Αφού λεφτά πλέον δεν υπάρχουν και δύσκολα πείθεται κάποιος να αγοράσει καινούργιο αμάξι, φαίνεται ότι η παρακάτω μέθοδος που ανακάλυψε η Hyundai ταιριάζει γάντι στην περίπτωση μας. Είναι ο υπνωτισμός! Ο επιστήμονας Peter Powers επινόησε ένα διαδικτυακό πείραμα υπνωτισμού για να πειστούν οι καταναλωτές να αγοράσουν το νέο Hyundai i30 . Φορέστε ακουστικά, καθίστε σε ένα ήσυχο σημείο και δοκιμάστε το και σεις!
Πατήστε εδώ, μετά πατήστε το λευκό κουτάκι που θα βγει στην οθόνη σας (δηλώνετε ουσιαστικά ότι κάνετε το τεστ με δική σας ευθύνη, επειδή υπάρχει κίνδυνος να υπνωτιστείτε!!) και είστε έτοιμοι!
Στείλε μας τα σχόλια σας, για να μας πείτε αν λειτουργεί!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012
Θα πειστείς να αγοράσεις το i30 αν υπνωτιστείς; Δοκίμασε το παρακάτω!
8:06:00 μ.μ.
Κανένα σχόλιο ακόμα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου