Αυτός ήταν ο τίτλος του δελτίου τύπου που λάβαμε από την Mazda. Ο δίλιτρος κινητήρας της τελευταίας γενιάς του MX-5 δέχεται τις επισκέψεις ενός κομπρέσορα, με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να σκαρφαλώσει στους 241 ίππους και η τελική ταχύτητα να αγγίζει πια τα 240χλμ/ώρα. Η ροπή των 27,4 κιλών είναι διαθέσιμη στις 5.400σαλ και σε συνδυασμό με την αυξημένη ιπποδύναμη αποδίδονται ομοιόμορφα σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Οι μηχανικές αναβαθμίσεις δεν περιορίζονται μόνο στον κομπρέσορα και το ιντερκούλερ αλλά περιλαμβάνουν επίσης νέα μπεκ, νέο σύστημα διαχείρισης καθώς και νέους μεταλλικούς καταλύτες. Τα ενισχυμένα πιστόνια της Cosworth, η νέα εξάτμιση με τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις - η ηχητική απόδοση της οποίας μπορεί να ρυθμιστεί μέσω βαλβίδας - συμπληρώνουν τις μηχανικές βελτιώσεις οι οποίες δεν μένουν μόνο στα μέρη του κινητήρα.
Το Yusho - η ιαπωνική λέξη για την νίκη, έτσι θα ονομάζεται η συγκεκριμένη έκδοση του Miata - θα διαθέτει νέο συμπλέκτη (το εξατάχυτο κιβώτιο παραμένει ως έχει) καθώς και κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4:1). Οι αλλαγές στην ανάρτηση εντοπίζονται στα νέα αμορτισέρ της Bilstein, τα νέα, κοντύτερα ελατήρια της Eibach, τις νέες, φαρδύτερες αντιστρεπτικές ενώ οι νέες ζάντες (8Jx17) θα περιβάλλονται από semi-slicks της Toyo και εκτός από την γενικότερη απόδοση και δυναμική συμπεριφορά, θα αλλάξουν και την εξωτερική εμφάνιση του Yusho.
Μιλώντας για εξωτερική εμφάνιση, η Mazda φυσικά δεν θα μπορούσε να αμελήσει αυτόν τον τομέα. Το ματ φιλμ λευκού χρώματος, σε συνδυασμό με την αεροτομή, τον νέο διαχύτη και τις ανθρακί ζάντες κάνουν το Yusho να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα MX-5 ενώ στο εσωτερικό, τα νέα μπάκετ καθίσματα της Recaro και η suede επένδυση του τιμονιού υποδεικνύουν ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο Miata.
Η Mazda παρουσίασε το Yusho στην έκθεση της Λειψίας, δηλώνοντας παράλληλα πως πρόκειται - όπως ήταν αναμενόμενο - για ειδική έκδοση που θα παραχθεί σε 200 μονάδες. Οι Ευρωπαίοι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να προσθέσουν μόλις 1.280 € στην αρχική τιμή του MX-5 αν επιθυμούν να ανήκουν στους «νικητές» κατόχους του.
Πηγή: Mazda
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου