
H μέγιστη ισχύς του 6κύλινδρου διαμαντιού, των 3,8 λίτρων παραμένει η ίδια με το κανονικό GT-R 2012. Αυτό που αλλάζει είναι το πακέτο, που διευρύνει τις -ήδη εκπληκτικές- δυνατότητες του οχήματος. Πιο συγκεκριμένα, το «πακέτο» περιλαμβάνει τους προκλητικούς σε σχεδίαση 6κτινους τροχούς της RAYS (σε μαύρο χρώμα παρακαλώ!), έξτρα αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, οι οποίοι διοχετεύουν επιπλέον αέρα στο σύστημα πέδησης (σ.σ.: σύμφωνα με τους Ιάπωνες, χάρη στις οπές αυτές, η θερμοκρασία λειτουργίας των φρένων στο όριο της χρήσης τους μειώνεται κατά 100 ολόκληρους βαθμούς Κελσίου), καθώς και πιο σφικτά ελατήρια στην ανάρτηση. Στο εσωτερικό, ειδικά σχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος, μόνο μπροστά όμως, καθώς τα πίσω έχουν αφαιρεθεί πλήρως, προκειμένου να εξοικονομηθεί έξτρα βάρος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Nissan, το GT-R 2012 Track Pack εξακολουθεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3 δλ.(!), με τον κινητήρα τους, όπως προαναφέραμε, να παραμένει σε ισχύ (και στα χαρτιά!) στους 550 ίππους.
ΥΓ. Πείτε στον Αγιο Βασίλη να σας στείλει το δώρο αναδρομικά, αφού το γιαπωνέζικο super car θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αρχές Μαρτίου.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου