Links

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Το Peugeot 207 φορά κινητήρα πετρελαίου

Ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα των Ελλήνων οδηγών, το Peugeot 207 φορά έναν μικρό 1,4 HDI κινητήρα πετρελαίου . κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει τεχνολογία common rail και συνδυάζεται με φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων (FAP), αφού είναι προδιαγραφών Euro5. Στην περίπτωση του 207, η Peugeot κάνει δώρο τα 103,5 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012, προσφορά που συνδυάζεται με 420 ευρώ δώρο για ένα χρόνο ασφάλεια και έκπτωση 960 ευρώ.



Η αρχική τιμή του μοντέλου στην έκδοση Active είναι 15.680 ευρώ. Το 207 1,4 HDi μόνο εύκολο έργο δεν έχει, αφού και σκληρό ανταγωνισμό έχει να αντιμετωπίσει και τα 1,4 λτ σύνολα βενζίνης του ιδίου. Η έκδοση των 75 ίππων είναι 2.450 ευρώ φθηνότερη, ακόμα και η έκδοση των 95 ίππων με σύστημα μεταβλητού χρονισμού VTi είναι 1.170 ευρώ πιο προσιτή.Η Peugeot είναι μια φίρμα με παράδοση στην πετρελαιοκίνηση με τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες, ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέπονται και οι επιτυχίες της γαλλικής φίρμας στους αγώνες αντοχής με τα πετρελαιοκίνητα πρωτότυπα V12 908 ΗDI των 700+ ίππων.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Έρχεται το μεγάλο 500άρι της FIAT

Δυο μεγαλύτερες εκδόσεις του 500, μία 5θέσια και μία 7θέσια, ετοιμάζουν πυρετωδώς οι άνθρωποι της Fiat. Το νέο μοντέλο θα ονομάζεται 500L (από τη λέξη Long που σημαίνει «μεγάλο») και στο εμπρός μέρος του θα είναι ίδιο με το μικρό 500αράκι.
Το μήκος του ωστόσο θα είναι 60 mm μεγαλύτερο (70 mm μεγαλύτερο στην περίπτωση του 7θέσιου) και θα έχει πέντε πόρτες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.




Το 500L θα βασίζεται στο πάτωμα του Punto και θα διατίθεται με τους ίδιους κινητήρες που υπάρχουν σήμερα στο 500αράκι. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στην Σερβία και για τον πρώτο χρόνο οι Ιταλοί πιστεύουν ότι θα πουλήσουν περισσότερες από 100.000 μονάδες.

Η επίσημη παρουσίαση του Fiat 500L θα γίνει τον Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης.
Πιστεύετε ότι το 500L θα είναι τόσο επιτυχημένο όσο και το μικρό 500;

Πηγή: www.protothema.gr

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης