Εφαρμόζοντας στρατηγική δύο pit stop, ο Fernando Alonso (Ferrari) γίνεται ο πρώτος οδηγός που κερδίζει σε δύο grand prix το 2012 και περνά στην κορυφή του πρωταθλήματος μετά από μία συναισθηματικά φορτισμένη νίκη στην πατρίδα του. Ο Alonso ξεκίνησε 11ος και κατάφερε να καλύψει 10 θέσεις κάνοντας δύο μικρά stint με μαλακά ελαστικά P Zero Yellow και ένα μεγαλύτερο 29 γύρων με μεσαία P Zero White.
Ο Sebastian Vettel (Red Bull) ξεκίνησε από pole position και είχε δημιουργήσει μία διαφορά 20 δευτερολέπτων μέχρι τη μέση του αγώνα που ξεκίνησε η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο Γερμανός μπήκε στα pits για να αλλάξει σε μεσαίες γόμες με την προοπτική να φτάσει μέχρι το τέλος αφού είχε ήδη τρέξει δύο stint με μαλακές και όταν επανήλθε στον αγώνα παρέμεινε πρώτος. Αλλά λίγο μετά την επανεκκίνηση, ο Vettel εγκατέλειψε με τεχνικό πρόβλημα και ο Ισπανός Alonso πέρασε μπροστά, έχοντας επίσης κάνει ένα pit stop υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας για το τελευταίο σετ μεσαίων ελαστικών.
Ο Romain Grosjean (Lotus), ακολουθώντας παρόμοια στρατηγική με του Alonso βρισκόταν σε ισχυρή θέση μέχρι τη στιγμή που αντιμετώπισε και αυτός τεχνικό πρόβλημα στον 40ο γύρο. Οι τελικές θέσεις στο βάθρο κρίθηκαν στους τελευταίους γύρους, μετά από ένα επεισοδιακό φινάλε με άφθονη δράση και προσπεράσεις.
Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε δεύτερος για τη Lotus με τρίτο τον Michael Schumacher της Mercedes. Ο Raikkonen εκμεταλλεύτηκε την περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας για να αλλάξει το τελευταίο σετ ελαστικών, ενώ ο Schumacher ακολούθησε διαφορετική στρατηγική. Η τρίτη θέση του Schumacher – και η υψηλότερη (από τη 12η θέση εκκίνησης) μεταξύ των πέντε οδηγών που ξεκίνησαν τον αγώνα με μεσαίες γόμες – ήταν επίσης το καλύτερό του αποτέλεσμα τη φετινή χρονιά και το πρώτο βάθρο μετά την επιστροφή του, έχοντας επιτεθεί θεαματικά στους τελευταίους γύρους με μαλακό ελαστικό. Και πάλι, τρία διαφορετικά μονοθέσια και κατασκευαστές κινητήρων εκπροσωπήθηκαν στο βάθρο, με οδηγούς τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές.
Ο Paul di Resta (Force India) ήταν ο μοναδικός που χρησιμοποίησε στρατηγική one-stop, σταματώντας για να αλλάξει από μαλακές σε μεσαίες γόμες στον 23ο γύρο και στη συνέχεια έκανε το μεγαλύτερο stint και για τους δύο τύπους ελαστικών: 23 γύρους με μαλακό και 34 γύρους με μεσαίο. Ο Di Resta τερμάτισε έβδομος, δύο μόλις θέσεις πριν από τον team mate του Nico Hulkenberg (δύο pit stop), του οποίου η πέμπτη θέση ήταν επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του.
Πηγή: Pirelli
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου