Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το περιοδικό Autokinisimag.
Links
▼
Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012
To Νέο Kia cee’d κέρδισε το Γερμανικό Bραβείο Σχεδιασμού 2013
Το Kia cee'd δεύτερης γενιάς αναγνωρίστηκε για άλλη μία φορά για την εξαιρετική σχεδίασή του, επιτυγχάνοντας «Ειδική Μνεία» στο περίφημο Γερμανικό Βραβείο Σχεδιασμού 2013 (German Design Award).
Το cee'd έλαβε βραβείο για τον εξαιρετικό σχεδιασμό του στην κατηγορία «Transportation and Public Space» (Μεταφορές & Δημόσιος Χώρος) του Γερμανικού Βραβείου Σχεδιασμού, το οποίο έκρινε την αισθητική και τη λειτουργικότητα όλων των τύπων των οχημάτων. Η κριτική επιτροπή του θεσμού απαρτίζεται από 30 κορυφαίους ειδικούς στο σχεδιασμό, την επιστήμη και τις επιχειρήσεις, οι οποίοι αξιολογούν πάνω από 1.500 συμμετοχές σε 10 κατηγορίες.
"Είμαστε περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το βραβείο για το cee'd σε διαγωνισμό κύρους όπως το Γερμανικό Βραβείο Σχεδιασμού", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Σχεδιασμού της Kia, Peter Schreyer. "Αυτό το βραβείο αποτελεί μια ακόμη απόδειξη του γεγονότος ότι η ευρωπαϊκή ομάδα σχεδιασμού μας, με επικεφαλής τον Gregory Guillaume, έχει κατακτήσει με επιτυχία τη δύσκολη πρόκληση, να βελτιώσει δηλαδή περαιτέρω το μοντέλο που σηματοδότησε την αναβάθμιση της ποιότητας και του design της Kia.
"Το νέο cee'd με την εντυπωσιακή του εμφάνιση και το δυναμικό του χαρακτήρα χαρίζει μεγαλύτερη συγκίνηση και γοητεία από τον προκάτοχό του. Φυσικά, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι γι’ αυτή την διάκριση του Νέου cee’d".
Η επίσημη παρουσίαση των Γερμανικών Βραβείων Σχεδιασμού θα λάβει χώρα στην Ambiente την μεγαλύτερη έκθεση καταναλωτικών αγαθών του κόσμου, στις 15 Φεβρουαρίου 2013 στην Φρανκφούρτη.
Το νέο cee'd, το καλύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, έχει ήδη αναγνωριστεί για το σχεδιασμό του στο Automotive Brand Contest τον Ιούνιο του 2012. Σε αυτό το διαγωνισμό κέρδισε ένα βραβείο για την εξωτερική του σχεδίαση και έλαβε «Ειδική μνεία» για την εσωτερική σχεδίαση.
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012
Επιδόσεις και αντοχή από την Pirelli στην Ινδία
Ο πιλότος της Red Bull, Sebastian Vettel έκανε ένα ακόμα βήμα προς τον παγκόσμιο τίτλο της F1 με ελαστικά Pirelli αφού προηγήθηκε από την αρχή μέχρι το τέλος στον αγώνα της Ινδίας. Το αποτέλεσμα ήρθε σαν επιστέγασμα ενός τέλειου Σαββατοκύριακου: ταχύτερος σε όλα τα στάδια, κάτοχος pole position και νικητής του grand prix. Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα του που ο νεαρός Γερμανός κερδίζει τέσσερις συνεχόμενες νίκες, δημιουργώντας ένα πλεονέκτημα 13 βαθμών στον πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Vettel οδήγησε και πέρσι την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος στην Ινδία – την πρώτη χρονιά της Pirelli στη Formula 1 – διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία του στη συγκεκριμένη πίστα.
Ο Vettel, μαζί με τους υπόλοιπους 10 πρώτους του grid ξεκίνησε με μαλακές γόμες P Zero Yellow πριν αλλάξει σε σκληρές P Zero Silver στον 33ο γύρο στο πλαίσιο στρατηγικής ενός pit-stop, χωρίς να χάσει την πρώτη θέση. Παρά τη δύσκολη χάραξη της πίστας, με εξωτερικές θερμοκρασίες 30 βαθμών Κελσίου, αποδείχτηκε η πλέον δημοφιλής στρατηγική για τους οδηγούς που τερμάτισαν . Ο Fernando Alonso με Ferrari – που ήρθε δεύτερος με την ίδια στρατηγική, κάνοντας pit stop τέσσερις γύρους νωρίτερα – διασφάλισε τη θέση του 10 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο Mark Webber της Red Bull τερμάτισε τρίτος, τέσσερα δευτερόλεπτα πιο πίσω.
Ο Romain Grosjean (Lotus), έφερε το υψηλότερο σκορ (11η θέση) από τους οδηγούς που ξεκίνησαν με σκληρές γόμες P Zero Silver και άλλαξε σε μαλακά στον 36ο γύρο. Η απόφαση αυτή τον αντάμειψε, καθώς ο Grosjean κέρδισε δύο θέσεις και τερμάτισε ένατος. Ίδια στρατηγική εκκίνησης υιοθέτησε και ο οδηγός της Mercedes, Michael Schumacher, ο Daniel Ricciardo (Toro Rosso) και ο Kamui Kobayashi (Sauber).
Ο Sergio Perez με την άλλη Sauber έκανε δύο pit stop, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω επαφής με μία Toro Rosso. Από το περιστατικό προκλήθηκε κλατάρισμα στο ελαστικό: την ίδια κατάληξη είχαν και οι Schumacher στον πρώτο γύρο και Pastor Maldonado (Williams) στον 31ο γύρο. Όλα τα κλαταρίσματα προκλήθηκαν από επαφή με άλλους αγωνιζόμενους, με τα αιχμηρά άκρα της εμπρός πτέρυγας να σκίζουν τα πλευρά του ελαστικού. Κατά συνέπεια, ο Perez έκανε τη δεύτερη στάση του νωρίς, σχεδιάζοντας να τρέξει το τελευταίο του σετ σκληρών ελαστικών επί 40 γύρους. Στη συνέχεια ωστόσο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Ο οδηγός της McLaren, Jenson Button, ολοκλήρωσε το μεγαλύτερο τελευταίο stint με σκληρές γόμες κάνοντας 35 γύρους, και τερμάτισε πέμπτος. Οι Grosjean και Kobayashi ολοκλήρωσαν το μεγαλύτερο πρώτο stint με σκληρό ελαστικό και pit-stop στον 36ο γύρο. Ο Ιάπωνας οδηγός τελικά τερμάτισε 14ος με μαλακή γόμα, έχοντας ξεκινήσει από τη 17η θέση.
Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012
Cine - Block: Urban Outlaw
Πηγή: Reelhouse
Περιοδικό Autokinisimag
Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012
Τα μυστικά του μουσείου της Porsche
Στην περίπτωση της Porsche, αυτή η μυστική τοποθεσία βρίσκεται κάπου στην περιαστική περιοχή της Στουτγκάρδης και στεγάζει περίπου 500 οχήματα, όλα μάρτυρες της ιστορίας της εταιρίας. Αγωνιστικά, πρωτότυπα, οχήματα που δεν είδαν ποτέ το φως της δημοσιότητας, ειδικά projects και projects για λογαριασμό άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών είναι σε γενικές γραμμές το μεγάλο μυστικό της κληρονομιάς του Ferdinand Porsche.
Στα δύο βίντεο που ακολουθούν μπορείτε να πάρετε μια γεύση αυτού του μυστικού, ενώ εμείς το μόνο που ευχόμαστε είναι να καταφέρουμε να βρεθούμε κάποια στιγμή στα άδυτα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και να ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία της από τα παρασκήνια.
Πηγή: Porsche
Περιοδικό Autokinisimag
Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012
Η Heidi Hertzer είναι μια πραγματική οδηγός
Η Heidi Hertzer είναι 75 ετών και οδηγά. Δεν μετακινείται απλώς αλλά οδηγά. Έχει κατά καιρούς λάβει μέρος σε διάφορα ράλι και αγώνες (Mille Miglia, Carrera Panamericana) και απ' ότι φαίνεται διψά για περιπέτεια.
Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι διατεθειμένη να πραγματοποιήσει τον γύρο του κόσμου με ένα όχημα μεγαλύτερο σε ηλικία και από την ίδια. Η Hertzer σκοπεύει να επαναλάβει τη διαδρομή, που το 1928 η Clärenore Stinnes οδήγησε για πρώτη φορά, χρησιμοποιώντας το 91 ετών Hispano Suiza roadster της. Το ταξίδι της βερολινέζας θα ξεκινήσει το 2014 και στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την ίδια και την ιστορία της με τα αυτοκίνητα.
Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι διατεθειμένη να πραγματοποιήσει τον γύρο του κόσμου με ένα όχημα μεγαλύτερο σε ηλικία και από την ίδια. Η Hertzer σκοπεύει να επαναλάβει τη διαδρομή, που το 1928 η Clärenore Stinnes οδήγησε για πρώτη φορά, χρησιμοποιώντας το 91 ετών Hispano Suiza roadster της. Το ταξίδι της βερολινέζας θα ξεκινήσει το 2014 και στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την ίδια και την ιστορία της με τα αυτοκίνητα.
Καλό δρόμο Heidi!
Πηγή: eGarage
Περιοδικό Autokinisimag
Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012
Run It & Park It
Το βίντεο που πρόκειται να παρακολουθήσετε θα μπορούσε να καταταχθεί στη λίστα με τις πιο επιτυχημένες εξόδους από ειδική διαδρομή ενός αγώνα ράλι (αν φυσικά μια έξοδος από τον δρόμο, ως μέρος ενός ατυχήματος μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένη). Ο Juho Ηänninen, κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής διαδρομής του ράλι Sanremo έχασε τον έλεγχο της Skoda Fabia του, είχε μια αρκετά ισχυρή επαφή με τις προστατευτικές μπάρες και - μέσα στην ατυχία του - κατάφερε το καλύτερο παρκάρισμα που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβετε!
Πηγή: IRC
Περιοδικό Autokinisimag
Ford Mustang: Γραμμή Παραγωγής feat. Vaughn Gittin Jr.
Στο βίντεο που ακολουθεί θα έχετε την ευκαιρία να πάρετε μια ιδέα από τις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα στη γραμμή παραγωγής της Ford στη μονάδα συναρμολόγησης του Flat Rock, στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Από το 2004 η γραμμή παραγωγής του Flat Rock είναι υπεύθυνη για τις Mustang που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αμερικής. Κάθε βάρδια παράγει 500 αυτοκίνητα και κατά τη διάρκεια του ποιοτικού ελέγχου ένα «τυχερό» 5% των οχημάτων επιλέγεται τυχαία για πλήρη δοκιμή και αξιολόγηση στην πίστα δοκιμών της Ford. Η Mustang του παρακάτω βίντεο δεν επιλέχθηκε παρόλα αυτά τυχαία!
Πηγή: FordRacingTV
Περιοδικό Autokinisimag