου επιφάνειας εργασίας!

Alfa Romeo 8C Competizione



Ferrari 458




Aston Martin V12 Vantage GT3




Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Ποιό είναι το πράσινο αυτοκίνητο της χρονιάς;

Το αεριοκίνητο Civic της Honda ανακυρήχθηκε Πράσινο Αυτοκίνητο της Χρονιάς στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες στις 18 Νοεμβρίου.


Το βραβείο απένειμε στη Honda το περιοδικό Green Car Journal, επιβραβεύοντας τις σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, την αυτονομία 320 χιλιομέτρων και τη μέση ταχύτητα 50 χιλιομέτρων στον μεικτό κύκλο.

Το όχημα μοιάζει με το παραδοσιακό Civic τόσο ως προς την εμφάνιση όσο και ως προς την οδηγική συμπεριφορά.

Το σύστημα πλοήγησης του “πράσινου” Civic ενημερώνει τον οδηγό για όλα τα πρατήρια ανεφοδιασμού με Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο. Το οικογενειακό Honda Civic Natural Gas διατέθηκε στην αγορά τον Οκτώβριο του 2011με τιμή $26,155 στις ΗΠΑ.

Πρόκειται για το μοναδικό αυτοκίνητο με καύσιμο φυσικό αέριο που κατασκευάζεται στις ΗΠΑ, στη βραβευμένη μονάδα μηδενικών ρύπων της Honda στην Πολιτεία της Ιντιάνα.

Οι υπόλοιποι υποψήφιοι για το βραβείο του Πράσινου Αυτοκινήτου της Χρονιάς ήταν τα Volkswagen’s Passat TDI (diesel),Ford Focus Electric, Mitsubishi i (electric) και Toyota Prius V station wagon.

Πηγή: www.econews.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Συνεργασία Subaru- Toyota...και εγένετο το Toyota GT86!!

"Για αυτούς που η οδήγηση είναι πάθος και όχι αναγκαιότητα" έρχεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα το νέο πισωκίνητο κουπε της Τoyota.To εντυπωσιακό όχημα έρχεται επενδυμένο με ίνες άνθρακα, με πίσω αεροτομή, ζάντες 17-ιντσών και το λογότυπο ενός εμβόλου '86 'στην φτερά.Είναι αξιοσημείωτο ότι το τιμόνι είναι 365 χιλιοστά, το μικρότερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Toyota.


Αναλυτικά:

Το Toyota GT86 αποτελεί δείγμα συνεργασίας της Toyota με την Subaru, άλλωστε ήδη έχουμε δει το Subaru BRZ STI Concept. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα νέο ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, χωρητικότητας 2lt, απόδοσης 200ps στις 7000rpm και 20.7kg.m ροπής στις 6600rpm. Τα τελευταία κατανέμονται στους πίσω τροχούς είτε μέσω 6τάχυτου μηχανικού είτε μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Το παρόν δηλώνει και μπλοκέ διαφορικό που αναμένεται να συμβάλει τα μέγιστα στην απολαυστική όσο και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά.

Σημαντικό στοιχείο στο Toyota GT86 έπαιξε η κατανομή του βάρους που σύμφωνα με τη φίρμα αγγίζει το ιδανικό με 53/47 μπροστά/πίσω. Παράλληλα, το κέντρο βάρους είναι ιδιαίτερα χαμηλά, μόλις στα 475mmhttp://www.blogger.com/img/blank.gif. Όσον αφορά την ανάρτηση αυτή αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω. Οι τροχοί είναι 17 και 18 ιντσών και συνδυάζονται με αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός αλλά και πίσω.

Το Toyota GT86 έχει μήκος 4240mm, πλάτος 2570mm και ύψος μόλις 1285mm με τη διάταξη του εσωτερικού να είναι 2+2. Η καμπίνα είναι άκρως ενδιαφέρουσα με προσοχή στη λεπτομέρεια. Κάθετο τιμόνι με πολύ μικρή διάμετρο (μόλις 365mm), κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο σε λευκό φόντο, start button, κόκκινες ραφές αεροπορικού τύπου διακόπτες καθώς και look carbon επενδύσεις αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά ενός εσωτερικού που κλίνει προς Subaru μεριά και αυτό μόνο καλό είναι για τη συνολική αίσθηση













Πηγή: toyota

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης