Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Ο Δεγλέρης Νεκτάριος τα λέει έξω από τα δόντια!

Η επιστολή του Δεγλέρη Νεκτάριου τα λέει όλα!

27/Οκτ/10 ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΕΓΛΕΡΗ-PS RACΕ Προς Ε.Π.Α,-Ε.Θ.Ε.Α,

Κοιν. Σ.Ο.Α.Α. ,Μ.Μ.Ε.

Θα θέλαμε να σας αναφέρουμε το περιστατικό που μας συνέβη στην Ανάβαση Πιτίτσας-Πλάτάνι.

Την Κυριακή του αγώνα 24/10/2010 στο Α σκέλος και ενώ είχα ακούσει πως υπήρχε πρόβλημα ( λάδια ) στην διαδρομή ρώτησα τον άνθρωπο της οργάνωσης που βρισκόταν στην εκκίνηση και ενημέρωνε τους οδηγούς για να μάθω περισσότερες πληροφορίες. Αυτός μου εξήγησε ,πως από το Κ8 μέχρι τον τερματισμό έχει τσιμέντα για τα λάδια που είχαν χυθεί από το αυτοκίνητο με το νούμερο 5 ,και μου διαβεβαίωσε δυο φορές ,κατόπιν ερωτήσεως μου ,πως δεν έχει πρόβλημα το οδόστρωμα στις φουρκέτες (ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ....ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ) και ότι το μόνο πρόβλημα είναι στην ευθεία του τερματισμού και να κρατηθώ δεξιά αντί αριστερά που ήταν και η γραμμή εξόδου. Εφόσον λοιπόν δείτε το In car μου http://www.youtube.com/watch?v=jdaKHEjCGlI , θα παρατηρήσετε και εσείς, πώς το αμάξι στην μισή και πλέον διαδρομή δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Εμπιστευόμενος τις εκτιμήσεις του για την ποιότητα του οδοστρώματος και φρενάροντας σαν να μην είχε πρόβλημα στο οδόστρωμα

(καλύτερα να μην μου έλεγε τίποτα ,παρά να μου έδινε λανθασμένες πληροφορίες.)

βρέθηκα στην πολύ δυσάρεστη θέση να έχω έξοδο από τον δρόμο ,(αφού δεν υπήρχε ίχνος πρόσφυσης από τα γαρμπίλια και τα τσιμέντα) ’όπου το αυτοκίνητο πέρασε από πάνω από το κακώς τοποθετημένο Jersey που λειτούργησε σε συνεργασία με την έλλειψη μπαριέρας σαν ράμπα τινάζοντας το αυτοκίνητο πάνω στους θεατές που κακώς καθόντουσαν σε εκείνο το σημείο και παραλίγο να θρηνούσαμε ακομα και θυματα.

Δεν νοείται σε πρωταθληματικό αγώνα αναβάσεων να μην υπάρχει μπαριέρα σε τέτοιο σημείο(πάνω στην ευθεία των φρένων). Αδιανόητο λοιπόν για μένα να παίζει κάποιος με την σωματική μου ακεραιότητα και την περιουσία της ομάδας μου.Επίσης με την σωματική ακεραιότητα των θεατών που είναι τόσο πολύτιμη σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το άθλημα.

Επίσης μετά την έξοδο μου, επισήμανα στον κριτή του συγκεκριμένου Κ, όπως να διακόψει τον αγώνα ,για να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου σε ασφαλέστερο σημείο. Ωστε να μην με χτυπήσει κάποιος συναθλητής και μου καταστρέψει περισσότερο το αυτοκίνητο. που πιθανόν θα είχε την ίδια πληροφόρηση με εμενα . Εκείνος μου αρνήθηκε κατηγορηματικά λέγοντας μου (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ).Και οταν τον απείλησα οτι θα μπω μέσα στην διαδρομή να κόψω τον αγώνα, τότε διακόψαν για 40 λεπτά και καθάρισαν την πούδρα (απο τσιμέντα)απο το δρόμο στο συγκεκριμένο Κ.

Γιατί λοιπόν θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε πάντα τα λάθη της οργάνωσης και των ανθρώπων τους? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ?

Πρέπει να γίνει κάτι με όλους αυτούς τους ασυνείδητους κριτές – οργανωτές και λέσχες.

Περιμένουμε την άμεση αντίδρασή σας για το καλό του σπόρ που όλοι αγαπάμε

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ και εταιρία PS RACE

Δείτε το βίντεο του Νεκτάριου κατα τη διάρκεια του ατυχήματος:


Τα σχόλια δικά σας...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου