Links

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Εξαιρετικά αφιερωμένο σε όσους ετοιμάζουν την λίστα του Αη Βασίλη...

Υπάρχει μια συγκεκριμένη εποχή στο Λονδίνο, που οι δρόμοι γεμίζουν με super-cars, κάθε είδους, μάρκας και χρώματος!Οι Άραβες ιδιοκτήτες τους, έρχονται στο Λονδίνο για τις καθιερωμένες διακοπές και φέρνουν μαζί τους τα "άλογα τους". Οι δημιουργοί του βίντεο κατέγραψαν στιγμιότυπα από αραβικά σούπερ αμάξια να κυκλοφορούν στους δρόμους του Λονδίνου. Για 9 περίπου λεπτά, όσο διαρκεί το βίντεο, απολαμβάνετε ένα πραγματικό σόου.Διαλέγετε και παίρνετε! (Τρόπος του λέγειν...) Το αγαπημένο μου αμάξι είναι στο 2.15. Εσείς πιο προτιμάτε;



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Μια Ferrari Spyder για την Πάρις Χίλτον

Μια κόκκινη Σπάιντερ Φερράρι είναι το τελευταίο απόκτημα της Πάρις Χίλτον, μετά την ρόζ Μπέντελυ που οδηγούσε τους τελευταίους μήνες. Για το νέο της αυτοκίνητο, η κληρονόμος έδωσε το ευτελές ποσό των 280.000 δολαρίων, κάτι που επιβεβαίωσαν άτομα του περιβάλλοντός της.



«Μόλις οδήγησα το νέο μου αυτοκίνητο για πρώτη φορά», ήταν το twit της Πάρις Χίλτον. «Τόσο ωραίο αυτοκίνητο και τόσο τέλεια να το οδηγώ! Το αγαπώ!» ανέφερε.

Εκτός της Φερράρι, η Πάρις Χίλτον έχει μία διόλου ευκαταφρόνητη συλλογή αυτοκινήτων που περιλαμβάνει δύο Μπέντλεϊ, ένα Ρέιντζ Ρόβερ, ένα υβριδικό Εσκαλέιντ και μία Λέξους.

Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Tανκ κάνει drifting στον χιόνι! Γίνεται;

Ένα σουηδικό τάνκ κάνει drifting στα χιονισμένα χωράφια της Σουηδίας!! Πόσο εύκολο είναι να γλιστρήσει ένα θηρίο σαν και αυτό στο χιόνι; Όσοι από εσάς έχουν οδηγήσει άρμα στον στρατό, παρακαλούνται να μας δώσουν τα φώτα τους!



Περιοδικό Αυτοκίνηση Αν. Μακεδονίας & Θράκης

Audi S3 0-400 Tune 2 Race και προβληματισμοί...

Αγαπητοί αναγνώστες,

Με αφορμή το video του Audi S3 Tune 2 Race, που παρουσιάστηκε στο τεύχος 15, και της προβολής του promo video στο κανάλι μας στο YouTube, θα ήθελα να σχολιάσω τις εντυπώσεις και τις παρατηρήσεις που λάβαμε από εσάς.

Η κύρια αίσθηση που νιώθει η ομάδα μας είναι η χαρά για τη δημιουργία ενός άριστου αποτελέσματος. Τα εύσημα ανήκουν κυρίως στον οδηγό και φυσικά την εταιρεία που βελτίωσε το αυτοκίνητο, την οποία και ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική συνεργασία. Θυμηθείτε ότι για να μπορέσετε να δείτε τις φανταστικές φωτογραφίες του αφιερώματος του τεύχους, να διαβάσετε τις μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν και να απολαύσετε το εντυπωσιακό video του S3, φροντίσαμε να εξαντλήσουμε την υπομονή όλων όσων ήρθαν από την ομάδα της 0-400 Tune 2 Race και του ιδιοκτήτη του επικού οχήματος. Σε ένα εξαντλητικά πιεσμένο χρονοδιάγραμμα και μέσα στον ελάχιστο χρόνο που μας παραχωρήθηκε για να κλείσουμε κάποιον απομακρυσμένο δρόμο, συντονίστηκαν τα πάντα ώστε να γίνει η απαραίτητη λήψη της εκτόξευσης του Audi στα 400 μέτρα. Το μόνο που μας ξέφυγε ήταν ότι ο οδηγός ξέχασε να κουμπώσει την ζώνη του και ήταν κάτι που διαπιστώσαμε πολύ αργότερα στα γραφεία μας, όταν παρακολουθήσαμε το βίντεο.


Ούτε ο οδηγός, ούτε η ομάδα του 0-400 Tune 2 Race και φυσικά ούτε εμείς στο περιοδικό υποτιμούμε την αξία της ζώνης ασφαλείας. Μη ξεχνάτε άλλωστε το δίδαγμα των αγώνων ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ©. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που τόσοι φίλοι τόνισαν και σχολίασαν το σοβαρότατο αυτό ζήτημα, κάτι που σημαίνει ότι οι προσπάθειές μας για ασφαλείς αγώνες και εν γένει οδήγηση είναι επιτυχημένες και καταδεικνύει το γεγονός ότι ο νέος Έλληνας οδηγός (ηλικίες 18-24ετών: 22.2%, 25-34ετών: 32.6%) γνωρίζει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την απουσία της ζώνης ασφαλείας και είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένος από τους οδηγούς παλαιότερων γενεών. Όπως πάντα, σας ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις και τα σχόλιά σας, που μόνο καλύτερους μας κάνουν.

Με εκτίμηση
Ν. Λογοθέτης
Εκδότης περιοδικού
Αutokinisimag