
Συγκεκριμένα:
Σε αντίθεση με τα χαμηλά ποσοστά πωλήσεων των ανταγωνιστών,η Hyundai διέθεσε κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012 114.571 μονάδες στην ευρωπαϊκή αγορά, μέγεθος αυξημένο κατά 12,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της κορεατικής φίρμας αυξήθηκε στο 3,3% κατά το ίδιο διάστημα, σημειώνοντας επίσης ρεκόρ.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο η Hyundai διέθεσε 50.131 μονάδες μέγεθος αυξημένο κατά 13,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011 και το οποίο επίσης αποτελεί μηνιαίο ρεκόρ για την φίρμα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου