
Ο επαναστατικός κινητήρας SKYACTIV-G 1.3, επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλά επίπεδα συμπίεσης (14.0:1) και επιδεικνύει υψηλή απόδοση, ειδικά σε συνθήκες με μεγάλο φορτίο στις χαμηλές στροφές.
Η Mazda ωστόσο για να αποφύγει τη προανάφλεξη – ένα αναπόφευκτο θέμα σε συμβατικούς κινητήρες υψηλής συμπίεσης- υιοθετεί νέες τεχνολογίες στον κινητήρα SKYACTIV-G 1.3 όπως πιστόνια κοίλου σχήματος σχεδιασμένα για ιδανική καύση και ψεκαστήρες καυσίμου πολλαπλών οπών που επιτρέπουν τον ακριβή έλεγχο του ψεκασμού.
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και θα υιοθετεί τις τεχνολογίες Skyactiv είναι το Mazda CX-5, το οποίο θα λανσαριστεί επίσημα στις αρχές του επόμενου έτους.
To νέο compact 4×4 SUV της ιαπωνικής φίρμας συνδυάζει σημαντικές μειώσεις κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων με την εξαιρετική οδηγική εμπειρία Mazda, το γνωστό και ως Zoom-Zoom, το οποίο προσφέρει μια πιο fun to drive αντίληψη για την αυτοκίνηση…
Πηγή: www.cretadrive.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου