Watch Videos

Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!

TETRAKOSARI.GR

Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!

Η βελτίωση είναι στο DNA μας!

Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαφημιστείτε έξυπνα!

Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.

Dragtimes

Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Nα φοράτε σουτιέν με ενίσχυση...όταν οδηγείτε!

Παράταση στην ζωή δόθηκε σε μία γυναίκα από την Σκωτία χάρη στην εναλλακτική ενίσχυση του σουτιέν της. Η νεαρή μητέρα Lisa Somerville σώθηκε χάρη στα ενισχυτικά που περιείχε ο στηθόδεσμός της.


Η γυναίκα επέστρεφε από την δουλειά στο σπίτι της στη Γλασκώβη, όταν εν μέσω βροχόπτωσης πάτησε δυνατά τα φρένα του αυτοκινήτου της.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου της και να καταλήξει στην αντίθετη ροή χτυπώντας ένα διερχόμενο αυτοκίνητo.

Από το όχημα κατάφερε να απεγκλωβιστεί μόνο με την βοήθεια της πυροσβεστικής και όταν ξύπνησε σε τοπικό νοσοκομείο, οι γιατροί την ενημέρωσαν ότι τα ενισχυτικά που είχε στο σουτιέν αποδείχτηκαν σωτήρια.
"Υπέφερα από διάτρηση των πνευμόνων και από ραγισμένα πλευρά, αλλά χάρη στον στηθόδεσμό μου είμαι ακόμα ζωντανή. Διαφορετικά τα πλευρά σίγουρα θα είχαν διαπεράσει την καρδιά μου.", είπε η νεαρή γυναίκα.

Η Somerville χρησιμοποιούσε το συγκεκριμένο στηθόδεσμο, για να αυξήσει το μπούστο της. Σήμερα, όμως, ανήκουν πια στο παρελθόν, αφού την θέση τους έχουν πάρει μια για πάντα εμφυτεύματα στήθους.

Πηγή: www.news247.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Κλειστά από Δευτέρα και για 15 μέρες τα Τέμπη

Κλείνουν από τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου στις 06:00 τα Τέμπη προκειμένου να γίνουν εργασίες συντήρησης που αποσκοπούν στη βελτίωση της ασφάλειας από την πιθανή πτώση βράχων.


Τα έργα έχουν διάρκεια 15 ημερών, κάτι που σημαίνει ότι μέχρι και την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου στις 20:00 η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από παρακαμπτηρίους οδούς οι οποίοι προφανώς και δεν παρέχουν την απαραίτητη ασφάλεια και επιπλέον η όποια διαδρομή θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη διάρκεια.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών σταματά η είσπραξη διοδίων στους σταθμούς Πυργετός, Μακρυχώρι, Πλευρικός Μακρυχωρίου και Πλευρικός Γυρτώνης.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Πως ανάγκασε η Βραζιλία τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ρίξουν λεφτά στην χώρα

Οι χώρες της Νοτίου Αμερικής παραδίδουν τον τελευταίο καιρό μαθήματα οικονομικής ανάπτυξης, αναγκάζοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ρίχνουν λεφτά στις χώρες τους. Δείτε πως!


Μετά την Αργεντινή, που ανάγκασε τους εισαγωγείς αυτοκινήτων να εξάγουν αργεντίνικα προιόντα, αντίστοιχου ποσού, για κάθε όχημα που εισάγουν στην χώρα (δες το άρθρο εδώ ) και η Βραζιλία βάζει όρους στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η κυβέρνηση αύξησε τον φόρο ταξινόμησης των οχημάτων από 7-25%, ανάλογα με την ιπποδύναμη, σε 37-55%! Από τα νέα μέτρα εξαιρούνται τα οχήματα που αποτελούνται κατά 67% από εξαρτήματα φτιαγμένα στην Βραζιλία. Έτσι, έμμεσως πλην σαφώς, η κυβέρνηση αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κτίσουν εργοστάσια στην χώρα.

Και αυτές...ετοιμάζονται να υπακούσουν γιατί δεν θέλουν με τίποτα να χάσουν κομμάτι από την πίτα της Βραζιλίας, της χώρας που έχει την μεγαλύτερη οικονομία στην Νότια Αμερική. Πολλές εταιρίες κολοσσοί, από την κινέζικη JAC Motors μέχρι την χλιδάτηBMW και την Land Rover συζητάνε ή έχουν ήδη ανακοινώσει την δημιουργία εργοστασίων στην Βραζιλία. Οι ειδικοί αναλυτές προβλέπουν ότι μέχρι το 2015, η Βραζιλία θα είναι στην τρίτη θέση της αγοράς αυτοκινήτου, εκτοπίζοντας απο την θέση της την Κίνα. Ο χρόνος θα δείξει...


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Grand Prix του Abu Dhabi : όλα όσα συνέβησαν σήμερα

Ο Lewis Hamilton κατέκτησε πρώτος την καρό σημαία για 3η φορά φέτος περνώντας πρώτος την γραμμή τερματισμού στο Grand Prix του Abu Dhabi . Ο Βρετανός πανηγύρισε τη νίκη του εν απουσία του πρωταθλητή ο οποίος εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο από κλατάρισμα. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso επιβεβαιώνοντας την ταχύτητα της Ferrari στους αγώνες. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Jenson Button κάνοντας το 1-3 για την McLaren μετά από έναν δύσκολο αγώνα καθώς είχε για αρκετό διάστημα πρόβλημα με το KERS του.


Με τον ήλιο να έχει κατέβει χαμηλά στον ορίζοντα τα 24 μονοθέσια πήραν τη θέση τους στο grid του Yas Marina Circuit και μόλις έσβησαν τα φώτα έφυγαν για το 3ο Grand Prix του Abu Dhabi το οποίο για μια ακόμα φορά εκκίνησε υπό το φως του ήλιου και ολοκληρώθηκε υπό το φως των προβολέων.

Η εκκίνηση ήταν αρκετά επεισοδιακή με τον Sebastian Vettel να φεύγει καθαρά μπροστά αλλά μόλις στην 3η στροφή η τύχη του γύρισε την πλάτη. Το δεξί πίσω ελαστικό του έχασε πίεση ξαφνικά και κλάταρε με αποτέλεσμα ο Γερμανός να βγει εκτός πίστας. Αυτή η έξοδος του Vettel στράβωσε τον πίσω άξονα της RB7 με αποτέλεσμα ο πρωταθλητής να εγκαταλείψει για πρώτη φορά φέτος. Στην πρώτη θέση μετά από αυτό είχε βρεθεί ο Lewis Hamilton με τον Fernando Alonso να τον ακολουθεί από την 2η μετά την προσπέραση που έκανε στον Jenson Button.

Στο τέλος του 15ου γύρου ο Felipe Massa άνοιξε τον χορό των pitstop για τους γρήγορους συνδυασμούς και ένα γύρο μετά ακολούθησαν και οι δύο πρωτοπόροι Hamilton και Alonso βάζοντας και πάλι την μαλακή γόμα της Pirelli. Οι αλλαγές ελαστικών των μεγάλων ομάδων είχαν ολοκληρωθεί μέχρι τον 19 γύρο χωρίς καμία αλλαγή στην κορυφή, ο Hamilton διατήρησε το προβάδισμα από τον Alonso. Τα πράγματα για την RBR δεν εξελίχθηκαν καλά ούτε για τον έτερο οδηγό της, Webber, ο οποίος έχασε πολύ χρόνο στο πρώτο του pit stop πέφτοντας πίσω από τον Massa στην 5η θέση.

Ο Webber μπήκε στον 36 γύρο για το 2ο pit stop του ανοίγοντας το παράθυρο της δεύτερης αλλαγής ελαστικών βάζοντας και πάλι τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ένα γύρο αργότερα ο Button μπήκε για την δική του αλλαγή από την 3η θέση βάζοντας τα μεσαία ελαστικά. Ο πρωτοπόρος Hamilton μπήκε για την δική του αλλαγή στον 41ο γύρο βάζοντας και αυτός τη μεσαία γόμα. Στο τέλος του 43ου γύρου ο Alonso μπήκε και αυτός για την δική του αλλαγή βάζοντας τη μεσαία γόμα. Ο Ισπανός έμεινε μερικούς γύρους παραπάνω με τα μαλακά ελαστικά από τον Βρετανό προσπαθώντας να βρεθεί μπροστά του. Η προσπάθεια όμως δεν καρποφόρησε και μετά το τελευταίο pit stop ο Hamilton είχε και πάλη τα ηνία του αγώνα με τον Alonso να τον ακολουθεί. Στην 3η θέση μέχρι εκείνη τη στιγμή βρισκόταν ο Webber ο οποίος όμως χρωστούσε ένα ακόμα pit stop.

Ο Αυστραλός μπήκε για την τελευταία του αλλαγή ελαστικών στον τελευταίο γύρο του αγώνα βάζοντας την μεσαία γόμα της Pirelli. Ο Webber δεν κατάφερε να δημιουργήσει αρκετή διαφορά από τον Button με αποτέλεσμα να χάσει την 3η θέση.

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 3η του νίκη φέτος μετά από 55 γύρους στο Yas Marina Circuit εν απουσία του Vettel. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Fernando Alonso πορφυρίζοντας άλλο ένα βάθρο για την Ferrari. Η ταχύτητα της McLaren όλο το 3ήμερο διατηρήθηκε και στον αγώνα φέρνοντας τον Jenson Button στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου. 1-3 για την McLaren στον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Πηγή: www.formulaena.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Seat

Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, η Seat εισχωρεί και αυτή με τη σειρά της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας το Altea XL Electric Ecomotive, ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα μηδενικών ρύπων.
Το Altea XL Electric Ecomotive φορά έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 85 kW (115 ίππων) με 270 Nm ροπής, με αυτονομία 135 χλμ και με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες του έχουνε τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα με την Seat να δηλώνει ότι το αυτοκίνητο θα ήταν το ιδανικό ως εταιρικό αυτοκίνητο.
Οι Ισπανοί θα το βγάλουν σε περιορισμένη παραγωγή μέσα στους επόμενους μήνες και θα το δώσουν σε δημόσιες υπηρεσίες της Μαδρίτης και της Καταλωνίας έτσι ώστε να μαζέψουν δεδομένα και χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία θα αξιοποιηθούν με στόχο τη μαζική παραγωγή του οχήματος το 2015 - 2016.