Η ρητορική γύρω από το Toyota GT86 (ή/και Subaru BRZ) ανθεί τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα, ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι τιμές της επίσημης αντιπροσωπίας. Σήμερα, εδώ στο Blog του περιοδικού Autokinisimag, επιστρέφουμε με μια ακόμη είδηση που αφορά το πολυαναμενόμενο ιαπωνικό μοντέλο, αρκετά δυσάρεστη αυτή τη φορά.
Φανταζόμαστε πως το αποκαλούμενο «τεστ αποφυγής ταράνδου» (moose test) το γνωρίζετε όλοι σας. Χάριν υπενθύμισης, σας πληροφορούμε πως πρόκειται για ένα τεστ που δοκιμάζει την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αποφύγει ένα εμπόδιο που αιφνιδιαστικά μπορεί να εμφανιστεί στην πορεία του και που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη Σουηδία της δεκαετίας του 1970. Ιδιαίτερη θέση στο συγκεκριμένο τεστ κατέχει η Mercedes A-Class πρώτης γενιάς, μοντέλο το οποίο κατά τη διάρκεια διενέργειας του τεστ από το σουηδικό περιοδικό Technikens Värld επιδόθηκε σε εντυπωσιακά ακροβατικά με τη μια του πλευρά προσπαθώντας να εκτελέσει τη διαδικασία του σλάλομ ανάμεσα σε μια σειρά κώνων (όπως άλλωστε ορίζουν οι προδιαγραφές του τεστ). Ο οδηγός της A-Class και δημοσιογράφος Robert Collin όταν αργότερα ερωτήθηκε για το συμβάν, το παρομοίασε με την προσπάθεια αποφυγής ενός ταράνδου σε δημόσιο δρόμο. Έτσι λοιπόν προέκυψε η περίφημη ονομασία του τεστ και από εκείνη τη στιγμή η συζήτηση γύρω από το σύστημα ESC (Electronic Stability Control) άρχισε να είναι εντονότερη.
Αρκετά χρόνια μετά παρόλα αυτά, η Toyota δεν φαίνεται να έχει διδαχθεί από τα παθήματα της Mercedes. Απόδειξη αποτελεί η αδυναμία του GT86 να ολοκληρώσει επιτυχημένα το συγκεκριμένο τεστ.
Η συνέχεια στο βίντεο που ακολουθεί.
Πηγή: FASTLAPracing
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου