
Μετά από χρόνια απογοητευτικών πωλήσεων, οι ιθύνοντες της Tata παραδέχονται τώρα πως ήταν λάθος να πλασάρουν το αμάξι σαν το αυτοκίνητο του φτωχού. Ένα από το βασικό κριτήριο των αγοραστών αυτοκινήτου είναι το στάτους, κάτι που δεν σκέφτηκαν οι Ινδοί. Η ινδική αυτοκινητοβιομηχανία πουλάει περίπου 10.000 οχήματα τον μήνα, παρόλο που έχει δυναμική για διπλάσια παραγωγή.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου