Ένα από τα ωραιότερα σπορ αυτοκίνητα που κατασκεύασε ποτέ η Mazda, το 110S Cosmo Sport με το μακρύ καπό και τη μηχανή στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου δεν ήταν σχεδιαστικά κάτι πρωτότυπο το 1967. Η ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου κρυβόταν κάτω από το καπό, με τον κινητήρα με τον διπλό ρότορα, το πρώτο στο είδος του αυτοκίνητο παραγωγής. Μετά την αποτυχημένη NSU Spider με τον έναν ρότορα στις αρχές της δεκαετίας, οι μηχανικοί της Mazda πραγματοποίησαν αυτό που οι περισσότεροι θεωρούσαν αδύνατο – την κατασκευή κινητήρα με ρότορα για επιβατικό αυτοκίνητο που θα ήταν ανθεκτικό και αξιόπιστο, ακόμα και στις 7,000 (rpm) στροφές σε καθημερινή βάση. Για την επιβεβαίωση των ισχυρισμών της, η Mazda συμμετείχε το 1968 με το Cosmo Sport στο Marathon de la Route, τον 84ωρο Αγώνα Αντοχής στο Nurburgring της Γερμανίας, όπου τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Γεννημένο στην δεκαετία της επανάστασης, το Cosmo Sport θα γινόταν το πρώτο αγαπημένο κλασσικό αυτοκίνητο της Mazda. Ωραίο οπτικά, ευχάριστο στην οδήγηση και αξιόπιστο, το Cosmo Sport άλλαξε την άποψη του κόσμου για τους ρότορες. Αυτό θα αποτελούσε και τη βάση για όλα τα σπορ αυτοκίνητα Mazda με ρότορα που θα ακολουθούσαν στην πορεία.
Mazda gr
Mazda gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου