Η επέκταση σε διεθνείς αγορές έδωσε την δυνατότητα στην SEAT να ξεπεράσει την θύελλα που έπληξε την Ισπανική αγορά το 2011 και να προχωρήσει μπροστά βασισμένη σε σχέδια για ανάπτυξη και κερδοφορία. Η SEAT ξεπέρασε το όριο των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ σε έσοδα (5.049 εκατομμύρια ευρώ, 8,3% περισσότερα από το προηγούμενο οικονομικό έτος), χάρη στην αύξηση των εξαγωγών και την εμπορική επιτυχία των προϊόντων της.
Η δύσκολη οικονομική κατάσταση δεν εμπόδισε την μάρκα του ομίλου Volkswagen να αφιερώσει 555 εκατομμύρια ευρώ (7% περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά) στις επενδύσεις και στο R & D. Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες η SEAT βελτίωσε τον λειτουργικό της αποτέλεσμα κατά σχεδόν 100 εκατομμύρια ευρώ (30%), κλείνοντας την χρονιά του 2011 με αποτέλεσμα ύψους -232 εκατομμύρια ευρώ συγκριτικά με τα -330 εκατομμύρια ευρώ του προηγούμενου οικονομικού έτους. Τα κέρδη μετά φόρων βελτιώθηκαν κατά 43 εκατομμύρια (41,3%) στα -61 εκατομμύρια ευρώ.
«Η SEAT τήρησε τις δεσμεύσεις της. Έχουμε βελτιώσει όλους του δείκτες μας και θέλουμε να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση και φέτος», δήλωσε ο Πρόεδρος της SEAT James Muir κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρείας για το έτος 2011.
«Η εταιρεία ακολουθεί το σχέδιο που στοχεύει στην επίτευξη της κερδοφορίας. Συνεχίσαμε την αύξηση των κερδών και στην βελτιστοποίηση του κόστους και αυτό μας έδωσε την δυνατότητα να βελτιώσουμε τα
αποτελέσματα μας. Δημιουργήσαμε επίσης περισσότερες από 1.000 νέες θέσεις εργασίας και επενδύσαμε 555 εκατομμύρια ευρώ για να εδραιώσουμε το μέλλον μας. Είμαστε στον σωστό δρόμο.», σχολίασε ο Holger Kintscher, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Οικονομικών και Οργάνωσης.
Αύξηση των πωλήσεων κατά 3,1% και των εξαγωγών κατά 11,4%
Το 2011 η SEAT παρέδωσε 3,1% περισσότερα οχήματα (350.009 οχήματα) σε παγκόσμιο επίπεδο και παρά την κρίση στην Ισπανική αγορά, κατόρθωσε στο τέλος του προηγούμενου έτους να είναι ο ηγέτης σε ταξινομήσεις για δεύτερη συνεχή χρονιά στην Ισπανία. Η εταιρεία αντιστάθμισε την ύφεση στην εγχώρια αγορά με αύξηση κατά 11,4% στις εξαγωγές οι οποίες σήμερα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 80% των συνολικών παραδόσεων.
Η ανάκαμψη αυτή ήταν ιδιαίτερα σημαντική στη Γερμανία (+20,9%), στη Γαλλία (+14,6%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (+9,6%) και στην Ιταλία (+6,5%). Η SEAT αύξησε το μερίδιο αγοράς της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και επίσης πουλήθηκαν 35,4% περισσότερα οχήματα στο Μεξικό, συν 35,6% περισσότερα στη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Περισσότεροι από 1.000 νέοι εργαζόμενοι
Το 2011 η SEAT διεύρυνε και ανανέωσε την γκάμα των προϊόντων της με το λανσάρισμα στην Ισπανική αγορά του Mii - το νέο μικρό αυτοκίνητο πόλης -, σηματοδοτώντας έτσι την επιστροφή της μάρκας σ’ αυτήν την κατηγορία οχημάτων και παράλληλα την διεύρυνση της κάλυψης της αγοράς. Το Mii, που θα διατεθεί προς πώληση και στην διεθνή αγορά εντός των προσεχών εβδομάδων, ήρθε να προστεθεί στο ανανεωμένο Exeo καθώς και στο Alhambra 4 το οποίο διεύρυνε την γκάμα του MPV της SEAT με μια τετρακίνητη έκδοση.
Χάρη στην επιτυχία των προϊόντων SEAT καθώς και στην έναρξη παραγωγής του Audi Q3, η εταιρεία αύξησε την παραγωγή στο Martorell, στην κύρια μονάδα παραγωγής της, κατά 5,5% με συνολικά 353.420 οχήματα. Αμφότερα τα στοιχεία αυτά επέτρεψαν στην SEAT όχι μόνο να
διατηρήσει το υπάρχον εργατικό δυναμικό της σε πλήρη ισχύ, αλλά επίσης
και να προσλάβει επιπλέον 1.000 υπαλλήλους, αποτελώντας έτσι έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες της Ισπανίας. Η SEAT επίσης ολοκλήρωσε μια νέα, πιο σύγχρονη και ευέλικτη συλλογική σύμβαση, συνδέοντας εν μέρει τις αμοιβές με τα αποτελέσματα της εταιρείας καθώς και ανοίγοντας τον δρόμο για την δημιουργίας ακόμη περισσοτέρων θέσεων εργασίας.
2012 - Ένα νέο μοντέλο κάθε τρίμηνο
Η SEAT θα συνεχίσει να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της με νέα μοντέλα σε νέες κατηγορίες οχημάτων στα πλαίσια της μεγαλύτερης προϊοντικής ανάπτυξης στην ιστορία της μάρκας, χάρη στις επενδύσεις και τις δαπάνες στο R & D περισσότερων από 2,6 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά τα 5 τελευταία χρόνια και εν μέσω κρίσης.
Το νέο αυτοκίνητο της πόλης, το SEAT Mii, καθώς και το ανανεωμένο ΙΒΙΖΑ, το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας, θα ενώσει τις δυνάμεις του μετά το καλοκαίρι με το νέο Toledo, του οποίου το concept είδαμε στην Έκθεση της Γενεύης τον προηγούμενο μήνα, καθώς και με το νέο πεντάπορτο Leon στο τέλος τους χρόνου. Αυτό το μοντέλο θα είναι το πρώτο όχημα της SEAT που θα κατασκευάζεται με βάση την νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα του ομίλου Volkswagen (MQB) επιτρέποντας έτσι την βελτίωση του κόστους και του χρόνου παραγωγής καθώς και την μείωση των εκπομπών CO2.
Νέες αγορές, νέα σχεδίαση για περαιτέρω ανάπτυξη
Παράλληλα η SEAT θα ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Κίνα, ενώ την ίδια στιγμή θα ενισχύσει την παρουσία της και σε άλλες δυνητικές αγορές όπως η Ρωσία και το Μεξικό, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και με στόχο την πλήρη παραγωγική ικανότητα των εγκαταστάσεων του εργοστασίου στο Martorell.
Η προϊοντική γκάμα της εταιρείας είναι η απόδειξη πως από φέτος η SEAT παρουσιάζει μια νέα σχεδιαστική γραμμή σε συνδυασμό με την ανανέωση
του DNA της μάρκας. Η νέα σε εμφάνιση ταυτότητα της μάρκας θα είναι πιο
σύγχρονη αντανακλώντας έτσι την ακρίβεια και την ποιότητα μαζί με την απόλαυση της τεχνολογίας. Αυτή την μεταμόρφωση αναδεικνύει και το νέο brand claim της μάρκας – “Enjoyneering”.
Ο Πρόεδρος της SEAT James Muir συνόψισε, «Αυτή την χρονιά λανσάρουμε νέα προϊόντα ενώ την ίδια στιγμή μπαίνουμε στην απαιτητική αλλά συναρπαστική κινεζική αγορά. Μπροστά μας έχουμε ένα ολόκληρο χρόνο εντατικών εργασιών και καλών νέων.»
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου