
Σύμφωνα με τη Mazda το i-ELOOP δεν είναι ένα ακόμη σύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, καθώς χρησιμοποιεί πυκνωτή, κάτι που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα.
Αρχή της λειτουργίας του είναι η μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική, κατά το φρενάρισμα και η χρήση αυτής για τις ανάγκες των δευτερευόντων ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου (κλιματισμός, ηχοσύστημα κλπ).
Ο ειδικά εξελιγμένος πυκνωτής - Electric Double Layer Capacitor (EDLC) - μπορεί να φορτίσει μέσα σε ελάχιστο χρόνο, μέσω εναλλάκτη 12-25V ακόμη και την μπαταρία του αυτοκινήτου.
Πηγή: www.mazda.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου