Η General Motors ανέθεσε τον παγκόσμιο Λογαριασμό της διαχείρισης Μέσων στην Carat, του ομίλου Aegis Media, που ειδικεύεται στα Μέσα και τις Ψηφιακές Εφαρμογές. Στην απόφαση αυτή κατέληξε μετά από εκτενή αναθεώρηση των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της στον τομέα του μάρκετινγκ. Ο Λογαριασμός θα διαχειρίζεται τις περισσότερες από τις παγκόσμιες δραστηριότητες προγραμματισμού και προμηθειών της GM σε ό,τι αφορά τα Μέσα προσέγγισης των καταναλωτών, όπως ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές, ιντερνετικές εφαρμογές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Θέλαμε μία εταιρία διαχείρισης Μέσων με την κατάλληλη τεχνογνωσία προκειμένου να αξιοποιηθούν οι παγκόσμιες ευκαιρίες μάρκετινγκ», δήλωσε ο Joel Ewanick, αντιπρόεδρος και γενικός υπεύθυνος μάρκετινγκ της GM. «Η Carat υιοθετεί μία καινοτόμο μέθοδο που παράγει υψηλή διαφημιστική αξία, ενώ το μοντέλο υπηρεσιών της είναι ειδικά προσαρμοσμένο και άριστα ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική των κατά τόπων, ή παγκοσμίων μαρκών που ακολουθούμε. Αυτό θα μας βοηθήσει στη δημιουργία ισχυρών συνεργασιών στον χώρο των Μέσων και στην επίτευξη μιας αξιοσημείωτης παγκόσμιας αποδοτικότητας»
Η Carat θα αναλάβει άμεσα τη διαχείριση Μέσων της GM στις περισσότερες περιοχές του κόσμου, με εξαίρεση την Κίνα, Ινδία και Βραζιλία, όπου την ευθύνη γι’ αυτές της δραστηριότητες έχουν εταιρίες, συγκεκριμένες για κάθε χώρα. Στην Ελλάδα η Carat χειρίζεται το λογαριασμό της Opel, ήδη από το 2007.
Η General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) και οι εταίροι της παράγουν οχήματα σε 30 χώρες, και η εταιρία βρίσκεται στις υψηλότερες θέσεις στις παγκοσμίως μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες αυτοκινητιστικές αγορές. Οι μάρκες της GM περιλαμβάνονται οι Chevrolet και Cadillac, καθώς και οι Baojun, Buick, GMC, Holden, Isuzu, Jiefang, Opel, Vauxhall και Wuling. Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρία και τις θυγατρικές της, μεταξύ των οποίων η OnStar, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλειας, προστασίας και πληροφορικής στο χώρο του αυτοκινήτου, υπάρχουν στο διαδικτυακό τόπο http://www.gm.com.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου