
Συγκεκριμένα μόνο το 35% των καταναλωτών έμειναν πιστοί στην υβριδική επιλογή τους, για το 2011. Το όχημα που προτίμησαν μετά την υβριδική επιλογή ήταν συμβατικό. Και αν δεν ήταν και οι αγοραστές Toyota το ποσοστό αυτό θα ήταν χαμηλότερο (Οι κάτοχοι Toyota Prius αποτελούν εξαίρεση, καθώς είναι οι μόνοι που εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την επιλογή τους). Mήπως τελικά τα υβριδικά αυτοκίνητα αφορούν στην πραγματικότητα μια οικονομική ελίτ και όχι τις μάζες που θέλουν να εξοικονομήσουν βενζίνη; Τα συμπεράσματα δικά σας...
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου