
Μετά την Αργεντινή, που ανάγκασε τους εισαγωγείς αυτοκινήτων να εξάγουν αργεντίνικα προιόντα, αντίστοιχου ποσού, για κάθε όχημα που εισάγουν στην χώρα (δες το άρθρο εδώ ) και η Βραζιλία βάζει όρους στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η κυβέρνηση αύξησε τον φόρο ταξινόμησης των οχημάτων από 7-25%, ανάλογα με την ιπποδύναμη, σε 37-55%! Από τα νέα μέτρα εξαιρούνται τα οχήματα που αποτελούνται κατά 67% από εξαρτήματα φτιαγμένα στην Βραζιλία. Έτσι, έμμεσως πλην σαφώς, η κυβέρνηση αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κτίσουν εργοστάσια στην χώρα.
Και αυτές...ετοιμάζονται να υπακούσουν γιατί δεν θέλουν με τίποτα να χάσουν κομμάτι από την πίτα της Βραζιλίας, της χώρας που έχει την μεγαλύτερη οικονομία στην Νότια Αμερική. Πολλές εταιρίες κολοσσοί, από την κινέζικη JAC Motors μέχρι την χλιδάτηBMW και την Land Rover συζητάνε ή έχουν ήδη ανακοινώσει την δημιουργία εργοστασίων στην Βραζιλία. Οι ειδικοί αναλυτές προβλέπουν ότι μέχρι το 2015, η Βραζιλία θα είναι στην τρίτη θέση της αγοράς αυτοκινήτου, εκτοπίζοντας απο την θέση της την Κίνα. Ο χρόνος θα δείξει...
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου