

Τέλος καλό… όλα καλά; Ναι και κάτι παραπάνω αφού ο αγώνας ήταν ολοκληρωμένος από κάθε άποψη. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…
Γιατί ζωντάνεψε η Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ.; Γιατί τεχνικός έλεγχος και πανηγυρική εκκίνηση έγιναν συνεχόμενα στη Νότια Πύλη, δίνοντας την ευκαιρία στους περαστικούς να απολαύσουν τα αγωνιστικά για 6 συνεχόμενες ώρες. Γιατί τα πληρώματα αφού τελείωσαν τον τεχνικό έλεγχο δεν χρειάστηκε να μετακινήσουν τα αγωνιστικά, πέρα από το να τα ανεβάσουν στην ράμπα εκκίνησης. Γιατί η μουσική άρεσε στη νεολαία και τέλος επειδή τέσσερις χορεύτριες ντυμένες μαζορέτες έδωσαν το δικό τους εορταστικό στίγμα στην διαδικασία εκκίνησης.

Γιατί αναστέναξε ο Χολομώντας; Γιατί μετά την πρόβα τζενεράλε στο Ράλλυ Θερμαϊκού η ειδική διαδρομή των 28 χλμ. απέδειξε στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ότι μπορεί όχι μόνο να σταθεί ως ειδική διαδρομή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, αλλά να δώσει συγκινήσεις σε αγωνιζόμενους και θεατές , τις οποίες θυμόμαστε οι περισσότεροι μόνο από αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Γιατί ευχαριστήθηκαν οι θεατές; Γιατί πέρα από τον υπέροχο καιρό, τα ωράρια ήταν προσιτά και οι προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές εύκολες. Έτσι δεν ταλαιπωρήθηκαν οι θεατές, που αυτήν την χρονιά πραγματικά πλημμύρισαν το βουνό. Γιατί φέτος βρέθηκαν κοντά στους αγωνιζόμενους, όσο ποτέ άλλοτε. Γιατί είδαμε παιδιά να ενθουσιάζονται αλλά και να τρέχουν για αυτόγραφα, όπως κάναμε εμείς οι 40συν πριν από πολλά χρόνια.
Γιατί έδωσαν μάχη οι αγωνιζόμενοι; Γιατί στο 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. τα πληρώματα βίωσαν έναν αγώνα τόσο καλά σχεδιασμένο ώστε μόνο τους μέλημα ήταν η μάχη με τα χρονόμετρο. Από την αρχή ο αγώνας κράτησε σε εγρήγορση τα πληρώματα, σε αρκετά μάλιστα η θέση στην τελική κατάταξη κρίθηκε στο δευτερόλεπτο ή ακόμα και στα εκατοστά του δευτερολέπτου.

Στην πρώτη μονομαχία νικητές αναδείχθηκαν οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης οι οποίοι κατάφεραν να τερματίσουν στην 2η θέση γενικής κατάταξης και στην 1η θέση της κατηγορίας F2 αφήνοντας την 3η θέση γενικής και την 2η θέση στην F2 στους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο, οι οποίοι προηγούνταν μέχρι και την 3η ειδική διαδρομή. Στην προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα ένα ελαστικό άρχισε να χάνει αέρα με αποτέλεσμα να χαθούν και οι ελπίδες του πληρώματος για την δεύτερη θέση γενικής.

Πέρα όμως από τις δύο συναρπαστικές μονομαχίες ο αγώνες έκρυβε και άλλες πολλές εκπλήξεις. Στην 6η θέση γενικής τερμάτισαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Mitsubishi Evo VIII, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση, κερδίζοντας μάλιστα το τελευταίο πέρασμα της ειδικής διαδρομής του Πολυγύρου.

Στην 9η θέση τερμάτισαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Evo X, ενώ την 10η θέση γενικής και την 3η θέση στην Α7 κατέκτησαν οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση με Citroen DS3 R3T.
Μάχη δόθηκε και μεταξύ των πληρωμάτων Βαλαβάνη – Τσαβδαρίδη και Γεροδήμο – Κοτσιλιανό αμφότεροι με Honda Civic Type R. Μάχη την οποία έχασαν οι πρώτοι, καθώς τα 2 δευτερόλεπτα διαφοράς δεν ήταν αρκετά για να διατηρήσουν την 11η θέση γενικής. Έτσι στην 11η τερμάτισαν τελικά οι Γεροδήμος – Κοτσιλιανός και στην 12η θέση οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης.

Στη Ν2 νικητές αναδείχθηκαν οι Αναγνωστάκης – Χάψας με Suzuki Swift Sport, αφήνοντας την 2η θέση για τους Κυριαζή – Χατζηπαναγιώτου με Citroen Saxo VTS και την Τρίτη θέση στους ARMAKI-Μηλιάδη με Nissan Micra.
Στην Α5 μετά την εγκατάλειψη των Pazonen – Κούγια και Τσακίρη Ιντζόγλου με Toyota Yaris νικητές αναδείχθηκαν οι Βελέζης – Παρταλιός επίσης με Toyota Yaris με δεύτερους τους Κεχαγιά – Καραβασιλικό με Toyota Starelt EP91.

Ο Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Πολυγύρου, την Ομάδα Εθελοντών Σαμαρειτών, τις εταιρίες Δ. Τζαμπάζης Α.Ε. , την εταιρεία Ζωοτροφών Τριανταφύλλου, την εταιρεία Παντελής Τοψής με τα λιπαντικά Silkoil, την Interamerican και την ΑΝΕΚ LINES για την πολύτιμη υποστήριξη στην διοργάνωση του αγώνα. Επίσης ένα ευχαριστώ στους χορηγούς επικοινωνίας Metrosport , Metropolis FM, TV100, Fm 100, XTV, ΑΘΩΣ 100.4, Ράδιο TV Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε., ERT3, Ο.Α.Σ.Θ. και το περιοδικό Auto Τρίτη.
Η προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μας αφορά όλους. Το 44ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πέρασε στην ιστορία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός όμως συνεχίζει να έχει ανάγκη την στήριξή σας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου