Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το περιοδικό Autokinisimag.
Links
Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012
Τι είδε ο οδηγός αγώνων και τράκαρε;
Πηγή:to-gama-to
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Ποιές εταιρίες μειώνουν τα ασφάλιστρα και πόσο;

Οι μειώσεις που ξεκινούν από 5%, γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα, είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που φθάνουν έως και το 20%.
Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτεί ο έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται στον κλάδο με την πώληση προγραμμάτων μέσω Διαδικτύου που εγκαινίασε η Interamerican, λανσάροντας το «Anytime on line». Το πρόγραμμα εξασφαλίζει εκπτώσεις από 10% έως 20%, λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και έχει οδηγήσει σε αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων της εταιρείας από τα 371.000 αυτοκίνητα στα 483.000 μέσα σε ένα χρόνο.
Η ανακατανομή των μεριδίων υπέρ των εταιρειών με χαμηλά ασφάλιστρα, ανέδειξε ως χαμένους του παιχνιδιού τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, την Εθνική Ασφαλιστική, η οποία την ίδια περίοδο έχασε πάνω από 250.000 αυτοκίνητα. Η διοίκηση της εταιρείας σε μια προσπάθεια να περιορίσει την αιμορραγία του στόλου, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα, με εκπτώσεις που ξεκινούν από 5% και φθάνουν έως και το 11%, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5%, ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, απαντά και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο αυτοκινήτου, η Ιντερσαλόνικα, συνεκτιμώντας όπως σημειώνει στη σχετική εγκύκλιο προς το δίκτυο, τη βελτίωση του δείκτη ζημιών και τη μείωση των αποζημιώσεων που κατέγραψε η εταιρεία εντός του 2011.
Στο 15% φθάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της, όπως η νομική προστασία και η προστασία πυρός, ενώ από 5% έως 10%, διαμορφώνεται η έκπτωση για τον οδηγό που δεν προκάλεσε ζημιά για δύο ή τέσσερα χρόνια αντίστοιχα.
Τον χορό των μειώσεων θα σύρουν σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες εταιρείες τις προσεχείς ημέρες όπως η Axa Ασφαλιστική, αλλά και η Υδρόγειος, ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια μέσω της παραμετρικής τιμολόγησης εφαρμόζουν ήδη η Allianz, η Ergo, η Generali, η Groupama και η Eurolife.
Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση.
Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια
Παρακολουθήστε το πιο ξενέρωτo drift του κόσμου
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Πότε και πως έγινε το πρώτο τροχαίο στην Ελλάδα;

Το πρώτο αυτοκινητιστικό τροχαίο, και μάλιστα θανατηφόρο ατύχημα, που αναφέρεται στην Ελλάδα έγινε την Κυριακή 4 Μαρτίου 1907 και ώρα 11.30 περίπου επί της Λεωφόρου Συγγρού, μετά την Πύλη του Αδριανού στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, υπό τις ακόλουθες συνθήκες, όπως μας τις περιέγραψαν οι εφημερίδες της εποχής εκείνης.
"Ο πρίγκηψ Ανδρέας μετά της συζύγου του Αλίκης και του Υπασπιστού του Μεταξά, οδηγούσε το αυτοκίνητό του στη λεωφόρο Συγγρού για να μεταβεί στο Παλαιό Φάληρο και εκείθεν εις Πειραιά. Όπισθεν και σε απόσταση 30-40 μ. ακολουθούσε το αυτοκίνητο του Νικ. Σιμόπουλου Υπουργού, Βουλευτού Φθιώτιδος. Όταν τα δυο αυτοκίνητα ευρίσκοντο προ της γέφυρας και πλησίον του Ζυθοπωλείου Φιξ, ο Σιμόπουλος ηθέλησε να υπερβεί το αυτοκίνητο του πρίγκηπος, αυξάνων κατά τι την ταχύτητα του αυτοκινήτου του. Η οδός ήτο ελεύθερη από πεζούς και το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου αφού προσπέρασε το προπορευόμενο, κατέλαβε το δεξιό της οδού και έβαινε κανονικώς επί της λεωφόρου. Ξαφνικά μία γυναίκα ευρισκόμενη με ένα παιδί επί του πεζοδρομίου εισήλθε επί της λεωφόρου και ευρέθη αντιμέτωπη με το αυτοκίνητο του Σιμόπουλου. Αυτός βλέποντας τον προφανή κίνδυνο ηθέλησε δι’ ελιγμών ν’ αποφύγει την μετά της γυναικός σύγκρουση, πλην όμως η άτυχη γυναίκα φοβηθείσα δεν εσταμάτησε αλλά έτρεξε να περάσει στο απέναντι πεζοδρόμιο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να την ρίξει επί του εδάφους και να περάσει από το σώμα της. Φαίνεται ότι πάνω από το σώμα της άτυχης γυναίκας διήλθε και το αυτοκίνητο του πρίγκηπος Ανδρέου, παρά το γεγονός ότι προσπάθησε να ανακόψει την ταχύτητά του. Ούτω, το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα, είχε διαπραχθεί.
Το πρώτο θύμα ήτο η άτυχη γυναίκα Ευφροσύνη Βαμβακά, ηλικίας 25 ετών, καταγόμενη από το Αργοστόλι, σύζυγος του σανδαλοποιού Θεοδώρου".
(Αποσπάσματα από τις εφημερίδες «Ακρόπολις», «Καιροί» και «Εστία» της 5ης Μαρτίου 1907).
Πηγή: http://milokrasso.blogspot.com
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Η Kia υποστηρίζει την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2012

Η Kia Motors Corporation υπέγραψε σήμερα μνημόνιο συμφωνίας με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP), επιβεβαιώνοντας έτσι την υποστήριξή της στην Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (World Environment Day). Η επίσημη τελετή υπογραφής πραγματοποιήθηκε στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών στο Ναϊρόμπι στην Κένυα και σηματοδοτεί την συνεχή δέσμευση της Kia για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012
Τι σχέση έχει η ROVER με ένα ποδήλατο και η μακαρίτισσα SAAB με ένα αεροπλάνο;

SAAB
Ποιος από μας υποψιάζεται πως SAAB σημαίνει Σουηδικά Αεροπλάνα ΕΠΕ; Η Svenska Aeroplane A.B. ξεκίνησε ως κατασκευάστρια κινητήρων για αεροπλάνα πριν επικεντρωθεί στα μοντέλα εδάφους-εδάφους!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δείτε το: Η "καυτή" σύγκρουση του Μοντόγια σε χθεσινό αγώνα

Ο αγώνας που είχε ήδη αναβληθεί μια φορά λόγω βροχής, αναβλήθηκε και πάλι. Από τη σύγκρουση προκλήθηκε έκρηξη και πυρκαγιά, καθώς τα 200 γαλόνια κηροζίνης, από το φορτηγό χύθηκαν στην πίστα. Φαίνεται ότι ο Μοντόγια, ο οποίος ήταν αρκετά πιο πίσω από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, καθώς κάτι έσπασε και καρφώθηκε στο φορτηγό.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Autokinisi Dragster: Renault 5 vs Audi A4 (Papadopoulos)
INFO:
Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (Autokinisimag) και το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ ανακοινώνει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το Σαββατοκύριακο στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012 που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών!
Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζήστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους!
Το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ανέρχεται στα 100 ευρώ και καλύπτει την ημερήσια αγωνιστική άδεια και την ασφάλιση προς τρίτους για τον οδηγό καθώς και την ελεύθερη είσοδο για τον ίδιο μαζί με ΕΝΑΝ ακόμα συνοδό του. Οι οδηγοί που πρόκειται να συμμετέχουν πρέπει να δηλώσουν από πριν το όνομα του συνοδού τους, για τους οποίους θα δωθεί ξεχωριστή καρτέλα. Σας περιμένουμε!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Παραδίδουν τα κλειδιά των supercars οι βουλευτές

Άρθρο του news247 -2012
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα περικοπών, οι δαπάνες του κράτους για τα αυτοκίνητα των βουλευτών περιορίσθηκαν κατά 35% και πλέον οι φορολογούμενοι θα επιβαρυνθούν με 3,5 εκατομμύρια ευρώ από 5 εκατομμύρια που πλήρωναν στο παρελθόν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί πάγιο αίτημα της κοινωνίας η κατάργηση του συγκεκριμένου προνομίου, βουλευτών και υπουργών.
Οι βουλευτές που εκλέγονται στις εκλογικές περιφέρειες της Αττικής δικαιούνται αυτοκίνητο (με σύστημα leasing) έως 1.400 cc, με μηνιαίο μίσθωμα 750 ευρώ ενώ όλοι άλλοι (της περιφέρειας) έως και 1.800 cc., με μηνιαίο μίσθωμα έως και 1.200 ευρώ.
Μέχρι στιγμής, έχουν αποποιηθεί του δικαιώματος να διαθέτουν βουλευτικό όχημα οι: Χαρά Κεφαλίδου, Αννα Νταλάρα, Κυρ. Μητσοτάκης, αλλά καιο ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης.
Άρθρο της Espresso- 2008
Ο «ιός της χλιδής» χτύπησε τους τριακόσιους, καθώς διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι από τους μισούς, δηλαδή περίπου 160 βουλευτές επέλεξαν τη λιμουζίνα της Lexus, 135 βουλευτές επέλεξαν τις λιμουζίνες συμβατικού τύπου και μόλις πέντε βουλευτές επέλεξαν τα «φθηνά» υβριδικά!
Να σημειωθεί ότι υπάρχουν περισσότεροι από εβδομήντα βουλευτές που πριν εκλεγούν διέθεταν αυτοκίνητα των οποίων η αξία δεν ξεπερνούσε τα 10.000-15.000 ευρώ.
Γιατί, λοιπόν, αίφνης οι 295 από τους 300 επέλεξαν λιμουζίνα; O λόγος γίνεται αμέσως κατανοητός αν γίνει φωτογραφική και μηχανική σύγκριση μεταξύ των υβριδικών αυτοκινήτων, καθώς και των πολυτελών συμβατικών λιμουζινών με τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota. «Εχει άλλη όψη η Lexus, είναι πιο μουράτη από τα άλλα υβριδικά» μας λέει βουλευτίνα, ενώ βουλευτής επαρχίας δηλώνει χαμογελώντας: «Ποιος θα μας δώσει σημασία με τα άλλα αυτοκίνητα στα χωριά; Το Lexus σού γεμίζει το μάτι για βουλευτικό, μη σου πω και για υπουργικό». Βουλευτής επαρχίας που επέλεξε Mercedes μάς λέει: «Mercedes είχα ως βουλευτής αυτά τα χρόνια, το ίδιο αμάξι επέλεξα και τώρα».
Τρέχουν να αλλάξουν τις Lexus λόγω... μικρού πόρτμπαγκάζ
Τα «φθηνά» υβριδικά της Honda και της Toyota δεν ξεπερνούν σε κόστος τα 25.000 ευρώ, ενώ το υβριδικό της Lexus ξεπερνά τα 60.000 ευρώ, αλλά για εμπορικούς λόγους η εταιρεία έκανε καλύτερη προσφορά κατεβάζοντας την τιμή στα 52.000 ευρώ, τιμή που παραμένει διπλάσια όμως από των άλλων υβριδικών. «Το Lexus GS 450h είναι ένα μοντέλο εκλεπτυσμένης, υψηλής ισχύος, που συνδυάζει την εξαιρετική οδηγική απόδοση με την πολυτέλεια και την άνεση της προηγμένης τεχνολογίας» γράφει ο κατασκευαστής και υπόσχεται με τον κινητήρα των 3.500 κυβικών υψηλές ταχύτητες των 250 km/h (ραλίστες θα γίνουν οι βουλευτές), ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε λιγότε [Το συμβαιτκό Audi A6.] ρο από έξι δευτερόλεπτα (για βουλευτές που αρέσκονται σε πολλά G). Τα υβριδικά της Honda και της Toyota ούτε στα όνειρά τους δεν έχουν τέτοιες επιδόσεις.
Και ενώ όλοι οι βουλευτές είχαν ετοιμαστεί ψυχολογικά να οδηγήσουν περίπου τον Οκτώβριο (όσοι έχουν δίπλωμα) τη νέα τους βουλευτική κατάμαυρη υβριδική λιμουζίνα, έγινε γνωστή μια τεχνική λεπτομέρεια που τους έκανε να χάσουν τον ύπνο τους. Σαν να επρόκειτο για τροπολογία που κατατέθηκε ξαφνικά και ψηφίστηκε τα μεσάνυχτα. Η λιμουζίνα της Lexus δεν έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Το πορτμπαγκάζ της είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με των αντίστοιχων βενζινοκίνητων λιμουζινών, καθώς κάτω από το χώρο των αποσκευών φιλοξενούνται οι μπαταρίες του κινητήρα που τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια το όχημα στις χαμηλές ταχύτητες. Ειδικότερα, ο αποθηκευτικός χώρος είναι γύρω στα 250 λίτρα, όταν τα άλλα οχήματα έχουν χωρητικότητα τουλάχιστον 450 λίτρα. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους βουλευτές, που φαίνεται ότι το ξανασκέφτονται. Μάλιστα, το «μειονέκτημα» κυκλοφόρησε από στόμα σε στόμα και τώρα ζητούν από την αρμόδια διεύθυνση της Βουλής να μάθουν αν μπορούν να αλλάξουν την επιλογή τους.
«Απορώ γιατί κολλάνε σε αυτή τη λεπτομέρεια. Οταν μου λένε για το μικρό πορτμπαγκάζ, τους λέω: “Δηλαδή, θα κουβαλάτε τενεκέδες με λάδι και δεν θα έχετε πού να το βάλετε;”. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καλά-καλά τι είναι υβριδικό αυτοκίνητο. Λένε απλώς ότι είναι ένα αυτοκίνητο που κάνει οικονομία στα καύσιμα» μας λέει με νόημα ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και βαθύς γνώστης του αυτοκινήτου Αρης Σταθάκης."
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Οικολογικό βραβείο για το επαναστατικό Opel Ampera

Στο καινοτόμο, ηλεκτροκίνητο Νέο Opel Ampera απενεμήθη το ειδικό βραβείο ‘Eco-Friendliness’ - Περιβαλλοντικής Συμβατότητας. Σε μία ξεχωριστή ατμόσφαιρα, στο γνωστό πλέον χώρο, του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε φέτος η 6η κατά σειρά διοργάνωση και ψηφοφορία για το ‘Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012’. Η οργανωτική επιτροπή του θεσμού, αποτελείται από περιοδικά-ιδρυτικά μέλη CAR AND DRIVER, 4ΤΡΟΧΟΙ, DRIVE, AUTOCAR, και AUTOBILD, ενώ στην ψηφοφορία συμμετέχουν επίσης εκλέκτορες από τις εφημερίδες Έθνος και Πρώτο Θέμα, το Ράδιο 9, τον ΑΝΤ1 Β. Ελλάδας και Σπορ του Βορρά.
Ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής, η Opel δημιούργησε ένα μοντέλο που εγκαινιάζει νέους κανόνες στην αυτοκίνηση, σαν μία βιώσιμη λύση που σέβεται το περιβάλλον και τον καταναλωτή.
Ο κ. Λεωνίδας Μισσαλάκης, Marketing Manager της GM Hellas παρέλαβε το βραβείο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής δηλώνοντας: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για τη νέα διάκριση του Ampera, με το οποίο η Opel αποκτά ηγετικό ρόλο στον τομέα E-Mobility. Η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την επέκταση της αυτονομίας σε 500+ χιλιόμετρα είναι το μεγάλο ατού του Ampera. Στόχος είναι η σταδιακή ανεξαρτητοποίηση από μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας χωρίς να επηρεάζονται τα επίπεδα άνεσης και καθημερινής χρηστικότητας. Ανυπομονούμε για την άφιξη του αυτοκινήτου στη χώρα μας και προσδοκούμε σε νέες διακρίσεις του».
Τώρα το NAVARA με νέους εξελιγμένους κινητήρες EURO V

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012
Φάτε μάτια ψάρια: Volvo S40
Ένα κράνος από χρυσάφι!!

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012
Φρέσκαααα car wallpapers
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι δεξί κλίκ πάνω στην φωτογραφία-Ορισμός ως ταπετσαρία!
Ferrari FF

Scott Speed, ο τελευταίος αμερικανός οδηγός της F1

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
"SEX! Και τώρα επιτέλους που τράβηξα την προσοχή σας..."

Έγραψε λοιπόν την αγγελία του με μικρή γραμματοσειρά και πάνω έγραψε με τεράστια γράμματα την λέξη "sex".
Και το πείραμα πέτυχε!
Δεν ξέρουμε αν πούλησε το αυτοκίνητο, το οποίο κατά τα γραφόμενά του είναι «τζάμι», αλλά την αγγελία την έχει δει όλο το ελληνικό Facebook!
Πηγη: mediagate
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012
Δείτε εν κινήσει το διαστημικό "Smart" της Renault
Το Twizy συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου με την ευελιξία μιας μοτοσικλέτας και οι διαστάσεις του φτάνουν τα 2,33 m σε μήκος, τα 1,9 σε πλάτος και τα 1,46 σε ύψος ενώ το βάρος του αγγίζει τα 450 kg (μαζί με τις μπαταρίες λιθίου βάρους 100 kg). Η αυτονομία φτάνει τα 100 km ενώ ο χρόνος επαναφόρτισης δεν ξεπερνά τις 3,5 h τροφοδοτώντας με ενέργεια των ηλεκτροκινητήρα των 9 PS.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 45 km/h ενώ σε πλήρη ισχύ (με 20 PS) το κοντέρ μπορεί να δείξει τα 75 km/h.
Πηγή: protothema
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Περισσότεροι από 1/2 εκ. Έλληνες κατέθεσαν πινακίδες από το 2009. Να δεις τι σου'χω για μετά...

"Μέσα σε 3 χρόνια 745.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τη στιγμή που στην αγορά το αντίστιχο διάστημα έχουν εισέλθει σε κυκλοφορία 459.818 οχήματα. Με μια απλή αφαίρεση το αποτέλεσμα δείχνει πως 285.182 οχήματα βγήκαν εκτός κυκλοφορίας τα 3 τελευταία χρόνια. Ωστόσο ο εν λόγο αριθμός αυξάνεται ραγδαία αν συνυπολογίσει κανείς πως στα 3 τελευταία χρόνια οδηγήθηκαν στα Κέντρα Ανακύκλωσης της Εναλλκτικής Διαχείρισης Οχημάτων Ελλάδος 310.000 οχήματα. Οπότε περίπου 600.000 οχήματα έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας ή έχουν αποσυρθεί από το 2009 έως και το 2011.
Στην Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του κράτους το 2011 κυκλοφορούσαν 6.340.000 οχήματα και οι ιδιοκτήτες των οποίων κατέβαλαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 ενώ για το 2012 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία μόλις 5.900.000 κάτοχοι οχημάτων κατέβαλαν το ποσό που τους αναλογεί για τα Τέλη Κυκλοφορίας της χρονιάς που διανύουμε.
Οπότε 440.000 κάτοιχοι οχημάτων δεν κατέβαλαν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2012. Αν ωστόσο αναλογιστεί κανείς πως το 2011 κατατέθηκαν 365.000 πινακίδες κυκλοφορίας και οδηγήθηκαν στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ 108.068 οχήματα τότε εύκολα επιβεβαιώνονται τα στοιχεία του Κράτους καθώς οι ακριβείς αριθμοί προκύπτουν μαζί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας αν διατηρούνταν στην κυκλοφορία τα 6,3 εκατ. οχήματα και με δεδομένη την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας κατά μέσο όρο 8% θα είχαμε την αύξηση στα Τέλη του 2012. Ωστόσο με δεδομένη την “απόσυρση” από την κυκλοφορία 440.000 οχημάτων τα έσοδα από τα Τέλη θα έπρεπε να κυμαίνονταν στο 1,1 δισ. ευρώ αντί 1,2 δισ. ευρώ...
Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε πως τα περισσότερα οχήματα με κινητήρες άνω των 2 λίτρων έχουν οδηγηθεί σε “προσωρινή” ακινησία γεγονός που μειώνει κατά πολύ τα έσοδα στον προϋπολογισμό των Τελών του 2012...
Eπίσης όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν από το Νοέμβριο του 2010 και μετά τα Τέλη Κυκλοφορίας υπολογίζονται βάσει των εκπομπών ρύπων γεγονός το οποίο έχει μειώσει πάρα πολύ τα έσοδα καθώς πάρα πολλά μοντέλα εξαιτίας των πολύ χαμηλών ρύπων δεν καταβάλλουν καθόλου Τέλη...
Αύξηση εξαγωγών
Τον αριθμό ρεκόρ των 15.000 οχημάτων άγγιξαν οι εξαγωγές μεταχειρισμένων ΙΧ το 2011 τη στιγμή που τα προηγούμενα χρόνια διατηρούνταν μεταξύ 700 και 1.500 οχημάτων. Ωστόσο το γεγονός αυτό απορρέει από τις μαζικές εξαγωγές που πραγματοποίησαν οι έμποροι αυτοκινήτων αλλά και οι τράπεζες προς εμπορίες αυτοκινήτων του εξωτερικού αλλά και προς Τρίτες Χώρες. Μάλιστα σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών της αγοράς το φαινόμενο των εξαγωγών μεταχειρισμένων ΙΧ κυρίως υψηλού κυβισμού αναμένεται να συνεχιστεί και κατά τη διάρκεια όλου του 2012 καθώς τα Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και τα Υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας έχουν ρίξει το αγοραστικό ενδιαφέρον των καταναλωτών προς την συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως αξία στην εγχώρια αγορά.
Ακινησίες ΙΧ
Από 1/11/2009 Από 1/11/2010 Από 1/11/11
έως 30/10/2010 έως 30/10/2011 έως 20/2/12
210.000 170.000 365.000 *
Συνεχώς αυξάνεται ο αριθμός
Συγκριτικός πίνακας καταβολής Τελών 2011-2012
Ετος Ιδιοκτήτες Εσοδα
Καταβολή Τελών 2011 6.340.000 1.150.800.000 ευρώ
Καταβολή Τελών 2012 5.900.000 1.201.260.000 ευρώ*
* Σύμφωνα με δηλώσεις κυβερνητικού στελέχους"
Πηγή: www.imerisia.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Φθηνότερη Alfa Giulietta.Γίνεται;

Η χρήση της υπηρεσίας Alfa Gain είναι αναμφισβήτητα ένας απλός και ξεκάθαρος τρόπος για να αποκτήσει κανείς μία Giulietta σε αυτές τις μοναδικές τιμές.
Για να χρησιμοποιήσει ο ενδιαφερόμενος την υπηρεσία Alfa Gain, αρκεί να επισκεφθεί τη διεύθυνση http://cf.alfaromeo.gr/gain στο Internet και να επιλέξει μεταξύ των διαθέσιμων εκδόσεων. Στη συνέχεια μπορεί να επικοινωνήσει με τον επίσημο διανομέα του δικτύου της Alfa Romeo που προτιμάει και να ενημερωθεί για τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου που επέλεξε.
Η λίστα με τα αυτοκίνητα της υπηρεσίας Alfa Gain ανανεώνεται συστηματικά και περιλαμβάνει πάντα αυτοκίνητα που εκείνη τη στιγμή διατίθενται στο δίκτυο διανομέων της Alfa Romeo.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Έτοιμοι για τις στροφές του Χολομώντα;

Από την Δευτέρα 13 και μέχρι το βράδυ της 29ης Φεβρουαρίου μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν συμμετοχή είτε στην γραμματεία του αγώνα, η οποία θα λειτουργεί καθημερινά από τις 11:00 - 15:00 και από τις 20:00 - 23:00 στην οδό Μακρυράχης 24 Βυζάντιο Θεσσαλονίκη. Είτε ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας την online φόρμα συμμετοχής.
Τα πληρώματα που θα δηλώσουν συμμετοχή, μπορούν να προμηθευτούν από την γραμματεία το Road Book, μετά την λήξη των συμμετοχών.
Υπόψη πως φέτος ο τεχνικός έλεγχος του αγώνα μεταφέρθηκε στις νέες εγκαταστάσεις της Ford Βροχίδης – Χατζής στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης. Εκεί το Σάββατο 10 Μαρτίου, από τις 14:00 έως τις 17:00 οι Τεχνικοί Έφοροι θα περιμένουν τους συμμετέχοντες για τον Έλεγχο εξακρίβωσης.
Όσο για τον αγώνα καθεαυτού, εκκίνηση παίρνει την Κυριακή 11 Μαρτίου από την Αρναία Χαλκιδικής, με το πρώτο σκέλος να εκκινεί στις 11:00, ενώ το δεύτερο σκέλος στις 14:00.
Η δημοσίευση των αποτελεσμάτων καθώς και η απονομή των κυπέλλων θα γίνει μετά την λήξη του αγώνα, στην αίθουσα του 1ου ορόφου της Ταβέρνας "Τζίμης".
Νέες προσφορές MOTO GUZZI για τα μοντέλα V7 και NEVADA

Ανακοίνωση για το JUKE 1.6 TURBO από τη Nissan
Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012
Πρωτάθλημα ΕΠΑ/ΕΘΕΑ 2012: Πρόγραμμα αναβάσεων
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
1. ΡΙΤΣΩΝΑ 3 - 4 Μαρτίου ΕΛΠΑ
2. ΠΙΤΙΤΣΑ 19 - 20 Μαΐου ΑΟΠ
3. ΑΙΓΕΙΡΑ 23 - 24 Ιουνίου ΦΙΛΜΠΑ
4. ΚΥΜΗ 7 - 8 Ιουλίου START LINE (αντί 29/4)
5. ΟΜΑΛΟΣ 1 -2 Σεπτεμβρίου ΑΛΑΧ
6. ΠΟΡΤΑΡΙΑ 29 - 30 Σεπτεμβρίου ΛΑΒ
7. ΡΙΤΣΩΝΑ 1-2 Δεκεμβρίου ΑΛΑ
Κουίζ: Τι μας δείχνει ο Valentino Rossi

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης
Τι κάνουν 50 κελεμπίες γύρω από μια BMW;


Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012
Honda Civic EK (Ivanidis) vs Peugeot 106 Rallye (Gidaris)
INFO:
Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (Autokinisimag) και το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ ανακοινώνει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το Σαββατοκύριακο στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012 που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών!
Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζήστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους!
Το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ανέρχεται στα 100 ευρώ και καλύπτει την ημερήσια αγωνιστική άδεια και την ασφάλιση προς τρίτους για τον οδηγό καθώς και την ελεύθερη είσοδο για τον ίδιο μαζί με ΕΝΑΝ ακόμα συνοδό του. Οι οδηγοί που πρόκειται να συμμετέχουν πρέπει να δηλώσουν από πριν το όνομα του συνοδού τους, για τους οποίους θα δωθεί ξεχωριστή καρτέλα. Σας περιμένουμε!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Απίστευτο ατύχημα στην Βουλιαγμένη-κομμάτια Ferrari 430 εφοπλιστή
Η σύγκρουση ήταν τόσο ισχυρή, που το πανάκριβο αυτοκίνητο αξίας διακόσιων πενήντα χιλιάδων ευρώ, καταστράφηκε ολοσχερώς, ενώ οι επιβαίνοντες σώθηκαν σαν από θαύμα, χάρη στο κλιμάκιο πυροπροστασίας του Δήμου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, που με επικεφαλής τον κ. Χίντζιο έσπευσε έγκαιρα στο σημείο του ατυχήματος και απεγκλώβισε τους τραυματίες.
Χαρακτηριστικό είναι ότι αμέσως μετά τον απεγκλωβισμό των τραυματιών το αυτοκίνητο πήρε φωτιά.
Στο σημείο έφτασαν δυνάμεις της πυροσβεστικής και της αστυνομίας καθώς επίσης και δυο ασθενοφόρα για να παραλάβουν τους τραυματίες.
Πηγή: vimaonline.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Aυτήν την SAAB ποιός θα την πάρει;

Ολο και περισσότερα δημοσιεύματα πλέον αναφέρουν πως οι Γερμανοί έχουν μπει δυνατά στο παιχνίδι των μνηστήρων για την Saab, η οποία, απ’ ότι δείχνουν τα πράγματα, σύντομα θα έχει νέο ιδιοκτήτη. Σημειώστε πως εκτός της BMW, πρόταση εξαγοράς φέρεται να έχουν καταθέσει o η Ινδικός κολοσσός Mahindra & Mahindra, η Κινεζική Pang Da Youngman η οποία μάλιστα ακούγεται ότι έδωσε και προκαταβολή, αλλά και μία κοινοπραξία εταιρειών Τουρκικών συμφερόντων.
Πηγή: protothema
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012
Eιδική έκδοση Wrangler Mountain ετοιμάζεται η Jeep . Διαβάστε τι αλλάζει
Η Jeep ανακοίνωσε την παρουσίαση του νέου Wrangler Mountain στην Διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο. Η νέα και ιδιαίτερη έκδοση του πιο σκληροτράχυλου Jeep έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία να ξεχωρίζει από κάθε τι συνηθισμένο. Διαθέτει ένα μαύρο καπό και μια ανθρακί εμπρός γρίλια, ενώ τον ίδιο χρωματισμό ακολουθούν και οι17 ιντσώνζάντες. Φυσικά το πιο εντυπωσιακό είναι ο πράσινος-λαχανή χρωματισμός του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό του δεν έχουμε πολλές αλλαγές, ωστόσο έχουν τοποθετηθεί και ραφτεί διακριτικά του μοντέλου «Mountain». Όσον αφορά στο μηχανικό κομμάτι, εφοδιάζεται από δύο διαφορετικούς κινητήρες. Ο ένας είναι ο πετρελαιοκινητήρας των 2,8 λτ. και 200 ίππων, ενώ ο άλλος ο V6 των 3,6 λτ. με απόδοση που φτάνει τους 284 ίππους. Τέλος, η συγκεκριμένη ειδική έκδοση θα φτάσει στους αντιπροσώπους της Ευρώπης το καλοκαίρι του 2012.
Περιμένοντας την Γενεύη απολαύστε το Wrangler 2012, έτσι όπως το παρουσίασε η εκπομπή Motor Trend
Πηγή: ant1.gr
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & θράκης
Πως κάνεις μια Porsche 911 να σφηνώσει κυριολεκτικά στο δρόμο...
Πηγή: jalopnik
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Ο νεαρός διάδοχος της ΦΙΑΤ και τα παιχνίδια του...


Η PIRELLI παρουσίασε το MINI CHALLENGE στο BRANDS HATCH

Συναρπαστικός αγώνας... Yugo και 10 (απαραίτητα) ανέκδοτα!
Πως διπλασιάζεις την τιμή ενός YUGO;
Φουλάρεις το ρεζερβουάρ.
Γιατι το Yugo έχει θερμαινόμενο πίσω τζάμι;
Για να μη κρυώνουν τα χέρια σου όταν σπρώχνεις.
Πώς μπορείς να εξαφανίσεις ένα YUGO;
Το ψεκάζεις με αντισκωριακό.
Γιατί τα YUGO έχουν τέσσερα πεντάλ;
Με το τέταρτο ανοίγει ο αερόσακος.
Γιατί το βιβλιαράκι που έχουν τα YUGO έχει τόσες πολλές σελίδες;
Γιατί περιέχει τα δρομολόγια των λεωφορείων και των τρένων.
Ποιό είναι το όνειρο όλων των κατόχων YUGO;
Να τους σταματήσουν για υπερβολική ταχύτητα.
Σε τι διαφέρει το απλό YUGO από το YUGO GT;
Το GT έχει αναπτήρα.
Σε τι διαφέρει το απλό YUGO GT από το YUGO GT TURBO;
Στο TURBΟ ο αναπτήρας ανάβει.
Μπαίνει ένας τύπος σε μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και λέει στον
πωλητή:
«Φίλε, θέλω δυο πατάκια για ένα YUGO».
Ο πωλητής το σκέφτεται λίγο και απαντάει:
«OK, είναι καλή ανταλλαγή».
Τι είνα ένα YUGO στην κορυφή ενός βουνού;
Θαύμα!
Γιατί δεν ξεκινάει ένα YUGO μόλις άναψε πράσινο;
Πάτησε τσίχλα!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012
Το Mazda TAKERI κάνει Πανευρωπαϊκή πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης 2012


Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012
Η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πατάει "πόδι" στην Ευρώπη μέσω Βουλγαρίας

«Αυτό είναι το πρώτο κινεζικό κατασκευαστικό εργοστάσιο που θα παράγει στην Ευρώπη για την Ευρώπη», δήλωσε σε συνέντευξή του στο γαλλικό πρακτορείο ο διευθυντής μάρκετινγκ της «Λίτεξ Μότορς», Ίβο Ντέκοφ, πριν από την έναρξη της εγκατάστασης στις 21 Φεβρουαρίου.
Το εργοστάσιο αρχικά θα απασχολεί 150 άτομα που θα συναρμολογεί 4.000 αυτοκίνητα ετησίως από μέρη που θα εισάγονται από την Κίνα.
«Όμως, η παραγωγή θα επεκταθεί μετά την ανάπτυξη των αγορών εδώ και σε ευρωπαϊκές χώρες. Ανάλογα με τη ζήτηση θα παράγονται ετησίως 50.000 οχήματα με δυναμικότητα απασχόλησης 2.000 εργαζομένων σε δύο βάρδιες ή 71 ή 72 χιλιάδες μηχανές σε τρεις βάρδιες» είπε με σιγουριά ο Ντέκοφ.
Το εξειδικευμένο και ανταγωνιστικό εργατικό δυναμικό στη Βουλγαρία καθώς και οι μειωμένη φορολογία, κάνουν την πιο φτωχή χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να αποτελεί την ιδανική βάση για την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά της «Great Wall», μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα
Πηγή: thrakistime
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012
Η κόντρα της ημέρας: Mazda RX-8 192cv VS RX-8 231
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Σπορ εκδόσεις του i30 και i40 ετοιμάζει η Hyundai

Το πιο πιθανό είναι ότι τα νέα «καυτά» Hyundai θα εφοδιάζονται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Veloster, ο οποίος έχει χωρητικότητα 1,6 lt, αποδίδει 204 PS κι έχει μέγιστη ροπή 27,0 kgm.
Είναι προφανές ότι οι άνθρωποι της Hyundai επιχειρούν να δημιουργήσουν περισσότερο σπορ προφίλ για τα δημοφιλή μοντέλα τους και να τραβήξουν το ενδιαφέρον νεότερων πελατών που αγαπούν την σπορ οδήγηση.
Πηγή: protothema
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Τα car wallpapers της εβδομάδας
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι δεξί κλίκ πάνω στην φωτογραφία-Ορισμός ως ταπετσαρία!
(Ιπτάμενο) Scoda Fabia S2000

Honda NSX

BMW 635 CSI

Νέο αγροτικό ελαστικό από την Firestone

Το Performer 65 προσφέρει στους αγρότες το πλεονέκτημα υψηλότερων ταχυτήτων (έως 70χλμ/ώρα), δυνατότητα μεταφοράς μεγαλύτερου φορτίου με ταχύτητα από 20χλμ/ώρα και πάνω, βελτιωμένη αναπαυτικότητα στην οδήγηση και ακόμα λιγότερη συμπίεση του εδάφους, σε σχέση με το δημοφιλές Firestone R9000 Evo, το οποίο αντικαθιστά, ενώ παράλληλα διατηρεί την ελκτική ικανότητα υψηλού επιπέδου, τη δυνατότητα αυτοκαθαρισμού και την αντίσταση στα κοψίματα.
Η σειρά 65 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην αγορά των ράντιαλ, αγροτικών ελαστικών και η ζήτηση αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Το Performer 65 συμπληρώνει την υπόλοιπη οικογένεια των Performer, η οποία περιλαμβάνει το Performer 85, που παρουσιάστηκε το 2009 και το Performer 70, που παρουσιάστηκε το 2010.
Το νέο Performer 65 σχεδιάστηκε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Ερευνών της Firestone στην Ιταλία. Το ελαστικό υιοθετεί τη μοναδική τεχνολογία της Firestone με τα τακούνια διπλής γωνίας, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια έλξης με τακούνια και δημιουργεί μικρότερη διατάραξη του εδάφους σε σύγκριση με τα κλασικά ελαστικά. Σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ακτίνα της κορώνας πέλματος (‘επίπεδο πέλμα’) και την αυξημένη λειτουργικότητα των πλαϊνών, η οποία παράγει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, το Performer 65 προκαλεί λιγότερη συμπίεση εδάφους και προσφέρει μεγαλύτερη αναπαυτικότητα στην οδήγηση από τον προκάτοχό του. Το ελαστικό κατασκευάζεται στο εξειδικευμένο στα αγροτικά ελαστικά εργοστάσιο της Firestone Europe, στο Puente San Miguel, στην Ισπανία.
Autokinisi Dragster: Τσίκης vs Kαραφουλίδη
INFO:
Το περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης (Autokinisimag) και το νεοσύστατο αθλητικό σωματείο ΛΑΑΜΘ ανακοινώνει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙV το Σαββατοκύριακο στις 31 Μαρτίου και 1 Απριλίου 2012 που θα πραγματοποιηθεί στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών!
Ετοιμαστείτε για ένα ξέφρενο διήμερο 1500+ περασμάτων με οχήματα από ΟΛΗ την Ελλάδα, και από ιδιαίτερα δυνατά αυτοκίνητα ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΑ ΕΞΩΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΜΑΣ! Ζήστε και γιορτάστε μαζί με χιλιάδες θεατές την επίσημη γιορτή της κόντρας όπως επίσημα αναγνωρίστηκε το 2009 και πρόσφατα πήρε και την σφραγίδα του κράτους!
Το εισιτήριο για τους θεατές είναι ΜΟΝΟ 5 ευρώ την ημέρα, ενώ παιδιά έως 12 ετών ΔΕΝ πληρώνουν είσοδο! Το παράβολο συμμετοχής για τον αγώνα ανέρχεται στα 100 ευρώ και καλύπτει την ημερήσια αγωνιστική άδεια και την ασφάλιση προς τρίτους για τον οδηγό καθώς και την ελεύθερη είσοδο για τον ίδιο μαζί με ΕΝΑΝ ακόμα συνοδό του. Οι οδηγοί που πρόκειται να συμμετέχουν πρέπει να δηλώσουν από πριν το όνομα του συνοδού τους, για τους οποίους θα δωθεί ξεχωριστή καρτέλα. Σας περιμένουμε!
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012
Με 496 άλογα έρχεται η Ferrari California 2012

Για βελτίωση συνολικά της συμπεριφοράς του μοντέλου στην έκδοση προσφέρεται έξτρα και το πακέτο ηλεκτρονικής ανάρτησης Handling Speciale, το οποίο βελτιώνει το χρόνο απόκρισης κατά 50%, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Μικρό Audi A1 Sportback από 16.800 ευρώ
Συγκεκριμένα, η πιο προσιτή έκδοση του μικρού Audi θα εφοδιάζεται με τον TFSI κινητήρα βενζίνης των 86 ίππων, κοστίζοντας στο μοναδικό εξοπλιστικό επίπεδο "Attraction" 16.800 ευρώ.
Στην ίδια έκδοση, το A1 με τον TFSI κινητήρα των 1,4 λίτρων και των 122 ίππων ξεκινά από τα 19.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που τη θέση του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων πάρει το επτατάχυτο ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, η τιμή του αυτοκινήτου αυξάνεται στα 21.000 ευρώ.
Στα 27.100 ευρώ φτάνει η ισχυρότερη έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία εξοπλίζεται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων και συνδυάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αποδίδοντας 185 ίππους.
Την γκάμα του Α1 Sportback συμπληρώνει η πετρελαιοκίνητη έκδοση των 1,6 λίτρων, η οποία κοστίζει 19.300 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων και 21.300 ευρώ με την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων. Η ισχύς της φτάνει τους 90 ίππους.
Ετικέτες απόδοσης τοποθετούνται στα ελαστικά, από τον Νοέμβριο

Από την παραπάνω ημερομηνία, όλα τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και φορτηγών, παραγωγής από τον Ιούλιο του 2012, θα πρέπει να πωλούνται με αυτές τις πληροφορίες απόδοσης, και στην κυριολεξία, όλα τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων θα φέρουν αυτοκόλλητο. Η εταιρεία έχει τη βεβαιότητα ότι έτσι θα αυξηθεί το ενδιαφέρον στα ελαστικά και θα ενθαρρυνθούν οι καταναλωτές και οι εταιρίες στόλων οχημάτων να επικεντρωθούν περισσότερο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κατά την προμήθεια ελαστικών.
«Η νέα ευρωπαϊκή ετικέτα ελαστικών θα αλλάξει τον τρόπο που πωλούνται τα ελαστικά και ακόμα τον τρόπο προμήθειάς τους. Θα εφιστήσει την προσοχή στο σημαντικό ρόλο που παίζουν τα ελαστικά στην οδική ασφάλεια και στο ποιοτικό όφελος που προσφέρουν οι ανώτερης κατηγορίας μάρκες. Ενημερώνουμε τους εμπορικούς συνεργάτες μας και τους εξηγούμε πως η ετικέτα ελαστικών μπορεί να τους βοηθήσει να κατευθύνουν τους καταναλωτές προς ασφαλέστερα και φιλικότερα για το περιβάλλον ελαστικά. Οι κατασκευαστές ελαστικών ποιότητας όπως η Goodyear Dunlop επωφελούνται από τη νέα ετικέτα ελαστικών, επειδή παρέχει πρόσβαση σε αντικειμενικές και συγκρίσιμες πληροφορίες για τις επιδόσεις», λεει ο Arthur de Bok, Πρόεδρος της Goodyear Dunlop EMEA.
Κάθε τύπος και διάσταση ελαστικού θα πρέπει να αξιολογηθεί και θα υποβληθεί σε δοκιμές και εσωτερική πιστοποίηση από τον κατασκευαστή ελαστικών. Στη Goodyear Dunlop, πάνω από 270 οδηγοί δοκιμαστές, μηχανικοί δοκιμών και τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για τη συγκέντρωση πληροφοριών για πάνω από 10.000 διαφορετικούς τύπους και μεγέθη ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών, σύμφωνα με την εγκεκριμένη από την ΕΕ μεθοδολογία δοκιμών.
Πηγή: e-go
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Πόσο κοστίζει το ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αναλυτικός τιμοκατάλογος:
Panda 1.2 69hp Pop 10.500 ευρώ
Panda 1.2 69hp Lounge 11.100 ευρώ
Panda 0,9 TwinAir 85hp Pop 11.800 ευρώ
Panda 0,9 TwinAir85hp Lounge 12.400 ευρώ
Panda 1.3 Multijet 75hp Lounge 13.600 ευρώ
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012
66.000$ για το κράνος του Senna

Ο λόγος για ένα από τα κράνη που χρησιμοποίησε ο βραζιλιάνος το 1991, χρονιά μάλιστα στην οποία στέφθηκε και πρωταθλητής της F1 με την ομάδα βέβαια της McLaren. Το ποσό που θεωρείται ότι θα “χτυπήσει” στη δημοπρασία το κράνος του Senna εκτιμάται στα 66.000$.
Το δεύτερο αντικείμενο που δημοπρατείται είναι μία από τις κόκκινες στολές που φόρεσε ο Ayrton Senna την ίδια χρονιά και η οποία βεβαίως φέρει όλους τους χορηγούς της ομάδος. Η τιμή που εκτιμάται ότι θα “χτυπήσει” ανέρχεται στα 31.000$.
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Το τελικό πρόγραμμα του πρωταθλήματος MotoGP

Τελικά τα απαιτούμενα κονδύλια για τη χρηματοδότηση του αγώνα βρέθηκαν και έτσι το πορτογαλικό Grand Prix θα διεξαχθεί το 3ήμερο 4-6 Μαϊου.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2012:
8 Απριλίου, Κατάρ * - Doha/Losail
29 Απριλίο, Ισπανία - Jerez de la Frontera
6 Mαϊου, Πορτογαλία - Estoril
20 Μαϊου, Γαλλία - Le Mans
3 Ιουνίου, Catalunya - Catalunya
17 Ιουνίου, Μ. Βρετανία - Silverstone
30 Ιουνίου, Ολλανδία ** - Assen
8 Ιουλίου, Γερμανία - Sachsenring
15 Ιουλίου, Ιταλία - Mugello
29 Ιουλίου, ΗΠΑ *** - Laguna Seca
19 Aυγούστου, Indianapolis - Indianapolis
26 Aυγούστου, Τσεχία - Brno
16 Σεπτεμβρίου, San Marino & Riviera di Rimini - Misano
30 Σεπτεμβρίου, Aragon - Motorland
14 Oκτωβρίου, Ιαπωνία - Motegi
21 Oκτωβρίου, Mαλαισία - Sepang
28 Oκτωβρίου, Aυστραλία - Phillip Island
11 Nοεμβρίου, Valencia - Ricardo Tormo – Valencia
* Nυχτερινός αγώνας
** Ο αγώνας διεξάγεται Σάββατο
*** Μόνο η κατηγορία των MotoGP
Φάτε μάτια ψάρια Μazda MX-5 «Spring 2012»

Η νέα έκδοση θα διατίθεται με την πάνινη οροφή και με την μεταλλική, σε τέσσερις επιλογές εξωτερικού χρώματος: Radiant Ebony (αποκλειστικό γ’ αυτήν την έκδοση), Crystal White Pearl, Metropolitan Grey και Brilliant Black.
Ένα ακόμη χαρακτηριστικό της έκδοσης «Spring 2012» είναι ότι θα διατίθεται με σύστημα πλοήγησης (για πρώτη φορά στην γκάμα του MX-5)

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Κρυφοκοιτάμε το Volvo V40

Το νέο μοντέλο, θα αντικαταστήσει το S40 και θα "πατήσει" δρόμο το Καλοκαίρι, ενώ αναμένεται να διαθέτει τους γνώριμους κινητήρες των 1,6lt της Volvo τόσο τον ντίζελ (115PS) όσο και τον βενζίνης (150 και 180 PS).
Πηγή: protothema
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης
Ένα σχολικό λεωφορείο τα σπάει σε αγώνα dragster
Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης