Το UEFA EURO 2012 βρίσκεται ήδη στη β’ φάση του και το ενδιαφέρον του κόσμου όλα και μεγαλώνει. Λίγοι ήταν αυτοί που μπόρεσαν να προβλέψουν τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου των αγώνων. Τώρα, η Hyundai, περήφανος συνεργάτης του UEFA EURO 2012, προσφέρει στους φιλάθλους την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα κομμάτι της δόξας για τον εαυτό τους αν καταφέρουν να προβλέψουν τα αποτελέσματα των αγώνων.
Παίρνοντας μέρος στο διαγωνισμό «Hyundai Match Predictor» οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου μπορούν να κάνουν προβλέψεις σε οποιοδήποτε στάδιο του EURO 2012 ακόμη και ενώ τα παιχνίδια βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι συμμετέχοντες μπορούν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο να μαντέψουν σωστά τους νικητές του αγώνα, το ακριβές σκορ, τον αριθμό των γκολ και τη διαφορά του σκορ. Οι φίλαθλοι μπορούν ακόμη να συμμετάσχουν, ενώ οι αγώνες βρίσκονται σε εξέλιξη προβλέποντας πότε θα σημειωθεί το επόμενο γκολ.
Ο κ. Mark Hall, Διευθυντής Marketing της Hyundai Motor Europe, σχολίασε: «Με μεγάλους στόχους και στιγμές μεγάλης αγωνίας, το UEFA EURO 2012 έχει πραγματικά εκρηκτικές στιγμές δράσης. Θέλουμε να συμμετάσχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι σε αυτή την εξαιρετική ποδοσφαιρική γιορτή των τεσσάρων εβδομάδων, δίνοντας και στους φιλάθλους την ευκαιρία να προβλέψουν περισσότερα απρόβλεπτα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια του τουρνουά».
Οι διαγωνιζόμενοι στο «Hyundai Match Predictor» θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μια σειρά από βραβεία ανάλογα με την ακρίβεια των προβλέψεών τους. Οι διαγωνιζόμενοι με τις περισσότερες σωστές προβλέψεις θα διεκδικήσουν μια τηλεόραση 3D, ενώ οι επιλαχόντες και οι νικητές κάθε επιμέρους ενότητας θα κερδίσουν μπλουζάκια και μπάλες ποδοσφαίρου υπογεγραμμένες από τα μέλη της Hyundai Team: Iker Casillas (Ισπανία), Lukas Podolski (Γερμανία), Giuseppe Rossi (Ιταλία), Karim Benzema (Γαλλία) και Daniel Sturridge (Αγγλία).
Οι πέντε αυτοί κορυφαίοι ποδοσφαιριστές λειτουργούν ως πρεσβευτές της μάρκας και οδηγούν την παγκόσμια εκστρατεία της εταιρίας στη σελίδα του Facebook της Hyundai, με την οποία η εταιρία υποστηρίζει ανθρώπους, ώστε να υλοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους και να κυνηγήσουν και αυτοί με τη σειρά τους την κορυφή.
Η Hyundai στα πλαίσια της χορηγικής της συνεργασίας με την UEFA για περισσότερα από 12 χρόνια, καθιστά το EURO 2012 το τέταρτο συνεχόμενο πρωτάθλημα στο οποίο η εταιρεία διαδραματίζει ενεργό ρόλο.
Οι φίλαθλοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό «Hyundai Match Predictor» μπορούν να επισκεφθούν το http://en.euro2012predictor.uefa.com
Πηγή: Hyundai
Περιοδικό Autokinisimag
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου