Links

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

$962.500 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ BENTLEY ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!


Πριν 90 χρόνια, ο πρώτος πελάτης της Bentley, ο Noel Van Raalte, Βρετανός κοσμοπολίτης και οδηγός αγώνων, παρέλαβε το τρίτο αυτοκίνητο (ταξινομήθηκε στη Μ. Βρετανία με πινακίδα AX 3827) που κατασκεύασε η νεοσύστατη τότε Bentley, αντί £1.150. Τo ίδιο αυτό αυτοκίνητο έφτασε σήμερα στην τιμή των $962.500 στην πρόσφατη δημοπρασία του Οίκου Gooding & Co., στο φημισμένο Pebble Beach της Καλιφόρνιας.

Η BentleyChassis No. 3” είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο, σε πλήρη βέβαια λειτουργία, με το αυθεντικό του αλουμινένιο αμάξωμα και τα εξίσου αυθεντικά του μπρούτζινα διακοσμητικά ανέπαφα. Τα στοιχεία της χειροποίητης κατασκευής και της μηχανικής υπεροχής που χαρακτηρίζουν κάθε αυτοκίνητο της μάρκας είναι εμφανή ακόμη και σε ένα αυτοκίνητο 90 ετών όπως αυτή η 3λιτρη σπορ Bentley .


Η αληθινή απόδειξη της μηχανικής ιδιοφυίας του W.O. Bentley και των εξαιρετικών ικανοτήτων της 3-litre ήρθε με τις νίκες στον διάσημο 24ώρο αγώνα αντοχής του Le Mans το 1924 και το 1927, αρχή της επικής σειράς των πέντε νικών της Bentley σε οχτώ χρόνια. Ο μύθος είχε γεννηθεί μέσα σε λίγα μόνο χρόνια από την ίδρυση της μάρκας το 1919, με την αγωνιστική κληρονομιά να παραμένει στο DNA όλων των σημερινών μοντέλων της Bentley.

Την ημέρα της δημοπρασίας στο Pebble Beach, η Bentley πραγματοποίησε επίσης την ανεπίσημη παρουσίαση ενός νέου μοντέλου της. Η νέα ανοιχτή Continental GTC θα παρουσιαστεί επίσημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Η Coupé εκδοχή της νέας Continental κοσμεί ήδη την Έκθεση της Bentley Athens στο Μαρούσι.

Συνεργασία Ford-Toyota στα υβριδικά

Οι δύο κολοσσοί ανακοίνωσαν την μελλοντική τους συνεργασία για τη δημιουργία ενιαίας υβριδικής τεχνολογίας που θα χρησιμοποιήσουν στα οχήματα τους. Τόσο για τη Ford όσο και για την Toyota η συνεργασία αυτή αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στον τομέα της ανάπτυξης.

Στόχος είναι η μείωση του κόστους, των ως γνωστών, πολύπλοκων και ακριβών συστημάτων υβριδικής τεχνολογίας, ενώ το όφελος θα είναι διπλό, αφού και ο χρόνος εξέλιξης και κατασκευής των εν λόγω συστημάτων θα μειωθεί δραστικά. 

Οι δύο εταιρείες μπορεί ήδη να ετοίμαζαν τα δικά τους ξεχωριστά υβριδικά συστήματα, όμως με τη συνεργασία αυτή ο χρόνος παρουσίασης των εν λόγω pick-up και SUV θα μειωθεί δραστικά, ενώ την ίδια στιγμή αυτά θα είναι πιο φτηνά από ότι θα ήταν εάν η εξέλιξη γινόταν από την κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Την ίδια στιγμή οι εταιρείες ανακοινώνουν ότι τα οχήματα δεν θα χάσουν τίποτε από τις εκτός δρόμου ικανότητες και την πρακτικότητα τους.

Πιο συγκεκριμένα οι δηλώσεις του Derrick Kuzak, αντιπροέδρου της Ford στον τομέα της εξέλιξης τεχνολογιών ήταν ως εξής: «Αυτή η συμφωνία θα ενοποιήσει τις δυνάμεις δύο κορυφαίων εταιρειών στον τομέα των υβριδικών οχημάτων, με στόχο την ταχύτερη εξέλιξη αλλά και μείωση του κόστους των μελλοντικών υβριδικών οχημάτων».

Αντίστοιχα ο Takeshi Uchiyamada (εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης της Toyota) ανέφερε ότι: «Η Toyota το 1997 παρουσίασε την πρώτη γενιά του Prius που ήταν και το πρώτο βενζινοκίνητο υβριδικό μαζικής παραγωγής. Έκτοτε έχουν πουληθεί περισσότερα από 3,3 εκατομμύρια αντίτυπα. Επιθυμούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο με τη Ford, πράγμα που θα καταφέρουμε με την τεχνογνωσία και των δύο εταιρειών».

40o Rally Θερμαϊκού - Video


Στο τελευταίο ράλυ Θερμαϊκού, συμμετείχε ο Χρήστος Σαμαράς, συντάκτης του περιοδικού μας, με την ομάδα A.R.T.
O Χρήστος αν και έτρεξε για πρώτη φορά, έκανε πολύ καλή εμφάνιση και ελπίζουμε να τον δούμε και πάλι πίσω από το τιμόνι κάποιου αγωνιστικού!
Δείτε τις τέσσερις ειδικές που έγραψε ο εξοπλισμός μας μέσα στο Nissan Note:


Σχολιάστε εδώ: 
http://www.tetrakosari.gr/forum/viewtopic.php?f=29&t=256