
Εξίσου ή και περισσότερο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo στην Ελλάδα το 2011. Το συνολικό μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά εκτινάχθηκε στο 1,5% τη χρονιά που μας πέρασε, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011. Είναι χαρακτηριστικό και αξίζει να σημειωθεί, ότι σ τη χρονιά που έκλεισε η Volvo υπερδιπλασίασε το ποσοστό της σε σχέση με το 2010, όπου κατείχε μερίδιο 0,7%.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου