Ωστόσο, ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, διαφωνεί κάθετα με αυτή την στρατηγική, ενώ δήλωσε πως δεν πρόκειται να δούμε ηλεκτροκίνητη Ferrari στο μέλλον καθώς δεν πιστεύει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της μόλυνσης και στην προστασία του περιβάλλοντος. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι η εταιρία του μελετά ένα άλλο, εναλλακτικό σχέδιο: την υβριδική Ferrari. «Αυτό θα είναι το μέλλον της Ferrari. Πιστεύουμε ότι σε δύο χρόνια θα είμαστε έτοιμοι να σας την παρουσιάσουμε», είπε σχετικά.
Νέα από τον χώρο του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το περιοδικό Autokinisimag.
Links
Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Κατά της ηλεκτροκίνησης η Ferrari
Ωστόσο, ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, διαφωνεί κάθετα με αυτή την στρατηγική, ενώ δήλωσε πως δεν πρόκειται να δούμε ηλεκτροκίνητη Ferrari στο μέλλον καθώς δεν πιστεύει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της μόλυνσης και στην προστασία του περιβάλλοντος. Ωστόσο, αποκάλυψε ότι η εταιρία του μελετά ένα άλλο, εναλλακτικό σχέδιο: την υβριδική Ferrari. «Αυτό θα είναι το μέλλον της Ferrari. Πιστεύουμε ότι σε δύο χρόνια θα είμαστε έτοιμοι να σας την παρουσιάσουμε», είπε σχετικά.
Gilera Nexus 300! Ο ορισμός του σπορ GT σε ασυναγώνιστη τιμή...

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα ανασφάλιστα οχήματα...

Vespa είναι μόνο μία. Ιταλικός μύθος, αξεπέραστος σχεδιασμός, πάθος και τρόπος ζωής…

Οι δεκαεπτά εκατομμύρια μονάδες της Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, έχουν φέρει πιο κοντά ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς και έχουν πραγματοποιήσει τα όνειρα και την επιθυμία για ελευθερία ολόκληρων γενιών.
Στην LX, οι ξεχωριστά κλασικές γραμμές της Vespa γίνονται άμεσα αισθητές και τονίζουν το διαχρονικά κομψό και απαράμιλλο στυλ της.
Η Vespa πάντα διακρινόταν από τα υπόλοιπα σκούτερ, από το μονομπλόκ σασί της. H LX παραμένει πιστή σε αυτή τη μέθοδο κατασκευής, η οποία της εξασφαλίζει επίσης κορυφαία ακαμψία και ακρίβεια κατά την οδήγηση.
Ο στρογγυλός προβολέας και οι χρωμιομένοι καθρέφτες είναι στοιχεία που παραπέμπουν στην ιστορία της Vespa. Ο μεγάλος πίνακας οργάνων με κλασσικά γραφικά σε αντίθεση με το ανοιχτόχρωμο φόντο, είναι πλήρης και ευανάγνωστος.
Η ποδιά εμπρός έχει μεγάλο πλάτος και προσφέρει άριστη προστασία. Ένα ιδιαίτερο στοιχείο της Vespa LX που θυμίζει παλαιότερα μοντέλα είναι η μπροστινή μάσκα που αγκαλιάζει το τιμόνι και καλύπτει το διακόπτη της κόρνας. Τα φλας με διάφανο πλαστικό κάλυμμα έχουν γωνιακό σχήμα με μεγάλες διαστάσεις για καλύτερη ορατότητα. Το τετραγωνισμένο μπροστινό φτερό ταιριάζει περίφημα με το σχήμα της ποδιάς, καλύπτοντας τον τροχό των 11 ιντσών, ο όποιος έχει κομψό σχέδιο από κράμα αλουμινίου.
Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από τη σέλα μπορεί να τοποθετηθεί ένα κράνος full-face. Το σχήμα της ουράς είναι αποφασιστικό, δίνοντας έμφαση στη στιβαρότητα του μοναδικού σκούτερ. Η καλά διαμορφωμένη φαρδιά σέλα, σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί άνετα τον αναβάτη και το συνεπιβάτη, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τη χρωμιωμένη χειρολαβή που προσδίδει λειτουργικότητα αλλά και στυλ. Το ύψος της σέλας, μόνο 785 χιλ., επιτρέπει στους αναβάτες κάθε αναστήματος τον τέλειο έλεγχο της LX. Η κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της για εύκολη πρόσβαση όταν κατεβαίνει ο οδηγός από το σκούτερ. Υπάρχει ακόμα γάντζος στο μπροστινό μέρος της σέλας για να στηριχτεί σακίδιο ή τσάντες από ψώνια.
Ο κινητήρας της Vespa LX, έχει σχεδιαστεί και παραχθεί εξ ολοκλήρου από την Piaggio, και είναι μελετημένος για να ανταποκριθεί στις ποικίλες ανάγκες των αναβατών σε χρήση πόλης. Ο δυνατός 4χρονος 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας 150cc που εξοπλίζεται η Vespa LX σέβεται τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και διαθέτει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις.
Ανέκδοτο της ημέρας...
-Μια φορά κάποιος οδηγός επέστρεφε στην Αθήνα, οδηγώντας στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου.
Ξαφνικά εκεί που οδηγούσε αμέριμνος, βλέπει μια κότα να τον προσπερνά. Κοιτάζει το κοντέρ, 120 χιλιόμετρα. Μπα λέει, οφθαλμαπάτη θα είναι.
-Επιταχύνει λίγο και εκεί κοντά στα 150, νάσου η κότα. Έλα Χριστέ και Παναγιά, τώρα θα σου δείξω, πατάει το γκάζι, 180, η κότα τον ξαναπροσπερνά.
Έλα Χριστέ και Απόστολε, τι πράμα είναι τούτο, 200 το κοντέρ, η κότα συνεχώς πήγαινε μπροστά.
Κοντά στα Μέγαρα, η κότα ελαττώνει ταχύτητα και στρίβει αριστερά.
-Ο οδηγός, όλο περιέργεια την ακολουθεί.
Βλέπει την κότα να μπαίνει σε ένα ορνιθοτροφείο και ενώ είναι έτοιμη να παρκάρει παρατηρεί ότι η κότα έχει τρία πόδια.
Μπαίνει κι αυτός στο ορνιθοτροφείο, γεμάτος περιέργεια.
-Μόλις περνά την πύλη τον σταματά ένας υπάλληλος, που πάτε κύριε του λέει.
Ρε συ φίλε, αυτό κι αυτό, με προσπέρασε με 200, το καταλαβαίνεις;
Aκου να δεις φιλαράκο, είναι ένα νέο είδος κότας αυτό, τα αφεντικά το έφεραν από την Αμερική, τώρα εδώ κάνουν εκτροφή μόνο σ΄αυτό το είδος.
-Είναι τουλάχιστον καλό προϊόν, είναι νόστιμες αυτές η κότες που φτιάχνετε, ρωτά ο οδηγός.
Ξέρω γω ρε φίλε, μήπως μπορέσαμε ποτέ να πιάσουμε καμία να την φάμε;..!