Είμαστε σίγουροι πως όλοι γνωρίζετε, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, την TVR. Ο ανεξάρτητος κατασκευαστής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων από το Blackpool του Ηνωμένου Βασιλείου έχει εδώ και 65 χρόνια γράψει τη δική του ιστορία στις σελίδες της αυτοκίνησης. Οι ελαφριές κατασκευές του - αμαξώματα κατασκευασμένα από ατσάλι και fiberglass - σε συνδυασμό με τους εξαιρετικά ισχυρούς του κινητήρες τον κατέστησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ειδικών σπορ αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Η παραγωγή των μοντέλων της TVR, λίγα από τα οποία έχουν φθάσει στη χώρα μας, σταμάτησε το 2006 και ενώ έκτοτε ο ιδιοκτήτης της Nikolai Smolensky έχει καταβάλει προσπάθειες για την επανέναρξη της παραγωγής, η τελευταία επίσημη ανακοίνωσή του σηματοδοτεί την τελική πια διάψευση οποιασδήποτε ελπίδας για «ανάσταση» της φίρμας.
«Οι απαιτήσεις των πελατών είναι ιδιαίτερα υψηλές και σε συνδυασμό με το επίσης υψηλό κόστος κατασκευής, καθιστούν τη λειτουργία της γραμμής παραγωγής μη βιώσιμη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Smolensky, για να προσθέσει «Κατασκευάζουμε 3 αυτοκίνητα. Το Tuscan Mk2 με έναν κινητήρα LS3 400 ίππων από Corvette, το Cerbera εφοδιασμένο με ένα διπλοτούρμπινο V8 diesel κινητήρα της BMW και το GT350 εφοδιασμένο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 100kW. Όλα τα παραπάνω δούλευαν περίφημα αλλά τα κόστη ήταν πάρα πολύ υψηλά. Έπρεπε να τα τιμολογήσουμε κάπου μεταξύ 130.000 και 250.000 €, τιμές πολύ υψηλές για να είναι λογικές».
Έτσι, τα σχέδια που ο Smolensky είχε στο μυαλό του (επαναχρησιμοποίηση παλιών αμαξωμάτων από μοντέλα όπως τα Cerbera, Sagaris και Chimaera, χρησιμοποίηση LS3 V8 κινητήρων ή ακόμη και diesel κινητήρες της BMW, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκαίνουριου μοντέλου) δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.
Πηγή: PistonHeads
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου