Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Oι ατάκες του Raikkonen που έγραψαν ιστορία

"Κίμι πως είναι να πηγαίνεις με 300 χλμ;-Νορμάλ”...Ο Kimi, είναι γνωστό ότι, ανοίγει το στόμα του και...γράφει ιστορία! Eκτός από την μνημειώδη ατάκα ότι βαριέται φριχτά τον κόσμο της F1 και θέλει απλά να οδηγεί, στην τελευταία του δήλωση ισοπέδωσε την κινούμενη πίσω αεροτομή (γνωστή ως DRS). Και να ήταν μόνο αυτό...



Για το DRS
“Μου φαίνεται γελοίο. Το προσπέρασμα δεν είναι τέχνη πλέον. Χρησιμοποιείς το DRS και προσπερνάς εύκολα. Ο οδηγός μπροστά σου δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Συμφωνώ βέβαια πως κάνει καλύτερο το show".

Για τα λάστιχα:
“Δεν ξέρω και δεν σημαίνουν κάτι για εμένα. Τα λάστιχα είναι λάστιχα”.

Για τον F.Alonso και τα παιχνίδια δηλώσεων:
“Το τελευταίο που με νοιάζει τώρα είναι τι σκέφτεται αυτός”.

Για τις καιρικές συνθήκες:
“Το ίδιο μου κάνει είτε βρέξει είτε όχι”

Για τη Φιλανδία:
“Το καλοκαίρι στη Φινλανδία είναι για ψάρεμα και… πήδημα. Το χειμώνα το ψάρεμα είναι… κακό”.

Για τη χρονιά του 2006:
“Δεν με ενδιαφέρει τι θα γίνει στη χρονιά. Θα το δω τότε”.

Ερώτηση: “ Kimi πως είναι να ξεκινάς από την 5η θέση;» Απάντηση: «Σα να ξεκινάς από την 5η θέση”.

Για το γκραν πρι της Ουγγαρίας το 2007:
“Βαρετή κούρσα”

Για τον: R.Dennis
“Είναι περίεργος. Θέλει να ξέρει τα πάντα. Δεν με ενδιαφέρει”.

Για το πρωτάθλημα κατασκευαστών:
«Ένα τέτοιο πρωτάθλημα δε σημαίνει τίποτα για εμένα».

Για τα κόκκινα φώτα στα πιτς:
«Όταν ανάψουν κόκκινα φώτα στο πιτ λέιν σταματάς. Τότε έρχεται κάποιος με γυάλινο μάτι (L.Hamilton) πέφτει πάνω σου και σου καταστρέφει το αυτοκίνητο».

Για τα media:
“Διαβάζω ότι γράφουν οι εφημερίδες για εμένα και γελάω. Η Formula 1 θα ήταν παράδεισος χωρίς τα media. Επίσης δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος για εμένα δεν είμαι ο Michael Schumacher”.

Πως είναι να πηγαίνεις με 300 χλμ;
“Νορμάλ”.

Για τους ηλίθιους:
“Δεν υπάρχουν”

Ερώτηση: “Τα γραφικά του κράνους σου είναι ιδιαίτερα σημαίνουν κάτι”;
“Το κράνος προστατεύει το κεφάλι μου”

Ερώτηση: “Πως αντιμετωπίζεις τα προβλήματα με το κράνος σου”;
“Το καθαρίζω με το χέρι”

Martin Brundle: “Ο Kimi Raikkonen δεν ενδιαφέρεται για τις διαδικασίες. Kimi έχασες την έναρξη από τον Pele”.
Kimi Raikkonen : “Καλά, τι έγινε; Ήμουν στην τουαλέτα”.

Ερώτηση: “Kimi από τι είσαι φτιαγμένος;”
«Αίμα, Σάρκα και Οστά όπως όλοι»

Ερώτηση:“Ποια είναι η καλύτερη στιγμή στον αγώνα και ποιο βαρετή”;
“Η εκκίνηση και τώρα”

Για το περιστατικό στο Σαν Μαρίνο του 2001:
“Ξαφνικά το τιμόνι έμεινε στα χέρια μου. Προσπάθησα να το βάλω στη θέση του, αλλά ήταν αργά. Τότε ξεκίνησα να σκέφτομαι πως θα καταλήξει όλο αυτό”.

Ερώτηση: “Είναι αλήθεια ότι κάποιες στιγμές βαριέσαι στο αυτοκίνητο”;
“Μόνο όταν έχω διαφορά από τους άλλους και αυτό έγινε μία φορά. Έπαιξα με τα κουμπιά στο τιμόνι και έχασα το σημείο για τα φρένα.”


Ερώτηση: “Εκνευρίζεσαι κάποιες φορές, τόσο που να θέλεις να φωνάξεις και να χτυπήσεις κάποιον”;
“Ναι τώρα που μιλάμε αν συνεχίσεις να μου κάνεις τέτοιες ερωτήσεις”.

Για το σιρκουί Yas Marina:
“Η πρώτη στροφή είναι καλή το υπόλοιπο είναι σκατά”.

Όταν σχολίασε την επικίνδυνη κίνηση του L.Hamilton στο Fuji στην 1η πρώτη στροφή:
“Αυτά τα μαθαίνεις όταν κάνεις καρτ 6 ετών. Ο πατέρας μου οριοθετούσε με ξύλα την πίστα για να βρω τα σημεία για τα φρένα. Ας κάνει και ο πατέρας του το ίδιο”.

Για τα NASCAR:
“Το αυτοκίνητο ήταν σκατά. Τόσο που ήταν απίστευτο. Ήταν τόσο σκατά, που δεν έστριβε με τίποτα”.


Πηγή: onsports.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου