Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Η APRILIA ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ SUPERSPORT 50 ΚΑΙ 125 ΚΥΒΙΚΩΝ


Η Aprilia παρουσιάζει δύο νέες supersport μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, ειδικά για τους νεαρούς μοτοσυκλετιστές, ως αποτέλεσμα της εξαιρετικής τεχνικής και αγωνιστικής εμπειρίας που έχει καταστήσει τη μάρκα από το Noale ως τον Ευρωπαίο κατασκευαστή με τις περισσότερες νίκες ανάμεσα στις εταιρείες μοτοσυκλέτας που δραστηριοποιούνται σε αγώνες παγκοσμίου επιπέδου.

Το RS4 125 – η πρώτη σπορ μοτοσυκλέτα Aprilia σε αυτό τον κυβισμό που εξοπλίζεται με τετράχρονο κινητήρα – και το RS4 50 απευθύνονται στους νεαρούς παθιασμένους μοτοσυκλετιστές που αναζητούν τα καλύτερα επίπεδα τεχνολογίας, ενεργητικής ασφάλειας και ποιότητας περιφερειακών. Ανήκουν - όχι μόνο από στιλιστικής άποψης - στην κατηγορία ιταλικών μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων στην οποία πρωταγωνιστεί η Aprilia RSV4 που το 2010 κατέκτησε δύο παγκόσμιους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

ΣΠΟΡ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ APRILIA: ΓΟΝΙΔΙΑ ΝΙΚΗΤΗ

Στη σύντομη ιστορία της η Aprilia έχει κατακτήσει 45 παγκόσμιους τίτλους (36 σε MotoGP, 2 σε Superbike και 7 σε off-road αγώνες) και εκατοντάδες νίκες σε αγώνες παγκοσμίου επιπέδου, ώστε να είναι η πιο νικηφόρα ιταλική και ευρωπαϊκή μάρκα, με 282 νίκες σε MotoGP.

Ειδικά στις τάξεις των νέων οδηγών η Aprilia αναγνωρίζεται ως «φυτώριο πρωταθλητών». Διάσημοι οδηγοί, όπως οι Biaggi, Rossi, Melandri, Stoner, Lorenzo και Simoncelli, έχουν κατακτήσει τους πρώτους μεγάλους θριάμβους τους τρέχοντας με Aprilia 250 και 125 της σειράς RS (RS, RSV, RSW, RSA).

Κάθε σαββατοκύριακο, σε όλο τον κόσμο, μοτοσυκλέτες Aprilia μπαίνουν στις πίστες κρατώντας υψηλά το ανάστημα του ιταλικού & ευρωπαϊκού μοτοσυκλετισμού, υποστηρίζοντας το πάθος για νίκη των οδηγών τους και καλλιεργώντας τους νεαρούς μελλοντικούς πρωταθλητές.

Είναι η κληρονομιά επιτυχιών και τεχνικών ικανοτήτων που η Aprilia μετέφερε πάντα στα μοντέλα παραγωγής – είτε στη φιλοσοφία και πηγή έμπνευσης, είτε στην αισθητική που συχνά παραπέμπει σε αγωνιστικά μοντέλα – επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως ο απόλυτος ηγέτης στη supersport κατηγορία 50 και 125 κυβικών, εισάγοντας πρωτοποριακές ιδέες και εφαρμόζοντας καινοτόμες λύσεις, που ακολουθούν στη συνέχεια και οι ανταγωνιστές της.

Από το 1993 τα Aprilia RS4 50 και 125 εξελίσσουν στα υψηλότερα τεχνολογικά επίπεδα την ιδέα της σπορ μοτοσυκλέτας, για παθιασμένους νέους που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες ακόμα και από την πρώτη τους μοτοσυκλέτα.

Ειδικότερα το Aprilia RS4 125 είναι ο φυσικός διάδοχος και η πλέον προηγμένη εξέλιξη του Aprilia RS 125, της μοτοσυκλέτας που εδώ και χρόνια αποτελεί σημείο αναφοράς, κυριαρχώντας στην σπορ κατηγορία των 125 κ. εκ., ενώ ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να είναι η πιο περιζήτητη μοτοσυκλέτα μεταξύ αναβατών που αγωνίζονται στην κατηγορία sport production.Το Aprilia RS4 125 διαθέτει τον εντελώς νέο 4χρονο κινητήρα, τον πιο προηγμένο στην σπορ κατηγορία, υιοθετώντας παράλληλα στυλ και τεχνικές λύσεις από το RSV4, το superbike που οδήγησε την Aprilia στην κατάκτηση του πρωταθλήματος στο WSBK, το 2010.

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των Aprilia RS4 50 και RS4 125 είναι τα εξής:

• RS4 50 - μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 2χρονος κινητήρας 50 κ. εκ., με κιβώτιο έξι ταχυτήτων

• RS4 125 - μονοκύλινδρος υγρόψυκτος 4χρονος κινητήρας 125 κ. εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό, 4 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) , με κιβώτιο έξι ταχυτήτων

• RS4 125 – διαθεσιμότητα συστήματος άμεσων αλλαγών Aprilia Quick Shift, επιτηδευμένη τεχνική λύση που απορρέει απευθείας από το μεγάλο αδελφό RSV4 APRC

Κοινά χαρακτηριστικά:

• εξαιρετικά άκαμπτο περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου με τεχνογνωσία που προέρχεται από τους αγώνες

upside-down πιρούνι 41 χιλιοστών

• φρένο εμπρός με δίσκο 300 χιλιοστών και ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων

• αναλογικός / ψηφιακός πίνακας οργάνων εμπνευσμένος από τα Superbike

• φέρινγκ που προέρχεται απευθείας από το RSV4 για απόλυτη αισθητική ταύτιση με τον παγκόσμιο πρωταθλητή SBK

• πίσω φανάρι με LED

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Στα Aprilia RS4 50 και RS4 125 μεταφέρεται - τόσο στους χρωματισμούς όσο και στις φόρμες - η εμφάνιση της έκδοσης Factory της supersport μοτοσυκλέτας Aprilia RSV4. Το RS4 50 και το RS4 125 μοιράζονται κάτι περισσότερο από μια οικογενειακή ομοιότητα με την πιο hardcore έκδοση δρόμου της μοτοσυκλέτας που κυριαρχεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK.

Ο σχεδιασμός του φέρινγκ και του ρεζερβουάρ, η μοναδική εμφάνιση του ρύγχους με τον προβολέα που εφάπτεται με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, καθώς και η εντυπωσιακή μίνιμαλ ουρά είναι στοιχεία δανεισμένα από το RSV4, τη μοτοσυκλέτα που έθεσε τα νέα πρότυπα, όσον αφορά το στυλ αλλά και το τεχνικό περιεχόμενο, στην κατηγορία των superbike.

Χάρη στις εκτεταμένες αεροδυναμικές μελέτες, έχουν ελαχιστοποιηθεί οι επιφάνειες ώστε να αναδεικνύονται τα χαρακτηριστικά των Aprilia RS4 50 και RS4 125, χωρίς όμως να μειώνεται η προστασία από τον αέρα. Ως εκ τούτου, το πλαίσιο και ο κινητήρας δεν αποκρύπτονται, αλλά χρησιμοποιούνται ως θεμελιώδη στοιχεία της σχεδίασης των νέων μικρών supersport μοντέλων της Aprilia. Ο τριπλός προβολέας ενισχύει αναμφισβήτητα την επιθετική εμφάνιση και προσφέρει ένα μοναδικό χαρακτήρα. Πίσω, τα εξαιρετικής φωτεινότητας LED είναι ενσωματωμένα στην εντυπωσιακή ultra-compact ουρά. Ακόμη και από πίσω, το RS4 είναι απόλυτα ξεχωριστό.

Το φέρινγκ, προϊόν των εκτεταμένων δοκιμών στην αεροσήραγγα και της αγωνιστικής εμπειρίας, προσφέρει άριστη προστασία σε συνδυασμό με μια εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση. Φέρινγκ, ζελατίνα και ουρά δεν έχουν μόνο μια εξαιρετικά επιθετική εμφάνιση, αλλά συμβάλουν και στη μεγιστοποίηση της απόδοσης από πλευράς ταχύτητας.

Στο RS4 125, μία πρόσθετη λεπτομέρεια υπογραμμίζει το κορυφαίο επίπεδο σχεδίασης της μοτοσυκλέτας: η εξάτμιση, εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά μοντέλα, είναι πλήρως ενσωματωμένη στο κάτω μέρος του φέρινγκ. Μια λύση που δεν είναι μόνο γοητευτική οπτικά, αλλά συμβάλλει επίσης σημαντικά στη δυναμική συμπεριφορά του δίτροχου, καθώς βοηθά στην συγκέντρωση των μαζών.ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Με τα νέα RS4 50 και RS4 125,η Aprilia επιβεβαιώνει παγκοσμίως, για ακόμη μια φορά, την πρωτοπορία της στον τομέα των μικρής χωρητικότητας σπορ μοτοσυκλετών, καθώς ξεπερνούν τις προσδοκίες ακόμα και του πιο απαιτητικού αναβάτη.

Το εκλεπτυσμένο πλαίσιο των Aprilia RS4 50 και RS4 125 συμπληρώνεται με τη νέα γενιά κινητήρων.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 50 κ. εκ. που έχει σχεδιαστεί από την Aprilia για το RS4 50 είναι υγρόψυκτος δίχρονος με χρήση βαλβίδας reed στην εισαγωγή. Η λίπανση χρησιμοποιεί ένα ξεχωριστό σύστημα μίξης με μεταβλητής χωρητικότητας ογκομετρική αντλία. Οι έξι ταχύτητες στο κιβώτιο επιτρέπουν στον αναβάτη να εκμεταλλευτεί πλήρως τον κορυφαίο κινητήρα της κατηγορίας.

Το Aprilia RS4 125 διαθέτει ένα νέο υγρόψυκτο 4χρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κ. εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό, τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC). Είναι ένας πολύ σύγχρονος κινητήρας, που πέρα από την κορυφαία ισχύ και ομαλή απόδοσή του, είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς υπερκαλύπτει και τους πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών.

Χάρη στο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, που επιτρέπει στον αναβάτη να κάνει πλήρη χρήση της διαθέσιμης ισχύος σε όλες τις συνθήκες, το Aprilia RS4 προσφέρει ασυναγώνιστες επιδόσεις στην κατηγορία του, όχι μόνο όσον αφορά την απόλυτη απόδοση στις υψηλές στροφές του κινητήρα, αλλά και από την άποψη της χρηστικότητας σε όλη την κλίμακα της ισχύος, με ελάχιστους κραδασμούς και εξαιρετική μηχανική αξιοπιστία.

APRILIA QUICK SHIFT

Για πρώτη φορά η Aprilia εξοπλίζει μοτοσυκλέτα 125 κυβικών με το καινοτομικό σύστημα άμεσων αλλαγών Aprilia Quick Shift, μία εξειδικευμένη τεχνική λύση που προέρχεται απευθείας από το μεγάλο αδελφό RSV4 APRC και την πλούσια εμπειρία της Aprilia από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Η αρχή λειτουργίας του, αν και κάπως απλοποιημένη, είναι ανάλογη με εκείνη του RSV4: και στο RS4 το σύστημα διαχειρίζεται τη διακοπή της ροπής για την αλλαγή ταχύτητας βάσει της ταχύτητας που είναι ήδη επιλεγμένη, το επίπεδο ανοίγματος του γκαζιού και τις στροφές του κινητήρα, αλλά στα 125 κ. εκ. ο χρόνος της αλλαγής αποτελεί σταθερή παράμετρο.

Το πλεονέκτημα αυτού του συστήματος – που διατίθεται ως έξτρα αξεσουάρ – είναι ότι ο οδηγός ανεβάζει εύκολα ταχύτητα κρατώντας το γκάζι ανοιχτό και χωρίς συμπλέκτη, οπότε η αλλαγή γίνεται πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

ΠΛΑΙΣΙΟ

Το RS4 50 και το RS4 125 μπορούν να υπερηφανεύονται για το κορυφαίο πλαίσιό τους, που έχει σχεδιαστεί και δημιουργηθεί με βάση τη αγωνιστική εμπειρία και τις επιτυχίες της Aprilia στα WSBK και στα GP 125.Το πλαίσιο αποτελείται από δύο χυτούς δοκούς από αλουμίνιο, με νευρώσεις για πρόσθετη ενίσχυση. Χάρη στο μελετημένο σχεδιασμένο του, το πλαίσιο είναι εξαιρετικά ελαφρύ ενώ προσφέρει μια υψηλή στρεπτική ακαμψία.
Κορυφαίου επιπέδου είναι και οι αναρτήσεις με το ανοδιωμένο σε κόκκινο χρώμα upside-down 41 χιλιοστών πιρούνι και διαδρομής 110 χιλ, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα αμορτισέρ που συνδέεται απευθείας με το ασύμμετρο ψαλίδι.

Τόσο το Aprilia RS4 50, όσο και το RS4 125, διαθέτουν ένα από τα κορυφαία συστήματα πέδησης στην κατηγορία τους: και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν ένα ατσαλένιο δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός, με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 220 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Οι 17άρηδες τροχοί είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διαστάσεων 100/80 εμπρός και 130/70 πίσω.ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο πολλαπλών λειτουργιών αναλογικός / ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη LCD εμπνέεται απευθείας από την εμπειρία της Aprilia στην κατηγορία Superbike. Η σχεδίαση των τροχών με τα 6 μπράτσα τονίζει ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα των μικρών σπορ μοτοσικλετών της Aprilia.

Η σέλα του συνεπιβάτη είναι ένα ακόμα παράδειγμα του εξαιρετικού σχεδιασμού και πρακτικότητας. Αντί για βίδες, ένας διακόπτης επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη αφαίρεση της σέλας του συνεπιβάτη και την τοποθέτηση ενός καλύμματος (διατίθεται ως αξεσουάρ), σχηματίζοντας έτσι ένα σπορτίβ μονόσελο.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει πρακτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ο μεγαλύτερος της κατηγορίας.

ΧΡΩΜΑΤΑ

Τα νέα Aprilia RS4 50 και 125 διατίθενται σε δύο χρωματισμούς: μαύρο “racing black” και λευκό “racing white” και στην επιθετική έκδοση “Replica SBK”, που φέρει τα χρώματα του μεγάλου αδελφού RSV4 SBK, της μοτοσυκλέτας που μαζί με τον Max Biaggio και την αγωνιστική ομάδα Aprilia Alitalia κατέκτησε το 2010 τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike.

Το νέο RS4 125 είναι διαθέσιμο στα σημεία πώλησης Aprilia στην τιμή των 4.120 €, με ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών:

Δυνατότητα επέκτασης εργοστασιακής εγγύησης για 2 επιπλέον χρόνια

Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα