Watch Videos
Δείτε εκατοντάδες videos από αγώνες, κόντρες, παρουσιάσεις νέων και βελτιωμένων αυτοκινήτων στο κανάλι μας στο YouTube! Σχολιάστε, βαθμολογήστε και εγγραφείτε!
TETRAKOSARI.GR
Το event που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτάχυνση σε όλη την Ελλάδα! Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του περιοδικού Autokinisimag δημιούργησε νέους κανονισμούς που ακολούθησαν οι παλιοί προσπαθώντας να μάθουν από τις καινοτομίες μας!
Η βελτίωση είναι στο DNA μας!
Δοκιμάζουμε τα πιο δυνατά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και σας μεταφέρουμε μέσω των σελίδων του περιοδικού μας στην ώρα της δοκιμής! Πάντοτε με δικές μας μετρήσεις με όργανα από την RaceLogic και παράλληλες παραγωγές στο κανάλι μας στο YouTube.
Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς.
Dragtimes
Καταχωρήστε τους χρόνους σας και τις λεπτομέρειες του οχήματος σας και δείτε που βρίσκεστε στην κατάταξη του DRAGTIMES.GR, στα 0-400 ή στα 100-200χλμ/ω. Λεπτομέρειες εντός του site.
Τρίτη 29 Μαρτίου 2011
Τρεις ομάδες με κινητήρες Renault έτοιμες για δράση!
Χωρίς αυτοκίνητα για τα επόμενα 40 χρόνια!
Μοτοσυκλέτα της Χρονιάς 2011
To μυθικό δίτροχο, κέρδισε την πρώτη θέση στην κατάταξη του διαγωνισμού "Motorrad des Jahres 2011" (Μοτοσυκλέτα της χρονιάς 2011) στην κατηγορία scooters, που διοργανώθηκε από το Γερμανικό περιοδικό ειδικού τύπου - Motorrad. Στον διαγωνισμό αυτής της χρονιάς, ο μύθος της Vespa επικράτησε κερδίζοντας τις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης, με τα μοντέλα Vespa GTS 300 Super και Vespa LX 125ie. Το μοντέλο Vespa LX 125, κατέκτησε τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις του γερμανικού αναγνωστικού κοινού, επιβεβαιώνοντας την αγάπη τους για τη Vespa.
Περισσότεροι από 27.000 αναγνώστες του περιοδικού συμμετείχαν στην ψηφοφορία! Τα νούμερα αποκαλύπτουν την επιτυχία των μοντέλων, με τη Vespa GTS 300 Super να φθάνει το 24,5% και τη Vespa LX 125ie το 12,5% των προτιμήσεων του κοινού. Στην τελική κατάταξη, οι δυο Vespa άφησαν πίσω τους γνωστά μοντέλα όπως: Yamaha T-Max και Suzuki Burgman. Το βραβείο στα πολυαγαπημένα μοντέλα των Γερμανών και όχι μόνο αναβατών, απένειμε ο διευθυντής του περιοδικού Motorrad, Michael Pfeiffer σε τελετή που έγινε στο Dortmund. Η GTS 300 Super, αποπνέει φρέσκο αέρα και τη κομψότητα της Vespa στην κατηγορία άνω των 250κ.εκ. συνδυάζοντας το κλασικό και μοναδικό στυλ Vespa, με sport χαρακτηριστικά.
Το μοντέλο ξεχωρίζει αφενός για τις μοντέρνες γραμμές που τονίζουν το κλασσικά διαχρονικό στυλ Vespa και αφετέρου για τα sport χαρακτηριστικά του. Εφοδιασμένη με 4βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα που διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό, η Vespa GTS 300 Super διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής της, την άνεση, την ασφάλεια και τη μοναδικότητα της μάρκας Vespa.
Εξαιρετική απόδοση από τον Leon Camier
Οι δυο αγώνες στην Αγγλική πίστα, είχαν δυσκολίες για την πρωταθλήτρια Ιταλική ομάδα που συμμετέχει σε ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, όπως είναι αυτό του WSBK. Ο 1ος αγώνας, βρήκε και τους δυο αναβάτες της Aprilia Alitalia Racing να κάνουν καλή εκκίνηση από την 2η σειρά, με τον Leon Camier να μάχεται για τις πρώτες θέσεις έως τη μέση του αγώνα, ενώ ο Max Biaggi έμεινε πίσω έπειτα από ορισμένα λάθη. Ο 2ος αγώνας, ήταν μια συνεχής μάχη που επέβαλε στον Ιταλό οδηγό ποινή, λόγω εσφαλμένης εκκίνησης. Απορροφημένος από την ένταση του αγώνα, ο Max δεν είδε τις πινακίδες που τον ενημέρωναν για την ποινή, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί. O Leon Camier μαχόταν στις πρώτες θέσεις, διατηρώντας καλό ρυθμό μετά από μια καλή εκκίνηση, φτάνοντας να είναι 2ος μετά από τον Checa. Μετά από κόντρα που κέρδισε με τον Marco Melandri, η φθορά στα φρένα του ήταν τέτοια που δεν του επέτρεψε να παλέψει μέχρι τέλους για την 2η θέση. Η 3η θέση που τελικά κατέκτησε ο Άγγλος αναβάτης, είναι πολύ ενθαρρυντική, δείχνοντας τις καλές προοπτικές του οδηγού.
"Συνειδητοποίησα πως ήμουν πίσω στο grid – ήταν τα πρώτα λόγια του Max μετά από τον 2ο αγώνα – Προσπάθησα να πιέσω για να επανακτήσω έδαφος, αλλά έχασα τη συγκέντρωση μου λόγω αυτού του λάθους, χάνοντας αρκετές θέσεις. Δυστυχώς δεν είδα τις πινακίδες – όταν είσαι μέσα σε μια “αγέλη” μπορεί να συμβεί. Λυπάμαι για την ομάδα, τα αποτελέσματα ήταν κάτω των προσδοκιών αλλά δεν πρέπει να χαλάσουν την μέχρι τώρα καλή πορεία. Αυτή είναι η στιγμή όπου πρέπει να είμαστε ενωμένοι, παίρνοντας μαθήματα ακόμα και από τέτοιες καταστάσεις. Η σεζόν μόλις ξεκίνησε και θα έχουμε την ευκαιρία να επανορθώσουμε".
Ο Leon Camier ήταν εμφανώς χαρούμενος μιας και ήταν η 4η φορά που ανεβαίνει στο podium με την Aprilia RSV4: "Είχα ένα πραγματικά καλό Σαββατοκύριακο, έπειτα από τον πρώτο δύσκολο αγώνα που είχα στην Αυστραλία. Είναι δύσκολο μετά από τόση προετοιμασία κατά τη διάρκεια του χειμώνα να μην είσαι στην καλύτερη δυνατόν κατάσταση για την έναρξη της σεζόν. Ευτυχώς σε αυτόν τον αγώνα ένιωθα καλά από την αρχή του. Δούλεψα σκληρά με την ομάδα για να προετοιμαστώ για αυτούς τους δυο αγώνες και το αποτέλεσμα το επιβεβαιώνει. Στον 2ο αγώνα, ένα μικρό πρόβλημα με τα φρένα, δεν μου επέτρεψε να ολοκληρώσω τη μάχη με τον Marco Melandri, αλλά αυτό βέβαια δεν επηρεάζει τη χαρά της 3ης θέσης. Θέλω να ευχαριστήσω, την ομάδα μου αλλά και τον καλό μου φίλο Keith Code που με βοήθησαν πάρα πολύ".