Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Οι τράκτορες οργώσανε τις πίστες!

Η RENAULT Trucks – MKR Technology κερδίζει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών!

Η Renault Trucks - MKR Technology ολοκλήρωσε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών στην κορυφή του βάθρου και στέφθηκε Ευρωπαίος Πρωταθλητής! Το Jarama (Ισπανικό) Grand Prix σηματοδότησε μία θριαμβευτική κατάληξη της σεζόν με ένα διπλό ένα-δύο και μία 3η θέση στο πόντιουμ. Η ομάδα επικράτησε στην πρώτη θέση με διαφορά 27 βαθμών από τον πλησιέστερο αντίπαλο. Αυτός ο τίτλος του Πρωταθλήματος -  ο πρώτος για τη Renault Trucks - στέφει μία ομάδα που δεν υπήρχε καν πριν από ένα χρόνο. Ένα επίτευγμα το οποίο καταξιώνει όλη τη δουλειά των οδηγών, μηχανολόγων και μηχανικών, όπως και τις βελτιώσεις που έγιναν στα φορτηγά καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Στην κατάταξη των οδηγών, ο Marküs Bösiger πήρε τη 2η θέση και ο Marküs Oestreich την 4η.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο από τότε που ανακοινώθηκε η συγκρότηση της Renault Trucks - MKR Technology υπό την ηγεσία του διάσημου Mario Kress, ο στόχος επιτεύχθηκε με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος των Ομάδων. «Η κατάκτηση ενός τέτοιου τίτλου δεν γίνεται τυχαία» σχολιάζει ο Stefano Chmielewski, CEO της Renault Trucks SAS. «Αυτή η ομάδα συνδύασε τα καλύτερα στοιχεία από απόψεως ανθρώπινου δυναμικού και τεχνολογίας. Σε ό,τι αφορά την ανθρώπινη παράμετρο, μιλάω ασφαλώς για τον Mario Kress, τον Team Manager ο οποίος έχει στο ενεργητικό του μία σειρά τίτλων και τους δύο οδηγούς Markus Bösiger και Markus Oestreich, αλλά και σε όλους όσους προσπάθησαν για τη νίκη, όπως οι σχεδιαστές και μηχανικοί κινητήρων της Renault Trucks. Τεχνολογικά, πιθανόν να μην βρισκόμαστε εδώ που είμαστε σήμερα αν δεν είχαμε συνδυάσει την τεχνολογία κινητήρων της Renault Trucks, του DXi 13 Racing και του πλαισίου με την τεχνογνωσία της MKR Technology» καταλήγει.
Κατά τη διάρκεια αυτού του 9ου και τελευταίου σταδίου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αγώνων Φορτηγών, που πραγματοποιήθηκε στις 2 και 3 Οκτωβρίου στο Jarama στην Ισπανία, οι δύο οδηγοί της Renault Trucks - MKR Technology ήταν οι αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές του Σαββατοκύριακου. Με 43 βαθμούς (από τους 60) για το Γερμανό Markus Oestreich και 42 βαθμούς για τον Ελβετό Markus Bösiger, οι δύο οδηγοί έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία του αγώνα. Δυστυχώς όμως δεν ήταν αρκετή για να τους φέρει στην κορυφή του βάθρου στην κατάταξη των οδηγών. Έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 335 βαθμούς, ο Markus Bösiger διατήρησε τη 2η θέση, ενώ ο Markus Oestreich έχασε για λίγο μία κατάταξη στο βάθρο, παίρνοντας την 4η θέση με 293 βαθμούς.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η ομάδα σημείωσε μία πληθώρα νικών και τερματισμών στο βάθρο από το  Most Grand Prix (Τσεχία) τον Αύγουστο. Η Renault Trucks είναι ενθουσιασμένη με αυτή τη νίκη.

Ένα ακόμα επίτευγμα ήταν ότι οι δύο Markus ανέβηκαν δύο φορές στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου στους πρώτους αγώνες το Σάββατο και την Κυριακή – με τον Bösiger να έρχεται πρώτος το Σάββατο και τον Oestreich να επαναλαμβάνει το κατόρθωμα την Κυριακή. Στο δεύτερο αγώνα του Σαββάτου, ο M. Oestreich πήρε την 3η θέση, όπως ο M. Bösiger στον τρίτο. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του τέταρτου αγώνα οι δύο Markus δεν ήταν ανάμεσα στους πρώτους, αφού βγήκαν εκτός πίστας.
Πιστή στη δέσμευσή της, η Renault Trucks για μία φορά ακόμα ξεχώρισε σαν ένας από τους βασικούς συντελεστές του πρωταθλήματος. Στους τέσσερις αγώνες του Σαββατοκύριακου, ένα Magnum Route 66 έκανε χρέη Pace Truck συνεισφέροντας στο άφθονο θέαμα. Υπήρχε επίσης περίπτερο της Renault Trucks όπου οι οπαδοί μπορούσαν να φωτογραφηθούν με τους οδηγούς και να πάρουν αυτόγραφα. Για πρώτη φορά, η μπουτίκ πουλούσε τη νέα σειρά προϊόντων "Truck Racing". Όπως υποδηλώνει και το όνομα, αυτή η σειρά απευθύνεται κυρίως σε λάτρεις των αγώνων φορτηγών και υιοθετεί τους χρωματικούς συνδυασμούς της Premium Racing.

Σε όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού διημέρου, περισσότεροι από 250 πελάτες αποδέχτηκαν την πρόσκληση της θυγατρικής της Renault Trucks που δραστηριοποιείται στην Ιβηρική χερσόνησο (Πορτογαλία & Ισπανία). Δύο εβδομάδες μετά το Le Mans είχαν το προνόμιο να γνωρίσουν ένα πρωτότυπο της μελλοντικής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής Renault Premium Truck Racing που θα κυκλοφορήσει το 2011. Το παρών έδωσε και η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Magnum Route 66, που σύντομα θα κυκλοφορήσει στην Ισπανική και Πορτογαλική αγορά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου