Links

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Στιγμές WRC

Η απογευματινή μας περιδιάβαση στα ηλεκτρονικά αυτοκινητιστικά στέκια ανέδειξε ένα εκπληκτικό βίντεο, το οποίο έχει να κάνει με το μαγικό κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μέσα σε 3,5 περίπου λεπτά μιας εξαιρετικής οπτικοακουστικής συλλογής, πρωταγωνιστούν αξέχαστοι οδηγοί και αυτοκίνητα. Colin McRae, Richard Burns, Tommi Mäkinen, Marcus Gr­­önholm, τα αδέρφια Panizzi, Sebastien Loeb και άλλοι, συνθέτουν ένα συγκινητικό αφιέρωμα στο WRC. Απολαύστε το!










Περιοδικό Autokinisimag

TVR is off

Είμαστε σίγουροι πως όλοι γνωρίζετε, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, την TVR. Ο ανεξάρτητος κατασκευαστής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων από το Blackpool του Ηνωμένου Βασιλείου έχει εδώ και 65 χρόνια γράψει τη δική του ιστορία στις σελίδες της αυτοκίνησης. Οι ελαφριές κατασκευές του - αμαξώματα κατασκευασμένα από ατσάλι και fiberglass - σε συνδυασμό με τους εξαιρετικά ισχυρούς του κινητήρες τον κατέστησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ειδικών σπορ αυτοκινήτων παγκοσμίως. 





 Η παραγωγή των μοντέλων της TVR, λίγα από τα οποία έχουν φθάσει στη χώρα μας, σταμάτησε το 2006 και ενώ έκτοτε ο ιδιοκτήτης της Nikolai Smolensky έχει καταβάλει προσπάθειες για την επανέναρξη της παραγωγής, η τελευταία επίσημη ανακοίνωσή του σηματοδοτεί την τελική πια διάψευση οποιασδήποτε ελπίδας για «ανάσταση» της φίρμας.



«Οι απαιτήσεις των πελατών είναι ιδιαίτερα υψηλές και σε συνδυασμό με το επίσης υψηλό  κόστος κατασκευής, καθιστούν τη λειτουργία της γραμμής παραγωγής μη βιώσιμη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Smolensky, για να προσθέσει «Κατασκευάζουμε 3 αυτοκίνητα. Το Tuscan Mk2 με έναν κινητήρα LS3 400 ίππων από Corvette, το Cerbera εφοδιασμένο με ένα διπλοτούρμπινο V8 diesel κινητήρα της BMW και το GT350 εφοδιασμένο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 100kW. Όλα τα παραπάνω δούλευαν περίφημα αλλά τα κόστη ήταν πάρα πολύ υψηλά. Έπρεπε να τα τιμολογήσουμε κάπου μεταξύ 130.000 και 250.000 €, τιμές πολύ υψηλές για να είναι λογικές».



Έτσι, τα σχέδια που ο Smolensky είχε στο μυαλό του (επαναχρησιμοποίηση παλιών αμαξωμάτων από μοντέλα όπως τα Cerbera, Sagaris και Chimaera, χρησιμοποίηση LS3 V8 κινητήρων ή ακόμη και diesel κινητήρες της BMW, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκαίνουριου μοντέλου) δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.

Πηγή: PistonHeads

Περιοδικό Autokinisimag



Opel ADAM: Απλά Μοναδικό


Με το νέο ADAM, η Opel κάνει την είσοδό της στο κομμάτι life-style της κατηγορίας Α με ένα κομψό, μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το Opel ADAM συνδυάζει τολμηρή, δυναμική αισθητική με δυνατότητες σχεδόν απεριόριστης εξατομίκευσης, που το κάνουν απολύτως μοναδικό. Επίσης, προσφέρει προηγμένες τεχνολογίες από ανώτερες κατηγορίες όπως ένα νέο σύστημα ενημέρωσης ψυχαγωγίας, το οποίο ενσωματώνει το smartphone του ιδιοκτήτη στο αυτοκίνητο (Android και Apple iOS) και επιτρέπει τη χρήση ιντερνετικών εφαρμογών. Με μήκος σχεδόν 3,70 m (πλάτος 1,72 m χωρίς καθρέπτες), το ευέλικτο τρίθυρο όχημα είναι ιδανικό για περιβάλλον πόλης. Μέσα στην καμπίνα, το Opel ADAM μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα σε μία ατμόσφαιρα εμπνευσμένη από premium μοντέλα και ευρυχωρία ασυνήθιστη για μικρό αυτοκίνητο. Στην κατηγορία Α, η Opel ήδη προσφέρει το απίστευτα πρακτικό Agila. Τώρα, το νέο σπορ και κομψό ADAM απευθύνεται κυρίως σε μοντέρνους ανθρώπους, οι οποίοι αναζητούν ένα αυτοκίνητο που θα εκφράζει το προσωπικό τους στυλ. Οι ειδικοί προβλέπουν σταθερή αύξηση της υποκατηγορίας Lifestyle τα επόμενα χρόνια.

Πηγή: Opel

Περιοδικό Autokinisimag