
Σχεδιαστικά η νέα γενιά του μικρομεσαίου hatcback διατηρεί τη φιλοσοφία του απερχόμενου μοντέλου. Οι έντονες γωνίες του αμαξώματος συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες στα φτερά, η μάσκα και ο προφυλακτήρα εμπρός έχουν σχεδιαστεί από την αρχή όπως και τα φώτα, με τα πίσω να συμβάλλουν και στην αεροδυναμική. Σύμφωνα με τη Honda, η καμπίνα δεν είναι απλά πιο ευρύχωρη αλλά από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία, με την ποιότητα και την εργονομία να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
Ένα από τα σημεία που βελτίωσαν σημαντικά οι άνθρωποι της Honda, ήταν και η ηχομόνωση. Η ανάρτηση έχει αλλαχθεί και ρυθμιστεί ανάλογα, προκειμένου να αυξηθεί η σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με την εξέλιξη της να ξεκινά στην Ιαπωνία και να ολοκληρώνεται στην Ευρώπη.
Το νέο 5θυρο Civic τροφοδοτείται από τους αναβαθμισμένους κινητήρες 1,4 και 1.http://www.blogger.com/img/blank.gif8 i-VTEC, απόδοσης 100 και 142 ίπhttp://www.blogger.com/img/blank.gifπων, αντίστοιχα. Το μοτέρ 1,4 λίτρου έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,4 λτ./100 χλμ και εκπέμπει 129 γρ CO2/ χλμ, με τον 1.800αρη να είναι στα 5,8 λτ./100 χλμ και 137 γρ CO2/χλμ. Και οι δύο έχουν μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με το μεγαλύτερο μοτέρ να συνδυάζεται προαιρετικά και με αυτόματο. Στη γκάμα έχει προστεθεί και ο νέος 2.2 i-DTEC, απόδοσης 150 ίππων. Η παραγωγή της νέας γενιάς Civic θα γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία, με το λανσάρισμα του να ξεκινά στις αρχές του 2012.
Πηγή: www.monopoli.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου